Gjest sunshine-t Skrevet 16. august 2003 #81 Del Skrevet 16. august 2003 Ja ikke sant?? jeg ble jo heeelt overgitt!!gamlerekorden hennes er / var på 4 skritt så kommer hun og rett og slett knuuuser den!! det var helt vilt!! heheh!!! er også såååååå stolt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 16. august 2003 #82 Del Skrevet 16. august 2003 nå har jeg vært ute på vigrestad dagene og er skikkelig trøtt, men gidder ikke legge meg nedpå for isabell våkner snart. da er de tikke noe vits. nå holder jeg på å legge inn noen bilder på dataen som vi fikk på cd av min far. tenkte jeg skulel se om jeg kunne legge noen ut på nett. men det er ikke sikkert at jeg klarer det, så dette kan bli gøy..heheh!!! ellers, så er det pause i tippeligaen og BRANN leder 2-0 over viking og bryne ligger under 0-2. det syntes jeg er bare heeelt herlig!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 17. august 2003 #83 Del Skrevet 17. august 2003 dette blir jo bare en liten prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 17. august 2003 #84 Del Skrevet 17. august 2003 i dag har jeg ikke hengt opp gardiner som jeg skulle.. det har vært så fint vær at jeg har vært ute å drillet. det er suuupervarmt ute i dag og jeg er sååå utfattelgi varm!! ikke møe kaldere inne, men nå er samboer på besøk en plass og hun little sover. så da tar jeg å har litt kvalitetstid med dataen..hehe!!! i dag kommer søstera til samboer på besøk. hun var hos frisøren i grå og fikk klipt seg, men var ikke fornøyd. så jeg skrådde luggen hennes litt. i dag til morgenen fikk jeg mld på mobilen.. "om du kan klippe håret mitt i etasjer? Jeg prøvde selv, men fik kbare klippet litt av det håret jeg fikk tak i... så det ser ikke fint ut.." jaja, tenkte jeg bare da. jeg er jo ikke utdannet frisør selv om jeg ha klippet en del. jeg skal klippe henne, men jeg har sagt at jeg tar ikke skylden viss det blir helt for j***ig. og det var greit det nei nå må jeg konse meg om MSN :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 17. august 2003 #85 Del Skrevet 17. august 2003 i dag har jeg lekt frisør for to stykker. jeg har laget rastafletter på nabo jenta og klippt opp håret til svigerinnen min i etasjer. så nå er jeg full av hår!! nå er jeg på msn med tre stykker.. så jeg må konse meg litt. sliter litt med noe data greier nå.. blir sååå sinna!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 18. august 2003 #86 Del Skrevet 18. august 2003 I dag har jeg passet den ungen jeg skal ha en stund fremover. hun kom kl 0845 og ble hentet kl 1400. en time tidligere. men det gjør ikke noe. jeg må lage middag nå. så jeg skriver mer etterpå eller ikveld. byye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 18. august 2003 #87 Del Skrevet 18. august 2003 Titter bare innom for å si hei, gleder meg til treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 18. august 2003 #88 Del Skrevet 18. august 2003 Koselig med en liten hilsen! Ja jeg gleder meg også!! :blunke: ja i dag.. hun jeg passer sov ganske mye i dag, så det var ikke så stritt. og nå skal jeg ha henne mer enn det var i utgangspunktet snakk om. så jeg sa at timelønnen(den jeg egentlig hadde) kom til å være 22kr timen. og det syntes jeg er ganske lite egentlig. småjentene som passer unger er får jo 25 kroner timen... og enkelte dagmammaer for 30kr timen.. så jeg nevnte det for henne og sa at det er jo de som bestemmer, så de fikk se selv. men jeg vil gjerne ha 25kr/t. før så hadde jeg dagsbetalt. men nå skal jeg heller få timebetalt. og det syntes jeg er heeelt ok! :blunke: i dag lagde jeg pannemix og kalkunfileter til middag. med nysteikte baguetter til. det var godt. men nå må jeg i dagboken til marianne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 19. august 2003 #89 Del Skrevet 19. august 2003 dette klarer jeg ikke lenre. hun lille jeg passer er kommet nå og sover, så jeg legger meg jeg og... er så trøtt at jeg har vondt i magen.. nattinatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 19. august 2003 #90 Del Skrevet 19. august 2003 "Hei, Din søknad er mottatt og vil bli behandlet i løpet av de nærmeste to ukene" dette svaret fikk jeg fikk i fra der jeg har søkt jobb.. jeg skal jo ha hun lille her, hun jeg passer, uansett. denne jobben er på kveldestid og i helger. *jo mer jeg leste akkurat den siste delen av setingen, så virket det skikkelig suspekt ut * men jaffal.. det er to uker til jeg får evt svar. jeg håper jeg får svar uansett om jeg ikke kommer inn på intervju..(?) så om jeg komme rpå intervju, så går det sikkert litt tid før stillingen blir tredd i kraft.(er det det det heter forresten?hehe) åh... jeg merker at jeg sjekker mailen min hver halv time ca.. vet jeg ikke får svar i dag, men jeg kan jo sikkert hende...heheh!!! er skikkelig spent! jeg føler selv at jeg står sterkt til den jobben, så får vi se. nei nå ble det bare tullprat. byeee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 20. august 2003 #91 Del Skrevet 20. august 2003 i dag har jeg støvsugd hele huset og vasket gulvene,tørket støv, vasket border og dørlister..phu.. er sliten nå!!! de ter enda mer som kan gjøres, men jeg tar ikke det i dag jaffal. min mor og forloveden og 5 bikkjer kommer til helgen så jeg tar resten seinere i uken. hun little skal ut på tur igjen med passepiken i morgen. da skal jeg frese litt rundt omkribg og gjøre ærend og ta en del i huset tenkte jeg. har lagt henne nå. hun sov ikke når hun var ute på tur, men det høres ikke ut som om hun vil sove..hehe!! ligger og prater og synger med smurfene som er i cd spilleren.. i dag har jeg avbestilt bøkene fra hobbyklubben og bokklubbens barn. har hendt at je har glemt det og fått sånne kjipe tragiske bøker.. huff og huff.. men denne gangen husket jeg det!! *stolt av meg selv* savner søsteren min,jeg.. :cry: det er såå kjipt å bo så langt fra hverandre. det er jo ikke lenge siden jeg var der oppe, men det blir ikke det samme.. nå skal kanskje hun nedover hit i september eller noe. og vi skal opp til de i oktober, så det blir bra. men jeg skulel likevel ønske at vi bodde på samme sted. om ikek annet i samme fylke :blunke: men jeg vet at viss det er noe så kan jeg bare ringe eller komme, når det enn måtte være. og det samme gjelder hun. er glad i henne jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 22. august 2003 #92 Del Skrevet 22. august 2003 Så deilig med et godtforhold til søsteren sin da Synd at dere bor så langt unna. Kjenner veldig godt til den der med bokklubben, men hat gjort det til vane at jeg avbestiller med en gang bladet dukker opp i posten :D Tok meg en titt i dagboken din jeg, håper det ikke gjør noe! Ha en fin helg 8) Klemmer fra Fisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 23. august 2003 #93 Del Skrevet 23. august 2003 neida, det var bare kjempekoslig at du tok turen innom! ja jeg vet det er kjipt med avstanden.. huff og huff. desto kjekkere er det når vi møtes igjen jeg avbestiller også med en gang jeg får posten fra bokklubbene..hehe!! best sånn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 25. august 2003 #94 Del Skrevet 25. august 2003 huff fikk nettopp vite at en kompis av samboern har blitt far,2mnd for tidlig... vannhodet og små sjanser for å overleve.. tragisk når sånn skjer... de har visst det siden ultralyden, men det er likevel tragisk... sender en tanke til de jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 26. august 2003 #95 Del Skrevet 26. august 2003 nå er jeg sååå sliten.... har kommet hjem fra en laang tur med littla i vogn. så når jeg var ute på tur, fikk jeg det for meg at je gskulel jogge da..hm.. smart meg.. er så dønn sliten nå! og under i vogna lå det varer som jeg hadde vært oppe og handlet. så det var jo ikke lite tungt kan du si... men jaffal, vi så skikkelig sporty ut der vi var ute på tur. både meg og littla i joggeklær og caps, heheh!!! nå har jeg lyst til å lage noe godt. men jeg vet ikke hva.. her jooomer meeeeeemories ut i rommet. *forbanner søstra mi som skal inn dit 9 sept..*heh!! jeg vil ooooog!!!!!!!ta meg meeeeed!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 28. august 2003 #96 Del Skrevet 28. august 2003 i dag har jeg laget eplekake og pizzaboller. begynte kl0800 i dag... naboen og jeg satte i gang, sååå tidlig har jeg aldri bakt før!! men vi klarte nå to kaker hver og en hauuuug med pizzaboller, som ble vanvittig gode!! har ikke smakt så gode boller før, namnam!! skal ha eplekake med is og pizzaboller i bursdagen til isabell. så jeg hiver det i frysen og tar det opp til dagen hennes. etterpå vi hadde ryddet opp gikk vi en litt lang tur. vi gikk å kikket inn i hagene til folk..heheh!!! for å se om vi fikk noe inspirasjon til våres egne hager. og det fikk vi ikke.. eller hun fikk, men ikke jeg. dessutes så er det ikke meg som holder på i hagen vår,så.. har ikek grønne fingre..hehe!! ellers i dag tenkte jeg at jeg skulle rydde litt da.. men så tar jeg det etterpå viss jeg får minsten til å sove... i mellomtiden skal jeg vaske litt klær. kjøpte meg to skjørt, en bluse og en topp i går. og en genser til forresten. *jeg er en kløpper på slag* men , nå hiver littlå ut all sminken min... må ta henne før alt går gale her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 29. august 2003 #97 Del Skrevet 29. august 2003 i morgen skal jeg på KG treff i sandnes. og jeg gleder meg veldig!! så i kveld skal jeg hive meg i badekaret og slappe heeelt av. kose meg rett og slett. blir ikke noe tid til det i morgen alikevel. samboern skal holde på i garasjen og da må jeg ta meg av lillemor. og det er ikke tid til å ligge å dra seg da nei..hehe!!! tenkte jeg skulle lage fisk til middag i dag, jeg. er ikke sikker. det er så lettvint å ta opp pizzaboller som jeg lagde i går. men jeg tror ikke det blir noe av det.. men jeg må nesten gå å ta opp fisken i frysen da... det er fileter, så det tar ikke så ang tid å tine opp heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 29. august 2003 #98 Del Skrevet 29. august 2003 nå har jeg funnet ut at jeg skal lage en kalender i julegaver. så nå har jeg funnet en del bilder, må jo seff ha 12 bilder da. og jeg har skrapt sammen 11.. det er så typisk at nå som tilbudet går ut i morgen, daaa finner jeg ikke noe bilder. og jeg fant tilbudet i går. det er bare sååå typisk min flax!! så jeg ringte til svigers og spurte etter noen bilder, med de har satt alle inn i album. ergo; siden de vet dette, får ikke de en sånn julegave... så jeg får se... litt irriterendes da.. jeg føler at jeg har så mange negativer og bilder i huset, for jeg har ikke limt inn alle. det vet jeg. men det store 10 000kr spørsmålet er jo bare hvor de er hen!! hmmm.... så har jeg tatt meg en liten pause, spiser en piano rislunsj og tenker etter. det er litt greit å gjøre noen julegaver nå allerede syntes jeg. slipper å få det gaverushet i desember og nå slipper jeg jaffal å bli heeeelt blakk i den mnd. jeg visste det var noen fordeler med det... nei, jeg får se om jeg kan få gjort noe mens hun lille sover enda. ikke lenge før nå så er det ei som roper etter meg, så... snakkes!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 30. august 2003 #99 Del Skrevet 30. august 2003 nå har jeg nettopp kommet hjem fra kvadrat. vært ute og handlet litt med hun little og naboen og deres miste. handlet undertøy og litt sminke. og vinterdress, lue og to par votter til minsten. greit å få det gjort! nå skal jeg slenge meg nedpå en liten tur tenkte jeg, før jeg tar i gang med å sparkle tryne..hehe!!! må jo sminke meg! ellers...huff..hehe..neida! NOTE to meg selv; husk å ringe marianne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 30. august 2003 #100 Del Skrevet 30. august 2003 Ja husk det Nå er det en time til toget går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå