Gå til innhold

Seksulet overførbare sykdommer

Fremhevede innlegg

Gjest S O S
Skrevet

Test dine kunnskaper, for din egen og andres skyld!

Seksuelt overførbare sykdommer

Hva er vel så **¤¤%& som å ende opp med en sykdom etter ett feilskjær i fylla??...??

ta ansvar folkens!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Å bli smittet av kjæresten din gjennom flere år som viser seg å ha vært utro og visst at han hadde sos og likevel hatt sex med deg..

Gjest huff da...
Skrevet

OK. det er værre. Det er jo en person du stoler på, som du er gald i og som du vil dele alt med...

går det bra?

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det syns jeg og. Det verste er jo at jeg spurte han sånn i tilfelle en gang(hadde ingen grunn da, men jeg har alltid vært redd for sånne sykdommer) og da sa han at -Nei kjære, ville aldri gjort noe sånt mot deg. My ass!

Tja.. Glad for å bli kvitt han. Men han har jo ødelagt en del.. Både med tanke på tillit til andre, fremtidig seksualliv og det om jeg kan få barn og evt føde naturlig senere... Og at jeg jo må si det til fremtidig(e) partner(e)!

Jaja, der lærte jeg den leksa ihvertfall.. Man kan ikke stole på noen :tristbla:

(ps: men sånn i bunn og grunn går det vel egentlig bra :))

Skrevet

Ble lei meg på dine vegne jeg nå..

rart at det går ann å være så drittsekk!?!

bra du ble kvitt han, men det som er synd er at du må leve med hans feilskjær resten av livet!

Det viktige vil kanskje være å tilgi? det er jo ikke alle som oppfører seg slik :) Heldigvis! :klemmer:

Gjest Gjest
Skrevet

Takk takk :) Men jeg føler meg litt "møkkete" liksom..

Ja, jeg er helt satt ut...

Tilgi han?? Det tror jeg ikke jeg kan...

Men skal prøve å ikke se stygt på alle mannfolk fremover :sjenert:

Må jo finnes noen bra der ute også :rødme:

:klemmer:

Gjest Gjest_enig_*
Skrevet

Kanskje å gå litt langt å tilgi ja! Men det å gi nye og seriøse gutter en mulighet til å bli glad i deg er nok vitkig :)

Hold ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...