tvillingtiger Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Jeg har slitt i mange år med underlivssopp, i tillegg til bakteriell vaginose og urinveisinfeksjon. Dette har vært på og av i perioder. Har blitt overfølsom overfor Vivag etter å ha brukt det forebyggende i stor grad, slik at bruker jeg Vivag nå så får jeg bakteriell ubalanse i skjeden. Det er, fælt å si det men.., godt å ha funnet et forum med mange tilsvarende erfaringer. Har funnet mange gode tips her! Spørsmål: Har sluttet med Canesten-stikkpiller, Vivag o.l. fordi det svir noe så j..., bruker derfor nå difflucan. Noen som vet om man må bruke soppkrem utvendig eller om difflucan skal hjelpe også utvendig?? Vet noen i tilfelle om et alternativ til canesten-krem o.l (tåler ikke pevaryl). Virker grapefuktkjerneekstrakt og tetre-olje når man først har sopp, eller kun forebyggende ?? Det eneste jeg bruker der nede nå er jordnøttolje som jeg kjøper på apoteket.. Jeg vil ikke bruke canesten lenger, ei heller pevaryl som jeg ikke tåler, føler at slimhinnene min har blitt overfølsomme - tåler liksom ingenting..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå