Gå til innhold

Sunshine-t` lille verden

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest sunshine-t

jaaaaa! jeg skal kanskje til bergen neste uke!! må bare snakke med gubben først vel om merke. min søster har "flypoeng" som jeg kan få. herlige greier!! ah.... til min drømmeby! guuud, så herli!! og så tar jeg med meg littlå! ååååh! jeg gleder meg sååå mye!! og jeg skal reise! uansett hva gubben sier!!!! så nå håper jeg han snart kommer hjem ra foreldrene sine. lurer på hvor lenge han skal være der egentlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Sunshine-t

Jæren er nå mye bedre enn Bergen ;)

Jeg måtte bare innom å hilse på i noen dagbøker. Kjekt å lese syns jeg, gratulerer med vel overstått bursdag da. Sent men godt :)

Kos deg hos søsteren din neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

Marianne ; Jæren er bra det, men likevel så er Bergen min hjerteby nr1.. :wink:

så!!

nå har jeg ordna flybilletter og det eri boks! nå gjennstår det bare å få noen til å kjøre meg til sola til man.. jeg kan ikke ta tog og fly siden jeg skal ha med meg vognen og bilsetet og bagen. stor bag vel og merke. oppi der skal mine og littlå sine ting være. pluss stellebagen hennes mp jeg ha med.. så jeg får spørre naboen, men jeg tviler på hun kan. så jeg håper at svigermor jobber.. shit!! uansett om hun jobber dag eller kveldsvakt, så kan ikke hun kjøre meg.. det rekker hun ikke... usj!!! da må jeg spørre hun andre naboen. hun jeg er på hils med og har vært hos noen få ganger.. jaja. det er jo lov å prøve....? :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

nå holder jeg på å pakke. jeg har enda ikke funnet ut hvordan vi skal komme oss til flyplassen, men jeg skal snakke med svigerfar i kveld.

PAKKELISTE 1!

@@@@@@@@@@@

-vogn m/ stellebag

-bleier

-våtservietter

-olje,pudder,lotion

-klær

-leker

-hårting til littlå

-bilsetet

-toalettsaker

-klær til megselv

-den nye filofaxen min

-bilder fra bryllupet

-mariekjeks til flyturen

-linser og brilleetuiet

-mat og melk til littlå

-flasker og tutter o.l.

tror jeg har det meste nå. må pakke litt så ser vi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

nå har jeg pakket en del . og skal pakke litt til.

wops, nå våknet hun lille, må nesten ta henne nå...

men jeg skriver snart mer... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

nå har jeg pakket;

-klær til hun lille

-stellebagen

-bleier

-mariekjeks

-toalettmappa til hun lille

-liiiitt klært til meg

så jeg må bare vente p åat vaskemaskinen og tørketrommelen skal bli ferdig, så får vi se hva som er ferdig oppi der. tror jeg vasker noen dongerigreier og har sokker i tørken. jeg prøver å pakke i en sånn en liten trillebag som flyvertinner har. så får vi se om det blir palss. det tviler jeg såååå strekt på,menmen.. det erså kjiptå ha med seg så møe, jaffal når jeg kanskje må ta buss. se for dere deet synet da.. vogn+bag+stellebag+bilsetet. pluss meg og ungen?? nei jeg håper på plass i trillebagen. men jeg vet ikke hvor jeg skal lage plass til maten og melken hennes.. må stue det nedi stellebagen, men den tenkte jeg at jeg skulle ha med inn på flyet.. huff... ikke lett dette her!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

da tror jeg at jeg har pakket det meste. jeg er sånn som begynner pakkingen mange mnd i forveien. men sånn som nå, skikkelig spontan tur, så blir det jaffal sånn siste liten pakking. tror fremdeles ikke jeg får med meg alt i den trillebagen, men shit la gå. stuer det oppi så får jeg heller la være å kjøpe noe i bergen. wops, der sa jeg noe ja.. hallo.. jeg? la vær å kjøpe noe? nå som jeg har penger? who am i kidding?!? heheh!!!

jaja, min søster får ta visakortet mittt :hoho: men det vil ikke si at det ikke blir brukt.... :blunke:

men nå har jeg jaffal fått noen til å kjøre meg!! åh.. det var herlig det ordnet seg!! "svogern" min skal kjøre. han begynner på ferien i morgen. så for vår del passet det bra.. :sjarmor:

HEIA BRANN!!!!!!!! Nå leder de jaffal 0-2! mot rosenborg! wiiii!!!!!!!!!!!!!!

og seff vinner de hele kampen! ikke noe tvil!! :enig::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig er jeg ikke opptatt av hvem som vinner. Bare Rosenkål taper.

Og dette er tydeligvis dagboken å få gode nyheter i!

:hoppe:

At Fugla slo Romlingane gjorde heller ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

jaa!!!!!!!!!!! ok da. de tok nå med seg ett poeng! kunen vært verre.. og ikke minst, de tok fra rbk to poeng!! det er jo kjempe bare det!!!!

så nå har jeg en skikkelig gåen hals.... lever meg litt for møe inn i kampene tror jeg.. :ler:

nå er jeg skikkelig klar for å reise!! har maaaaasse sommerfugler i magen!! gleder meg noe så vannvittig!!!!!!! så jeg må nok legge meg ned på sofaen etterpå og prøve å slappe av. kjenner kvalmen stige bare je tenker etter at jeg skal reise... heldigvis gleder jeg meg. hadde vært utrolig kjipt om jeg var kvalm og ikke ville reise!! :ler:

men nå må jeg ta inn hu littla. hun er ute på trilletur med naboungene.

snakkes!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

nå er jeg asså kommet til bergen da. og jeg burde ha sovet, emn hun lille her fant ut at hun skulle absolutt ikke sove. så jeg har da ikke sovet noooe. og klokken er snart 4.. hun er lyys våken og ser ikke ut til å ha planer om å sove i nærmeste fremtid..

jaja, kan si litt om dagen da! vi kom til flesland irute og ble hentet av min søster og mann. kjørte så ut til obs og handlet litt mat. så dro vi hjem og slappet litt av. vi lagde middag og hadde det bra, før vi så på brudegalskap i NY: det er ett must!! mååå ha det med meg!! etterpå der igjen så vi på bryllupsvideoen. gruet meg litt til den og se på all sippingen og griningen min unger talen min, men det ser nesten ikke ut som på vidoen at jeg griner, så det var jo genialt!!

nå er jeg så trøtt at jeg sitter og gaaalfryser! og det er varmt på rommet og jeg sitter inntullet under dynen, men likevel..

nå legger hun seg ned med flasken! håper hun legger seg sn-... nei. det betydde det ike... hun vil ha kjeks nå hun ja.. må finne noe til henne så tier hun still.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

natt til i går fikk jeg sove en ussel time!!!!!hun lille ville absolutt ikke sove!! nen jeg fikk heldigvis en tine tik fra 9-10.. og hun sov ikke noe særlig hele dagen heller...

vi gikk til byen og handlet litt og gikk tilbake. jeg har funnet ut at jeg skal ta økonomien til jul og begynne på biologi2&3 etterpå.så får jeg se etterpå hva jeg gjør. om det blir jobb igjen eller hva. må ta en ting om gangen rett og slett.

svogers var på fisketur i dag. han hadde fått fisk, men tok den ikke med hjem. min søster liker ikke fisk :ler: så da hadde det ikke vært populært å komme hjem med noe sånt i hus.. :sjarmor:

i morgen skal vi til byen igjen. skal handle sytøy. skal begynen på julekalendern tror jeg. må se om vi finner noe kjekt noe. det er så gøy å ha noe å heng fingrene i.*ok. litt koneting* men det får så heller bare være.. :hoho:

i dag har vi bare vært på et senter. kjøpte litt dill og dal. ikke noe særlig mer enn det. slappet av. herlig!!

men nå skal jeg prøve å sove.. benytte sjansen mens jeg kan :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

i natt fikk jeg sove hele natten. men hun lille var oppe ganske tidlig alikevel.. og sengen min og madrassen hun ligger på på gulvet, er full av smuler fra kjeks og rundstykke.. så vi må ha en seriøs støvsuging i dag. tar det sikkert etter vi har kommet hjem fra byen.

*kikker ut av vinduet*fint vær. da kan vi gå til byen. må høre med henne når hun står opp.

nå sitter hun lille inne i stuen og ser på pokemon og iver i et blad.. håper det er reklame jaffal! jaja, hun sitter nå jaffal stille.. :ler:

i kvldl må jeg huske å ringe hjem. han ble skikkelig furten siden jeg ikke ringte når jeg kom på mandag. og han ville ikke ringe i prinsipp...teit gjort..hehe!!! for han mente på at uansett hvor en av oss dro, så var det alltid han som måtte ringe. det kan jo diskuteres da,men..heheh!!

nå må jeg gå å ta hun lille før hun spiser opp og tygger på det som finnes i stuen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

jeg holder på å søke om den helsikkens kontantstøtten nå og får ikke opp siden!! blir gaaal!!!! :kjempesinna: men nå får jeg bare roe meg kraftig ned og skrive mer seinere!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

jeg ble så irritert i går over kontantstøtten og at jeg ikke fikk opp siden at jeg bare skrev en mail til de, så håper jeg at de sender skjemaene..

i går etter larsen kom hjem fra jobb dro vi og kjøpte ny vogn til hun lille. den vi kjøpte var en teutonia 2003 modell. 5000kroner... :roll: den er mørkeblå med noe små sølv firkanter. det er en sånn type modell som vi kan snu styret på begge veier uten å løfte av hele overstellet på vognen. så det var ganske herlig. vi fikk jo 5 års garanti på vognen i tillegg så. hun som jobbet i den butiken, tror hun var sommervikar eller noe. for hun kunne ikke selge jaffal!! skikkelig dårlig service.. følte bare for å gå ut av butikken igjen. hun visste ikke no priser og når vi spurte så sa hun bare "åhja, må jeg sjekke det opp?" jeg mener,halllo...??!!?

nå er hun våken jaffal. hun stod opp kl 0700 i dag tidlig og da hadde jo ikke jeg noe annet valg enn å stå opp... fyfassikken så kjipt!! men nå er jeg oppe og må gjøre noe husarbeid snart. jeg får besøk av ei venninne av meg i dag. jeg skal begynne å passe ungen hennes til mandag, mens venninnna mi er på skolen 3 ganger i uken.

jeg er fremdeles sinnsykt trøtt, men hun lille vil jo ikke sove mer så da må jeg nok være våken... men jeg hodler ut!!!hehe!!!

må ta henne nå. snakkes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

i dag våknet isabell meg og hun ville ike sove videre. så da hadde jeg ikke noe annet valg enn å stå opp.. skiftet på henne og gav henne mat og lagde to skiver til meg selv. da kikket jeg på klokken " :o herreug, den er jo ikke mer enn 0700!!!" men jeg kunne jo ikke gå å lege meg heller da. og jeg skulel jo få besøk i dag og jeg visste ikke når de kom,så. jeg fikk besøk av venninna mi og jenta hennes. de ter hun jeg skal passe på en stund fremovet. og det gikk greit mellom hun jenta og mi jente. litt sjalusi fra mi, men hallo. det er jo sånn enn må regne med!! jeg har ikk peiling på priser og sånn, men har sjekket litt med noen andre venninner. venninna mi og snart mannen hennes ville gi 150 dagen. det er liksom fastpris. for av og til skal jeg ha jena 3 timr og av og til 7, viss du skjønner. og jeg skal ha henne i tre dager i uken og av til 4. skal legge ut en tråd på barn og familie og høre hva de andre syntes. har jo ikke peiling jeg så.. det er jo egentlig en betalt vennetjeneste,så.. jeg ve tikke jeg.

tlf . bye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

i dag kom trilllepiken til isabell kl 0915. hun skulle ikke kome før kl 0930, men alikevel. jeg stod opp i 8 tiden jeg. var klar, skulle bare vekke isabell når det nærmet seg. men hvem andre enn meg klarte å sovnepå sofaen? joda, det var meg.. så det var jo gaanske flaut da.. :ler:

ellers i dag, har jeg gjort mye ærend, masse telefoner og stæsj.

wops! dårlig tid! skal møte ei venninne før hun flytter til bergen!!

bye!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest sunshine-t

i dag skulle jeg registere meg på aetat sine sider og søke jobb. det gik jo rett til helvete... så jeg fikk laga meg cven jaffal, men etter det skjærte alt seg. så det endte opp med at jeg måtte kopiere opp cven min og legge den inn på mail(ikke som vedlegg..) og skrive søknaden over den igjen... ser skikkelig amatøraktig, men det var det beste jeg kunne gjøre, ett eller annet har skjedd i dag her..

må skrive mer etterpå.... må bare roe meg ned litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

i dag har jeg roet meg ned litt.. har ikke troen på at han jeg søker jobben hos, gidder å lese hele mailen min, men nå har jeg jaffal gjort et forsøk om ikke annet. jeg må fikse noe i cv`en min i dag, men ellers gjør jeg ikke noe mer med den..

vurderer om jeg skal dra i banken i dag og betale eksamens avgiften og få sendt inn de papirene. det er jo helt kriminelt!! 570 kroner, bare fordi jeg har hatt faget før...!! jaja, må jeg så må jeg... men det er sure penger alikevel!!!!

nå har hun lille besøk. de er tre unger i alderen 4-7 år her inne nå sammen med henne på rommet hennes. og jeg skulle ønske jeg hadde øreklokker..hehe!! :lol: men de koser seg så da er det ikek noe fare, egentlig..

men nå må jeg lage meg noe mat før jeg detter om her jeg sitter.

så ,byebye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

Min datter gikk 7 skritt i dag!! ikke at det er såå stort for andre, men jeg måtte bare få sagt det. de som har barn selv vet hvor gøy dette er.. :)

men nå må jeg gå å ta middagen ellers brenner den seg... ble litt overvill nå..heheh!!! satt på nett og så på isabell som lekte og plutselig gikk hun så mange skritt. det er personlig rekord faktisk! :ler: må ikke glemme middagen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Isabell: Tante er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ *rekker ut hender så langt det går* stolt av deg!

Kos og suss fra tante!

Og en liten hilsen til deg og da, søss :ler:

Snakkes senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...