Gå til innhold

Sunshine-t` lille verden

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sunshine-t

åh.. nå har jeg vært vannvittige mange timer foran denne skjermen de siste dagene, så i dag har jeg bare vært noen timer...hehe!! framskritt jaffal!! fikk ikke sove og så stod pcn på, så da måtte jeg bare inn og se litt. og skrive litt. og være her litt..hehehe!!!!

men nå må jeg sjekke snikksnakk igjen og se om det er kommet nye svar :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann sunshine :wink:

Nå har jeg vært på en kjapp visitt i din lille verden.

Det var veldig hyggelig, men hvor var du?

Hadde såå lyst på kaffe assa, hehe....

nydelig lita datter har du iallfall.

Det har/hadde jeg også..hun er 15 nå da, men fremdeles pen.. :blunke:

men en liten skjønnhet som baby. :wink: Natta...sove godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

så koselig det var at du stakk innom! pleier å være sånn at når jeg endelig får besøk her nede, så er jeg ikke hjemme...hehe!!!

ja hun er herlig... samme som alle foreldre sier..hehhe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

i dag har jeg ryddet litt og stelt i huset. fikk besøk av svigerinnen min og vi skulle egentlig på trening, men vi var så utrolig mette etter middag at vi orket ikke. vi tar det heller i morgen. ellers har jeg klippet henen og stript henne. hun stripte også meg, men det ser helt jævlig ut.. helt lyse blond i bunnen og svakerer og svakere utover stripene... jaj. det vokser nå ut igjen..

eller ringte mamma i dag. bestefar er på sykehuset.. han hadde fått en fjær i hodet(sånn som er på garasjeporter) og blitt slengt i betong-gulvet. fikk et kutt og mistet masse blod. bestemor fik lagt han i stabilt sideleie og ringt ambulansen. så han havnet på sykehuset som sagt og er blitt lagt ned i narkose. :lol: han har tidligere vært ambulanse-sjåfør, så ha nvisste hva som hadde skjedd og ville ikek ha oksygen,noe han måtte ha... han er skikkelig stabukk, så derfor var det nødvendig å legge han i narkose og la han sove. så han skal ligge sånn jaffal frem til i morgen.. så vi håper alle på en stille og rolig natt. det er ikke funnet brudd eller blødning i hodet hans. det viste jaffal ikke noe på de første bildene. de skal ta nye bilder i morgen, for de vet enda ikke om det er hevelser på hjernen.

de vet ikke hvor alvorlig det er , men det står ikke om livet. og det er jo bra. bestefar er sterk, så han kommer ikke til å gi opp med det første. :lol:

*sender mange tanker til min kjære bestefar...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

ja jeg håper også det..

min bror ringte nettopp og fortalte det som sykepleierene hadde sagt til han, men jeg visste det jo fra før av. og det visste han og` at jeg visste. men han ville bare berolige meg litt..heh!! snill han er.. er ikke lett dette!!!

huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

nå jeg fikk striper i håret i dag.. så ble det skikkelig bleika i bunnen.. så jeg har deeeen flystripa nå med brun, hvitt,brunt hvitt- områder...heheh!!! ser såå utroooolig stygt ut!!! fint det på bursdagsbildene til littlå... heldigvis er det to uker til hun fyller, men jeg trot jeg skal satse på å ha håret i hale med alt håret trekt bakover.... :hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

i dag har jeg vært på trening, klipt meg selv og svigerinnen min. måtte ha noe annet og tenke på.

bestefar ligger fremdeles i respirator men puster litt bedre selv nå. når han puster selv i det hele tatt da...

tenkte litt på om jeg skulle dra ned dit i dag, men familien mente på at jeg kunne bare komme ned til helgen, da vi skal ned til de alikevel da..

ellers var det kjekt at kg fikk ny server i dag!! det går jo så vannvittig fort!! og i tillegg så har vi bredbånd hjemme, så det er jo supertempo nå i forhold til å går, da det var gammel server.. :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

nå hadde bestefar våknet og fått besøk av fysioterapeauten. og sammen med bestemor hadde bestefar klart å sette seg opp!! han hadde spurt fyren om han kom fra skåne i sverige og han hadde sagt, nei fra vennesla. og da sa bestefar at; ja noen må jo komme derfra!! :hoho: godt han enda har humoren!!heheh!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

i natt gikk jeg jo å la meg kl 0200.. var såååå flink!! og jeg sovner i 0230 tiden.. har ikke sovnet så tidlig på gud vet hvor lenge!! men jeg er like trøtt igjen i dag.

vet ikke om jeg skal på trening i dag, da går jeg alene i så fall. må se om samboern skal jobber overtid eller hva han skal.

ellers har jeg hatt besøk av ei av naboene i dag, tok en røyk og noe kaffe. etter det har jeg søkt gjennom nett for å finne jobb. uten resultater... fant ikke noe i avisen heller... må kanskje kike gjennom en gang til..hehe!! tilfelle jeg har oversett noe..

littlå fik bursdagskort av ronald mcdonald i dag!! det var jo litt kult da!! så hun har levere kortet og få en gratis happy meal. men jeg vil ha beholde kortet,så je skal hør eom de bare kan stemple det og ike inndra det.

nei.. jeg må vel gjøre noe i huset tenker jeg.. kanskje lage meg noe mat? nei, jeg spister for ikke så lenge siden..

snakkes!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for oppmuntrende ord i dagboken min :P

Så flott at det går frammover med bestefaren din. :P Det var gode nyheter.

Ja, tenk nå fylle snart littlå de året, tiden går jammen fort.

Håper du får en fin helg hjemme.

Har du hørt noe om evt jobb intervju ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

nei ikke noe enda. men jeg setter over tlf når vi reiser i helgen, tillfelle de ringer. *evig optimist*hehehehe!!!! denne jobben var blitt besatt. og like vel lå utlysingen ute.. :roll: jaja.. seriøst den der.. så skal jeg sende en til. bare jeg finner det printer papiret.. åhhh!!! jeg var jo borte hos naboen i stad... jeg kunne tatt noe der... :x åhh!!

jaja, nå er isabell ute med naboungene.så jeg skal jo egentlig rydde da.. og pakke. men nå ser det ut som de snart kommer inn med henne, så da må jeg pakke med littlå på slep.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

nå er vi kommet til krsand. og jeg har skiftet på littlå og luftet hundene og gikk de mat. så nå holder jeg på å søke jobb. fremdeles. printeren til min mor og de funker tydeligvis ikke, så jeg får ikke sendt en søknad i dag alikevel.. viss jeg skal til min far får jeg prøve der.. det er det som er så kjipt med at noen vil ha søknad pr. post den dag i dag!! :oops:

ellers, så skal vi jo på høneutstillingi dag, jeg skal jo kanskje bare kjøre samboern dit da, og ta med meg littlå igjen og ta et familieraid. huff, det er det som er så kjipt når vi er her nede, for alle forventer at vi besøker akkurat de.. men nå er det sjeldent vi har tid til å besøke alle sammen.. så jeg ser hvem jeg får tid til denne gangen. vi skal jaffal til bestefar! det er sikkert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest sunshine-t

nå er vi hjemme igjen. i dag har det regnet så vannvittig, i ordets forstand.. var sikkerr på at det skulle regne gjennom vinduene! men så var det bare hagel. hagel på denne tiden av året?? jaja.. alt går an nå til dags...

ellers har jeg søkt på en til jobb.. håper jeg får en snart!!!!!!!!! er så lei av å gå hjemme..

fikk invitasjon til et kurs ang. drillen. men jeg har det beviset, så jeg trodde ikke jeg måtte gå på det, men så må jeg visst det alikevel... det skal holdes i stavanger bla. så jeg slipper noe fly eller overnatting. kurset koster 1000kr. men jeg vet ikke om jeg skal overnatte på hotellet eller hva jeg skal. blir jo litt kjøring da.. men jeg får se. skal maile arrangøren i morgen og høre. er jo greit å gå også da. treffe folk herborte som er aktive. litt kjipt om jeg stryker på eksamen..heh!! spess siden jeg har kurset fra før av.. men kan ikke tenke sånn heller.. påmldfristen går ut 1 okt. så jeg har noen dager på meg til å tenke..

var på trening også i dag. jeg gikk alene fra "gjengen". hun ene måtte jobbe overtid og hun andre var syk. så da var det bare meg igjen. lurte litt på om jeg skulle droppe det, men jeg fant ut at jeg går der ikke for å treffe folk liksom. jeg går der jo for å trene.. og komme meg ut seff, men hovedsaklig for å trene. og det gikk bra! skal ikke i morgen, da skal sambiss jobbe overtid. men jeg skal til torsdag. alene eller ei..heheh!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

nå har jeg funnet to jobber til som jeg skal søke på!!! jippi!!!!!!!!!

:hoppe::hoppe::hoppe:

som jeg gleder meg til i morgen!! jippijippi!! da må jeg ned til svigers og kopiere opp fler cver!! nei forresten, jeg har jo to sett ja.. jippi!!!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

printeren vår funker ikke i dag heller... og je som har funnet nye stillinger å søke på... :evil: :x :evil: hekkan helller asså... så jeg må bnok til svigers i dag og`. sambis skal jobbe overtid, så jeg stikker ned aleine med littlå.

det erså kaldt her inne i huset!!! holdt på å fryse meg ihjel når jeg skulle stå opp i dag morges!! ovnen var på på littlå sitt rom, så hun frøys heldigvis ikke.

i dag har hun slått rundt seg ihele dag! fatter ikke hva hun holder på med.. raring... det er vel bare utforskeren som titter frem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

jaja er det ikke det ene med familien min, så er det faen det andre.... i natt ringte mamma meg og fortalte meg at onkelen min er død... :roll: han hadde snakket med bestefar på telefonen og alt hadde vært bra. litt seinere hadde han plutselig falt om. de vet enda ikke hva som har skjedd, men de trodde kanskje det var hjerteattakk. kan jo minne om det jaffal. mne det er skikkelig pussig, for han har ikke vært syk eller noe. men nå kan man jo ikke heller merke hjerteattakk heller på forhånd så godt.. så da må vi i begravelse til uken. vi vet jo ikke når den blir, men viss det blir i slutten av uken, så håper jeg at sambis tar seg fri fra jobb noen dager, så at vi bare blir på sørlandet. vi skal jo ned dit neste helg alikevel ang bursdagen til littlå..

jeg var ikke noe nærme til han i det hele tatt.lang historie. men vi snakket nå jaffal når vi var under samme tak, noe som var ca 2 ganger i året. han etterlater seg en kone og to barn.. det eldste barnet går på folkehøyskole, så mamma regnet med at h*n kommer hjem i dag eller no. tenk så fælt og få høre på telefonen at faren din er død...

jeg kan ikke si at jeg har det så fælt med meg selv nå. det er jo synd å si det, men i og med at jeg ikke hadde noe særlig kontakt med han. han var også gudfaren min, selv om han valgte å ikke komme i komfen min pga krangel med ett annet fam.medlem.. men det kommer vel i begravelsen, sånn som alt annet..

syntes bare så synd på bestefar, som ikke kunne dra til tante i natt etter det hadde skjedd.. han kan jo ikke gå pga ulykken..så det er usikkert om han kan gå i begravelsen.. deeeet må jaffal være fælt, ¨ikke kunne gå i sin egen sønns begravelse..

jaja, måtte bare få det ut. vet ikke noe mer enn dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...