Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 I dag da jeg skulle løfte litt på et skap for å lure under et teppe (for å gjøre det lettere å flytte) glapp taket,slik at skapet traff tåa.Dette er ælt for vondt,og den er nesten dobbelt så stur.Haster!Kan den være brukket?
Gjest Elfrida Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Selvsagt kan den være brukket, det kan da ikke vi vite. Det er bare en måte å finne ut det på, stikk på legevakta eller til fastlegen for en vurdering.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Tusen takk for det.Flere som kan ha en viss anelse om den er brukket,hvilke symptomer etc.
Maneo Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Min storetå knakk, og den var hoven og blå. Men jeg fant ikke det ut før jeg hadde vært hos en lege.
Gjest Reka Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Jeg ville tatt en legesjekk uansett om den er brukket eller ei, er den hoven og vond så er det logisk å dra til legen!
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Når jeg leste dette innlegget,kom jeg til å tenke på healing,har du prøvd det noen gang?en venn av meg brakk fingern sin,denne ble healet.Påstår han kunne se at den ble bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå