Gå til innhold

Sunshine-t` lille verden

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest sunshine-t

nå er jeg trøtt nå!!! gleder meg til å finne sengen.. sitter og tar av sminken nå. måtte jo inn en tur og takke for meg for treffet i dag. det var utrolig kjekt!!!!!

men nå må jeg legge meg. skriver mer i morgen!!

natta!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei tusen takk for hyggelig hilsen i dagboka mi.Det var kjempe koselig i går, og kjekt å treffe dere alle.Gleder meg til neste treff ja. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

Takk til remy for en koslig hilsen!

Nå sitter jeg og søker på jobber og legger inn cv`er for harde livet!! Må finne meg en jobb snart. Er lei av å gå hjemme.. Håper jeg jaffal kommer inn på intervjuer om ikke annet...

Hadde røde pølser i brød til middag i dag. Orket ikke lage noe annen middag i dag, hadde liksom ikke lysten på no særlig mat når jeg våknet. :ler: Var ikke dårlig ,men jeg var skikkelig trøtt..

Begynner å bli sliten i skuldrene og hodet etter all tiden foran skjermen nå... Tror jeg skal ta en liten pause..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

Ler av Tilde :ler::ler: Ja det skal ikke være lett å være passasjer på toget.. :roll:

Ellers i dag har jeg reg. meg flere plasser som jobbsøkendes.. Blir skikkelig sliten av dette!! Tenke seg til det.. jeg, være halv-lei av å sitte på nett..?? Tror jeg blir galen jeg asså..Hehehe!!!

var en tur hos svigers i stad. men så ble minsten så trøtt og grinete at jeg måte bare hjem og legge henne. det kunne faktisk vært godt å lagt seg nedpå litt kjenner jeg.. hun va tidlig oppe i dag, ergo jeg var oppe tidlig.... :Gjesp:

Mens jeg satt på nett i natt, så så jeg på bildene fra treffet og de er jo enda morsommere kl 0300 på natten!! Jeg satt skikkelig :hoho: samtidig som samboer ikke skulle høre at jeg var oppe... :lol: Litt vanskelig det der. men jeg tror ikke han hørte meg..heh!!

nei jeg tror jeg tar meg en liten lur jeg før jeg rydder litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

Ler av Tilde :ler::ler: Ja det skal ikke være lett å være passasjer på toget.. :roll:

Ellers i dag har jeg reg. meg flere plasser som jobbsøkendes.. Blir skikkelig sliten av dette!! Tenke seg til det.. jeg, være halv-lei av å sitte på nett..?? Tror jeg blir galen jeg asså..Hehehe!!!

var en tur hos svigers i stad. men så ble minsten så trøtt og grinete at jeg måte bare hjem og legge henne. det kunne faktisk vært godt å lagt seg nedpå litt kjenner jeg.. hun va tidlig oppe i dag, ergo jeg var oppe tidlig.... :Gjesp:

Mens jeg satt på nett i natt, så så jeg på bildene fra treffet og de er jo enda morsommere kl 0300 på natten!! Jeg satt skikkelig :hoho: samtidig som samboer ikke skulle høre at jeg var oppe... :lol: Litt vanskelig det der. men jeg tror ikke han hørte meg..heh!!

nei jeg tror jeg tar meg en liten lur jeg før jeg rydder litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

snakket med ei som bor her i nærheten idag. og hun skulle se om hun kunne hjelpe meg å finne arbeid her nede. hun hadde jobbet på denne plassen før, deltid bare, for tjent 10 000kr i mnd.. jobben er ikke så kjempespennendes, men det er jo bedre enn ingenting syntes jeg!! og de trengte folk der,så jeg kunne kanskje få jobb med en gang. så da gjenstår det bare se.. jeg håååper jeg får den!!!*krysser alt jeg har som kan krysses*

men jaffal ,vi skal opp dit i morgen og høre.. prøver å ikek ta helt av enda, men det er ganske spennendes!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

naboen er syk, sånn som alle sandre her borte er.., så jeg skal ringe op og høre om det er mulighet for å få en jobb. i og med at jeg ikke vet hvor jeg skal gå.. hun snakket om at hun kunne ha hun lille, mens jeg dro opp. men jeg har jo ikke peiling på hvor jeg skal hen!! det er bare det.. så jeg tror heller jeg ringer opp og hører. og i så fall tar det der i fra...

nå har jeg funnet en plass hvor de lager sånne bilder til å ha på kaken, og jeg må jo ha 3 stykker av de, så det passet fint at de var "billige" hehehehe!!!!!!

eller til nå har jeg hatt besøk av naboen og hun minste deres. dksl bort en tur egentlig etterpå. men jeg tror jeg skal hvile litt mens hun lilel av mi gjør det. var opp mange ganger i natt og`. fatter ikek hvorfor jeg ikek får sove!! det irritrer meg grønn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

da kon jeg ganske fort nedpå jorden igjen.. ringte jo opp og hørte om den jobben.. men de trengte ikke folk nå...... så da er det tilbake og skumme i annonsene.. :( det var ufattelig kjipt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

nå tenkte jeg at jeg skulle lage boller igjen. lagde boller i går med min "svigerinne" og de ble så vnnvittig gode at jeg tror jeg må ha litt til :ler: og mens vi ventet på at deigen skullefor-heve, så stripte jeg håret hennes og mitt eget og tok litt i håret på samboern. mine striper ble ikke så veldig synelige, men hennes synts litt.

i dag har jeg ryddet litt og litt sånn dill dall. samboern kom tidligere hjem fra jobb. han er en av de mange som er smittet av influensa eller forkjølelse, stakkar... fordelen i dag varat jeg slapp å lage middag..heh!!! :ler: så nå kan jeg lage det jeg har lyst på eller ingenting..hehe!!!

nå har jeg kjøpt 1 års-bryllupsgave til min søster!! siden hu ner her inn hun og`, kan jeg ikke skrive det... og det er jo en stund til de har vært gift så lenge.. men jeg måtte bare kjøpe den. så viss noen er nyskjerrig, så send meg heller en PM, så sier jeg det der :blunke:

SOLSTRÅLEN : tenker du er nyskjerrig nå... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

i dag har jeg vært ute på ett par timers trilletur. trillepiken til minsten skulle komme i 12 tiden og da ventet jeg bare på henne utforbi. men ingen kom.. så ringte tlf og det var henne da.. "du jeg kan ikke komme i dag asså.. har prøvd å ringe i en time nå, men det er ingen som har tatt tlf... men jeg kan kommei morgen!" hehe!! hun er jo skjønn da. men det var likegreit det. littlå måtte sove alikevel...

etter hun hadde våknet, dro til for å hente tantes hennes på skolen. vi stakk alle ut og kjøpte en del ting til littlås bursdagselskap. sånn som hatter, lys tallerker, glass, blåseting, ballonger og sånnt. kjempemorsomt å hendle det! selv om ikke littlå husker noe av det, er det jo gøy... :ler: vet ikke hvem det er gøyest for, men alikevel..hehe!!

så har jeg skrevet ferdig de invitasjonene som vi skal sende ut til barneselskapet og jeg hodlder på å lage de jeg skal sende ut til fam. selskapene. de lager jeg selv. er ikke noe fan av handelslaget-invitasjoner mye gøyere å lage de selv. så jeg har embosset framsiden med et par babysko og inne har jeg klippet ut ballonger i forskjellige farger og skriver på den andre siden. og på konvolutten til barneselskap-invitasjonene har jeg også embosset skoene..

men nå må jeg gjøre meg ferdig.. byye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

i dag ringte jeg til den ene plassen jeg har søkt jobb. neste uke begynte han å gå igjenom bunken for de som skulle inn på intervju. så jeg håper mitt navn er der!!!!!!! den andre jobben, har jeg fått bekreftelsesmail fra, at de har mottatt søknaden. mens på den tredje har je gikek hørt en dritt fra. så jeg vet ikke om jeg skal velge og ta det som useriøst eller bare vente å se. sikkert noen som ikke gir bekreftelse..menmen..

det er jaffal sinnsykt godt å være online igjen!! jeg ble sååå glad når marianne fikset det!!! så nå er det full jobbsøking igjen og KG hele døgnet!!! :ler:

akkurat nå er livet herlig folkens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest sunshine-t

nå holder jeg på å gå i dørken av hun "svigerinnen" min.. vi skal egentlgi til england i høstferien, men jeg har sagt at viss jeg får meg jobb,så kan jeg ikke reise. og det sier seg vel egentlig sjøl.. kan jo ikek troppe opp første dag og kreve ferie...!! så nå maser hun om når jeg får svar om jobbene, da.. SOM OM JEG VET DET SELV!!!!!!!

åh.. måtte bare få det ut!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

i natt holdt jeg på på KG til kl var 0330.... så jeg er litt trøtt i dag ja...

de ringte fra gullsmeden nå og sa at ringen min var kommet så da skal jeg inn dit nå.. håper på det beste!!!!!!!!!! har svigerinnen min med meg så hun kan holde meg fast viss det er noe galt med den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

hentet ringen min i dag og den er sååå fin!!!! endelig ble den bra!!! :hoppe: så nå er jeg bare såååååå glad!!!!!!!!!

i kveld skal samboern ut p byn. så jeg blir hjemme med littlå. tenkte jeg skulle høre om noen venner kom ned, mne nå ringte de akkurat og spurte om jeg kunne være sjåfør. men det kan jeg jo ikke pga littlå. så der gikk den planen i vask.. så jeg har viss en date med KG i hele kveld jeg.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...