Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2008 #21 Skrevet 2. mai 2008 Alt for mye tatt i betraktning av at alt som blir lovt kan du få gratis av meg! Sarkasme til side koster et standard bryllup uten alt for mye staffasje og hollyweed faktor i gjennomsnitt 2,5 industrilønninger! Ganske stiv pris på et Ja,Ja og håper jeg kan love svar!
annema Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #22 Skrevet 6. mai 2008 Takker for mange svar. Ser det er store variasjoner ja... Og for mange tips Eg har no enda ikkje klart å fri, men set og venta og håpa at kanskje han skal fri eg då... :-D Er litt pinglete altså
Rivella Skrevet 6. mai 2008 #23 Skrevet 6. mai 2008 Ser du har fått mange innspill i forhold til pris allerede, så skal bare kommentere kort på det skriver om spennring. Jeg har jobbet hos en gullsmed, og vil på det sterkeste fraråde deg å kjøpe en spennring som giftering. Det er utrolig vakkert, helt enig i det, men du må være klar over at gull er et mykt materiale, og er du riktig uheldig skal det ikke mer til enn at du bærer en tung handlepose litt feil, før ringen blir bøyd ut av posisjon. Hvis du da har en spennring, risikerer du å miste diamanten. Gifteringen din skal du forhåpentligivis bære hver dag resten av ditt liv, og jeg ville derfor ikke valgt en ring som lett kan gå i stykker. Hvis du, som jeg, synes at spennringer er noe av det fineste som finnes, vil jeg heller anbefale deg å ønske deg en slik i morgengave, så har du noe å pynte deg med til spesielle anledninger .
annema Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #24 Skrevet 8. mai 2008 Ser du har fått mange innspill i forhold til pris allerede, så skal bare kommentere kort på det skriver om spennring. Jeg har jobbet hos en gullsmed, og vil på det sterkeste fraråde deg å kjøpe en spennring som giftering. Det er utrolig vakkert, helt enig i det, men du må være klar over at gull er et mykt materiale, og er du riktig uheldig skal det ikke mer til enn at du bærer en tung handlepose litt feil, før ringen blir bøyd ut av posisjon. Hvis du da har en spennring, risikerer du å miste diamanten. Gifteringen din skal du forhåpentligivis bære hver dag resten av ditt liv, og jeg ville derfor ikke valgt en ring som lett kan gå i stykker. Hvis du, som jeg, synes at spennringer er noe av det fineste som finnes, vil jeg heller anbefale deg å ønske deg en slik i morgengave, så har du noe å pynte deg med til spesielle anledninger . Tusen takk for svar. Greit å vite slikt, da blir det nok ikke spennring som giftering nei... Men det finst jo så mange fine ringer, så det blir nok ikke problem å finne noe annet Har jo ikke lyst at den skal bli ødelagt med en gang. Er som du sier en ring jeg skal bruke hver dag (uten om på jobb da), så det er greit at den tåler å bli brukt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå