Gå til innhold

Sunshine-t` lille verden

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Seriøst!! Nå har jeg vært på hold i 20 min på braathens!!! :evil: Jeg har ikke fått billettene min som jeg har bestilt og jeg drar til fredag.. Disse ble bestilt før påsken... Jadå!!!

Fikk endelig svar nå da.. De var underveis.. Men så er det jææækelske problemet at det er ingen til å ta littlå nå.. Så hva vi gjør nå, vet jeg ikke... Skikkelig surt... Billettene kan ikke gjøres om eller refunderes heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trillepiken hadde fri til fre :) Jippi!!! Så da ordnet det seg tilslutt!! *ph..* ti tonn lettere nå,ja!! :)

Men jeg har fått migrene nå, så jeg skulle bare si nattinatt!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei :ler:

Var i går det :wink:

Haha,men jeg kan godt si natta nå også,om du vil :kul:

Ikke det at jeg skal legge meg nå..

Hatt en fin dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh!!! Tøysejente.. ;)

Siste innlegg før jeg drar til Bergen.. Wii!! Gleder meg masse!! Har pakket nesten alt nå, men finner ikke de ¤)(#=(%= bildene jeg skal ha med... Typisk.. Får leite litt til! Åh, kjenner det skal bli godt med litt ferie gitt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!! Kommet fint frem for en del timer siden nå ja. Nå har jeg laget masse i albummen til littlå og vi er inne på tanken om å legge oss nå, men tviler på det skjer med det første. Nå skal svogern min på jobb, så da stikker jeg ut på hverandaen og tar en røyk etter han har dratt. Så ser vi hva som skjer. Vi har ett program i morgen, så det skal bli gøy å se om vi holder det.. *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått ett par timers søvn på øyet. La oss 0530..*kremtkremt* Men sånn er det alltid når vi er i lag.

Så nå skal vi ned å handle litt frokost, slappe av litt og så skal vi ut på besøk. I kveld skal vi på restaurant. Det gleder jeg meg masse til. Blir så koselig atte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er en stund siden nå ja. Har jobbet 3 dobblet i de siste 3 ukene og kjenner at internett absolutt ikke er første prioritet akkurat nå... :-? Men jeg håper på å komme fort tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var du jah :kyss:

Skjønner at internett ikke er første prioritet når man jobber så mye!

Håper du har en fin dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da drar jeg til sørlandet.. *Gjeeeesp* Er så sinnsykt trøtt!! Men så sov jeg jo ytterst lite i natt og` da..

Nå må jeg pakke, stelle meg og vekke littlå. Skal dra om en time..

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for å ta en liten ferie fra KG nå. Kommer sikkert snart tilbake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...