Gå til innhold

Vil det være galt

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vil det være galt og gi mamma en dildo til hennes 43 års dag ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Piper
Skrevet

Bare å tenke tanken ville vært gale for meg, for da syns jeg man vet litt for mye om den private delen av livet til foreldrene sine. Noe skla være privat, og dette er en av de tingene jeg ikke behøver vite noe om.

Jeg vet min mor har sex, og det holder for meg.

Skrevet

Det blir litt for sært for meg... Men hvis man har et sånn slags forhold til sin mor er det jo bare å slå seg løs:S

Skrevet
Vil det være galt og gi mamma en dildo til hennes 43 års dag ?

Tja, for meg ville det vært uaktuelt, men hvis forholdet dere i mellom er sånn, så hvorfor ikke?

Skrevet (endret)

jeg kunne ikke ha gjort det..hadde nok aldri falt meg inn.MEn det kommer jo ann på ditt forhold til moren din og ikke minst hva slags type person hun er. vil hun bare syntes det er morro? eller vil hun få sjokk! :hoho:

Endret av DAJMI
Skrevet

Ikke galt kanskje, men høyst upassende i mine øyne.

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

HAHAHAHAHAHA! Mamma hadde antageligvis blitt helt stum, og med stor sannsynlighet aldri snakket mer igjen.. Så hvis det var resultatet jeg hadde vært ute etter, så.. :)

Nei, hahahahaha igjen, aldri dildo til min mor.. :hoho:

Gjest Gitte
Skrevet

Kunne jeg aldri gjort. Mamma og pappa har sikkert sex, men det prøver jeg ikke tenke på. :tunge1:

Gjest Gjest-M-
Skrevet

Jeg har voksne barn, og kan bare si at hvis de hadde kjøpt dildo til meg i bursdagsgave, hadde jeg seriøst begynt å lure på dem.

Noe så flaut og pinlig kan jeg ikke forestille meg. Tror ikke de hadde tenkt tanken å kjøpe det til meg heller. Tror ikke de liker tanken på mamma`n deres som et seksuelt vesen.

Det var pinlig nok at junior kom over didoen min på soverommet. Ingen av oss har nevnt den hendelsen til hverandre...

Skrevet

Helt enig.

Skrevet

:jepp:

Gjest lillelinn
Skrevet

Hahahahhahha....

Jeg vet ikke hva slags forhold du har til moren din, men jeg ville ikke anbefale det.

Hvis min mamma hadde fått dildo av meg, så tror jeg hun hadde følt seg ganske misforstått.

Det mødre ønsker seg er snille barn, ferie og spa, ikke en dildo... Ihvertfall ikke av barna sine..

Mener du at hun skal bruke den, eller som tullegave?

Hvis det er tullegave er det like dårlig forslag. Mamma ville ikke ledd, heller blitt skuffa over min dårlige sans for humor.

Skrevet

Ikke galt, men ganske uvanlig tror jeg. De fleste er vel ikke så opptatte av foreldrenes sexliv? For meg hadde det vært helt utenkelig å gi moren min en sånn gave, det hadde blitt skikkelig pinlig...

Gjest Raptuza
Skrevet

Dårleg gave-fantasi i alle fall...

Skrevet

ha ha ha ha tror mamma ville gitt meg et underlig blikk før hun gikk i bakken!

Skrevet

Mamma har ikke hatt sex siden tidlig på 60-tallet, så det er igrunnen ikke engang sikkert at hun hadde skjønt hva det var engang... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...