Gå til innhold

Sunshine-t` lille verden

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest sunshine-t

I dag har jeg prøvd å vakse vekk skriften på postkassen hos oss. skal skrive det om på nytt. men det går jo ikke vekk... har fått vekk en del med white sprit, men det er litt til igjen.. blir så irritert! måtte bare få det ut!! :oops:

ellers, skal jeg opp å handle litt nå. og så skal jeg rydde videre i huset. eller nede i kjelleren. får besøk av 5 stk til helgen, så det kan bli livat..hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gjest sunshine-t

Jeg har absolutt ike peiling på sånne ting... jeg begynte å vaske med jif da.. :oops: Men fant fort ut jeg måtte ha noe sterkere.. Nå lurer jeg bare på om vi skal kjøpe ny postkasse.. Det er kommet så mange skarpemerker etter jeg var der, at den er ikke mye fin.. Så da tror jeg at jeg skal finne ut hvor nærmeste postkasseutsalgssted ligger..hehe!!

Nå skal jeg egentlig bare sjekke mailen min, før jeg må stikke. men det er jo ikke så lett. Plutselig dukker det opp masse folk på msn og greier, som jeg mååå snakke med! Og da er det ikke alltid like lett og komme i fra. Men det er uansett godt å "se" folkene igjen :)

Nei, ser ut til at jeg må slutte av. Det er ei her som ikke lukter ike godt og hun har snart tegnet seg gjennom arket hun lager kunst på. Så jeg får komme innom igjen seinere.

byye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake sunshine-t, lurte akkurat på hvor det ble av deg! Så profilen din var borte litt, men så dukket du opp igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestemt meg for å være litt mer på KG. Så da kommer jeg innom hver dag. Akkurat som i gamle dager..hehe!!

Soul; ja det skjedde noe rart der ja. Er ikke så nøye, jeg er tilbake igjen.. :) Så nå skal jeg lese igjennom en del og kose meg.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skal jeg ut på trilletur med littlå. Hun skal seinere ned til svigerfar mens jeg er på arbeid. Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg på jobb derimot.. :roll: Bilen er på EU-godkjenning.. Damdidam.. Så det var snakk om at jeg skulle låne bilen til svoger`n, men jeg har ikke hørt noe fra han enda. Så jeg må nesten ringe han kommer jeg på nå.. Typisk flinke meg.. Jaja, det er enda noen timer til enda og han kommer ikke hjem enda heller..

Bortsett fra det skal jeg, MÅ jeg, vaske noen klær. Vi skal på fest med jobben min i morgen og da er det litt greit å ha på seg noen klær du ikke valser rundt i til vanlig.

Så jeg tror jeg skal begynne en plass jeg, så kommer jeg heller innom når jeg har fått gjort noe fornuftig noe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg gjorde visst det:) Hun gadd ikke å begynne å vaske badekaret, så hun satt heller på nett.. Hehehe!!

Nå har jeg tatt en vask og det som hører til med det, bortsett fra å legge de sammen, lufta vedet, vært ute med littlå, henta posten, laget mat, så nå skal jeg bare gjøre meg klar til å gå på jobb om en stund til. Blir vel sittendes foran pcn som kline på krigsmaling tenker jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kommet hjem fra jobb og sett slutten på idol.

Jeg finner jo seff ikke de klærene jeg skal ha på meg på festen i morgen.. De er borte vekk...! Har leita gjennom hele huset, men finner de absolutt ikke.. SÅ jeg må nok leite i natt ja.. Skal på jobb i morgen også og når jeg kommer hjem har jeg ca 1,5 time på meg til å gjøre meg klar, så det er ikke masse tid til å leite da. Huff, det er så typisk meg!! Meg i ett nøtteskall rett og slett!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, nå har jeg funnet klærne. Så gubben får vaske de i dag. jeg har store problemer med å holde øynene oppe nå jeg.. Er sååå sinnsykt trøtt!!! Skal trøkke i trynet druesukker og det som verre er..Hehehe!!!! Jeg ser ikke frem til å gå på jobb i dag asså. Kommer til å sovne på festen jeg. Lurer me på om jeg skal hiv4e meg i badekaret når jeg kommer hjem, selv om jeg har egentlig litt kjempedårlig tid. Prøve å slappe av litt.

Nei, jeg må prøve å gjøre meg istand til jobb..*trasser som en liten unge..* :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg kommet hjem og skal gjøre meg klar. Er skikkelig sliten og trøtt etter en dag på arbeid vhor jeg ikke gjorde en dritt. Det var jo ikke noe å gjøre engang.. :roll: Så det så...

Klærne mine er i tørketrommelen og venter. Så det er jaffal under kontroll.. :wink:

men nå må jeg gjøre meg klar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Tildus!! Du skulle kommet innom vet du! Ta å gjør det neste gang du er der davel? Det hadde vært koselig!! :P

Nå er jeg klar for fest!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi hjemme igjen. 0417. Var jo ikke så gale det da syntes jeg. Har hatt en vannvittig kjekke kveld!! Har ikke ledd så mye på lenge!!! Masse rare bilder som ble tatt! Så de gleder jeg meg til å se :ler: Men nå tror jeg at jeg skal ta meg noe mat og legge meg så jeg ikke blir helt dø til i morgen når vi skal hente littlå.

God natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn. Da var jeg oppe igjen. Er ikke ringe eller noe, bare litt slakke. Skal hente littlå hos svigers og de om noen timer. De skal ha pannekaker til middag i dag. MMMM!!! Lurer på når vi er i kjørbar tilstand igjen da..

Sitter og laster ned sanger nå. Plutselig kommer det masse skurrelyder og greier! Første gangen stokk jeg så at jeg holdt på å hoppe av stolen, :ler: Men da får jeg bare laste ned de på nytt.

Ellers skal vi ikke noe spess i dag. Det er ikke så fintfint vær i dag, så jeg gidder ikke være ute. Littlå er på trilletur nå, en grævla lange trilletur faktisk, så hun får ikkemangel på friske luft i dag jaffal :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ordensmannen og Vesla stakk ut på tur i 10 tida i dag, og har fortsatt ikke kommet hjem. DEILIG med litt tid for seg selv :P

Hørtes ut som en kjempe artig fest i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har aldri ledd så masse på mangen år tror jeg! Var sikker på jeg skulle dette under bordet!! :hoho: Så det var en skikkelig vellykka fest, hehehe!!

Vi skal snart hente littlå snart. Det er ganske greit å komme til ferdig middag asså! Hehehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger igjen en liten hilsen til deg også, kos deg med pannekaker (var det ikke det?) til middag - det hørtes veldig godt ut :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det var kjempegodt! Namnam sier jeg bare! Så det var herlig:)

Nå er det ei som skal i badekaret og plaske fra seg. Så er det rett i seng. Tenkte jeg skulle lage noe snacks til i kveld, men vet ikke enda hva det blir til. Gidder ikke lage noe megamiddag i og med at vi har spist middag, så jeg får kikke i frysen litt ;)

Men nå er det ei som gjerne vil skrive litt selv her, superkrabaten, og hun slår jo omtrent i stykker tastaturet, så det kan vi ikke ha noe av, Heheh!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...