Mette Skrevet 25. november 2005 #621 Skrevet 25. november 2005 (endret) Hei, er du her igjen eller var du bare innom. Kos å se deg igjen Endret 25. november 2005 av Remyline
sunshine-t Skrevet 23. mars 2006 #622 Skrevet 23. mars 2006 Hei, er du her igjen eller var du bare innom. Kos å se deg igjen ← Hei snuppa mi!! Jeg er her litt igjen, men kikker en del. Er jo så mye fom er forandret siden "sist" !!! I dag er tredje dagen snuppa er hjemme fra barnehagen. Jeg hadde fri fra jobb på tirsdag, men måtte jo seff jobbe 3 timer av fra morgenen. Da hadde jeg henne bare med meg. Så var hun hjemme i går og i dag. Og sannsynlig i morgen også gitt. Feberfeber, forkjølelse og hoste. Sånne herlige ting. Og bare for å toppe hele greia litt da. Så måtte jeg på ett årsmøte på mandagskvelden og ett generalmøte på tirsdagkvelden. Det var populært hos lillefrøkna. Eller kanskje ikke nei... Og hun har vært syk siden helgen. Hun skal til faren sin i helgen, så jeg håper han har fornuft til å la henne være inne hele helgen og ikke slipper henne ut!! Da blir jeg ikke akkurat så veldig til en solstråle akkurat.. Eller, jobber jeg altfor mye i grunn og vet jeg ikke burde det, men sånn er det bare. Må jo holde skuta i gang eller noe sånn.. Noe sånn ja.. men nå må jeg inn til snuppa igjen. Hun ligger på sofaen under dyna og venter på kakaoen sin. Lille båne mitt, hehe!! Snakkes!!
sunshine-t Skrevet 23. mars 2006 #623 Skrevet 23. mars 2006 I det siste har det vært kjempevær her nede. Masse sol og deilig varmt. Eller så varmt som man kan kalle det i mars.. Men NÅ, NÅ skal det begynne å snø igjen!! Det laaaver ned! Kan jo ikke se ut til veien engang!! Store dotter som raser ned, fy faderen asså.. Er jo så lei av snøen!! Det skjedde bare plutselig. Er det mulig..??? %)/#%/)&#)¤/"/¤=()/%#)
sunshine-t Skrevet 24. mars 2006 #624 Skrevet 24. mars 2006 (endret) I dag skal jeg kjøre snuppa til faren sin. I alle fall nesten helt bort. Jeg skal ha med ei venninne av meg som skal holde meg med selskap Blir en del timer i bilen og det er så utrolig kjedelig å sitte der alene og kokulure for meg selv. Så skal vi hjem til henne etterpå å ha pizza og selvfølgelig Idol! :D Og så er det jobb i morgen. Fikk vite i dag hva nye varer vi får inn og jeg gleder meg som en helt til å bestille inn maaaasse av nyhetene som kommer! Blir utrolig herlig!! Og jeg som skal liksom spare penger.. Yeah right.. Hehe!! God helg alle sammen av der som faktisk skal ha helg! Endret 24. mars 2006 av sunshine-t
sunshine-t Skrevet 26. mars 2006 #625 Skrevet 26. mars 2006 Nok en helg over. Skal egentlig komme meg i seng, etter en relativt hard lørdag. Og søndag for den saks skyld! Måtte bare inn å snoke litt først Håper dere alle har hatt en kjempehelg!!!
sunshine-t Skrevet 11. mai 2007 #626 Skrevet 11. mai 2007 For 4 år siden ble jeg medlem her.. tiden har gått sinnsykt fort!!! Var to år som jeg ikke var her inne noe særlig, men har jo vært innom å snoket litt da tenkte jeg skulle være litt flinkere til å skrive her da.. Så må jeg finne ut hvor mange av de gode gamle traverene som er her enda :)
sunshine-t Skrevet 12. mai 2007 #628 Skrevet 12. mai 2007 Jepp! Jeg er på KG igjen.. Får jo aldri logget meg av jeg!! Ja, ja.. Sånn kan det gå! Men nå mååå jeg legge meg! Er jo ikke så mange timene til snuppa mi skal opp tenker jeg.. Tenkte vi skulle i dyreparken i morgen viss det er fint vær. Viss ikke, drar vi på hundeutstilling. Så er det jo GP-finalen på kvelden! Wee!! Hehehe!!! Selv om ikke Norge gikk videre, så har jeg to sanger som jeg syntes var greie og de er med i morgen. Så min søster og jeg skal sitte på hver vår ende av landet og heie, hehe!! God natt alle sammen og sove godt!!
sunshine-t Skrevet 16. mai 2007 #630 Skrevet 16. mai 2007 Så er det 17 mai igjen. Og NÅ har jeg funnet ut hva jeg skal gå med.. Skulle egentlig hatt setesdalsbunaden i år også, men min tante skulle ha den selv Så det var jo litt småkjipt. Men det er jo hennes, så hun må jo få lov å ha den selv også Snuppa skal i alle fall ha setesdalsbunaden Hun er så så søt i den!! Faren hennes og hans kommende hustru kommer ned fra Jæren for å se henne i barnetoget. Det er jo skikkelig snilt av dem!! Hun skal være hos de i helgen, så de tar henne bare med seg i morgen når alt er ferdig på skolen. Så da blir jeg alene på 17 mai Men jeg skal være med en kamerat og hans datter på kvelden, så jeg blir ikke sånn helt alene da. Men det skal jo bli rart å være uten henne å se borgertoget, gå på tivoliet, se på TUB og fyrverkeriet da.. Første året uten henne. Vi har i alle fall dagen sammen!! Og det er like greit hun blir med de i morgen, i steden for at de kjører ned i morgen og så skal vi kjøre å møte på fredagen igjen.. Så kan jeg jobbe litt lengre på fredagen også. I dag har jeg hatt en kjempekjekk dag!! Massemassemasse kunder på jobb, som var sinnsykt morsomt!! Og vaste litt rundt i barnehagen når jeg hentet henne, shoppet litt og slappet av hjemme. Hun ville jo selvfølgelig ikke legge seg i kveld, så spent så spent for i morgen! Så hun sovet i 22 tiden ca. Blir gøy å våkne henne i morgen tidlig gitt!! Så nå begynner jeg å bli klar til i morgen. Skal bare finne en hvit genser som hun kan ha under skjorten sin. Og kanskje jeg burde finne ut hvor dressjakken min er? Jaja.. Tar det etterpå, hehe!! Orker ikke stresse mer. Kameraet har jeg på lading, dvs batteriet , og alt annet jeg har er klart. Må pakke en sekk med skift til henne, for hun får ikk ha med seg bunaden til Jæren i alle fall!! Hehe! Den skal JEG ha kontroll på gitt! Ha en god 17 mai alle sammen!!
sunshine-t Skrevet 18. mai 2007 #632 Skrevet 18. mai 2007 Kjekt å se deg igjen her inne! Takk i like måte :)
sunshine-t Skrevet 21. mai 2007 #633 Skrevet 21. mai 2007 Nå har jeg kommet til side 20 i dagboken min Sitter og humrer for meg selv her, hehe!! Mye ting jeg hadde glemt ( og det var jo for en grunn da...) og mye morsome ting jeg hadde glemt! hehe!! Har hatt det kjempekjekt for folkene i dagboken her! Med pærebrus og hangover, hehehe!!! Ikke minst ostepop og sjokoladeboller, hehhehe!!!! Men nå må jeg komme meg i seng. Skal ha ett møte fra kl 09-12.30 og budsjettmøte kl 13.00-16.30 og kurs fra 18.15-21.00... Etter det skal jeg hente littlå hos mamma og de. Etter det er det rett hjem i seng!! Som om jeg kommer til å klare det liksom.. Men men, hehe!! Natti alle sammen!! :)
sunshine-t Skrevet 22. mai 2007 #634 Skrevet 22. mai 2007 Nå har jeg fått lest gjennom hele dagboken min hihihi!!! Mye rare greier.. Vel, vel. Det er i alle fall godt å se at livet går videre! Jeg har i alle fall sluttet med å vaske huset hver eneste dag, takk og lov!!!! *phu* Littlå har blitt syk, så hun skal være hjemme fra barnehagen i morgen. Og jeg håper hun blir fort frisk, for de skal på overnattingstur med barnehagen på torsdagen!! adde jo vært kjempekjipt om hun gikk glipp av det.. De har jo snakket om dette så lenge! I kveld skal jeg bare slappe av på sofaen. Lage meg litt mat og ta en dusj, før jeg forhåpentligvis legger meg etterpå.. * prøver i alle fall* Hehehe
sunshine-t Skrevet 12. januar 2009 #635 Skrevet 12. januar 2009 Føler jeg renner ned denne dagboken, hehe!!! Tar jo helt av her inne *ler*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå