Gjest sunshine-t Skrevet 18. januar 2004 #421 Del Skrevet 18. januar 2004 Ja jeg er heelt frisk igjen nå takk og lov!!heehe!!! håper du også har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 19. januar 2004 #422 Del Skrevet 19. januar 2004 Tusen takk for helsing i dagboka mi! :D Og Grattis med bestått eksamen! :D Og ha en fortsatt fin dag! Eg og mi lille prinsesse er bare heime og slappar av i dag.... Har ingen planar! Er litt godt det og avogtil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 19. januar 2004 #423 Del Skrevet 19. januar 2004 jeg hadde store planer for i da gjeg da. skulle rydde og kjøre noe nærend, men har ikke kommet sååå langt enda da. snakket med en kompis jeg ikke har snakket med på 3 år, så da har vi snakket på msn i 3 timer da.... phu... så jeg føler at viss jeg skal gjøre noe nå, så må det bli nå!! ellers, kommer jeg til å råtne vekk i denne stolen!!hehe!!! ikke bra!! ellers skal jeg ¨på trening kveld da, så jeg må sette på en maskin med klær. det hadde jeg måtte gjort uansett, men jeg kan jo starte med trenignstøy..hehe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 19. januar 2004 #424 Del Skrevet 19. januar 2004 Nå skal jeg gjøre følgende: 1. Støvsuge gangen oppe. 2. Støvsuge stuen. 3. Støvsuge kjøkkenet. 4. Ta ut og inn av oppvaskemaskinen. 5. Legge klær i tørketrommelen. 6. Sette på en maskin med klær. 7. Ta på nye sengeklær på alle sengene. Så ser vi hvor langt jeg kommer til gubben kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 19. januar 2004 #425 Del Skrevet 19. januar 2004 Hei kose-vennen! Hvordan går det med arbeidslisten din for dagen da?? Jeg ble så inspirert av listen din, at jeg skrev ned min egen.. Er ikke så lurt det der, for da ser arbeidsoppgavene så innmari mye større ut! Men iallefall... Jeg har en trist nyhet.. Jeg kan ikke dra nedover neste, neste helg.. Jeg har lab og innlevering som jeg ikke kommer til å bli ferdig med hvis jeg skal dra. Skal levere noe på fredag kl 12 og mandag kl 12, så det går desverre ikke!! *snufs* Kan vi ikke finne en annen helg?? Skal finne ut hvilke helger som passer for meg, så kan dere sjekker deres. Det er bare den helgen som blir såpass vanskelig, for jeg skal ha dobbel lab sent i uken + innlevering (som jeg får på torsdag og skal inn mandag)... Så, vi får finne på noe annet! Nå får jeg begynne på den laaaaange to-do-listen min for dagen! Kos og klem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 19. januar 2004 #426 Del Skrevet 19. januar 2004 neeei!!!!! ikke si det da!! ååhr... jaja.. får finne en annen helg da.. da må det bli to helger etter der da? må sjekke arb.listen min, så tar vi det på msn etterpå heller... ________________________________________________ Jeg har støvsugd nå og tatt vaskemaskinen og tørketrommelen. og så har jeg ryddet litt og vasket litt. lengre kom jeg ikke før jeg måtte begynne på middagen, men når gubben kom hjem ,så hadde han kjøpt farse, så det blir ikke noe av middagen. den tar vi i kveld etter jeg har kommet hjem fra trening. må skifte på sengen uansett. skulle finne ut om hvordan jeg skal vaske dynen, og seff var bruksanvisningen i det hjørnet lengst inne.... typisk så da dro jeg det av. enkel grunn for å legge på nytt. ikke som om jeg hadde tatt på det gamle liksom men nå må jeg gjøre videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 20. januar 2004 #427 Del Skrevet 20. januar 2004 i dag har jeg vært på jobb. og fryst som vanlig.. det er fremdeles 14 grader. INNE!!! på ett svært senter... :o så når jeg var ferdig i dag, var jeg blå på hendene. og det er ikke tull engang!! hun ene som er på nabokontoret var helt sjokket... jaja sier jeg bare.. lever nå enda.. ellers, skal jeg se på friends nå og slappe av. psyke meg opp til en hard dag i morgen. men havner nok på kg før jeg drar tenker jeg..hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 22. januar 2004 #428 Del Skrevet 22. januar 2004 i morgen er det jobb igjen. skal handle litt før jeg begynner tenkte jeg.skal se på en jakke jaffal. vet ikke om de har min størrelse igjen da, men det er jo ikke verdens undergang heller akkurat visst jeg ikke finner den.. så er det helg etter jobb og jeg har ikke jobbehelg heldigvis. gubben skal ut på noe hele helgen og jeg skal på reiselivsmessa til lørdag. den gleder jeg meg til!! årets høydepunkt!!hehe!! naboen og jeg stikker inn og kommer hjem med såååå mange kataloger at det ikke er mulig..hehe!! men det er jo gøy da.. sitter å drømmer oss vekk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 23. januar 2004 #429 Del Skrevet 23. januar 2004 i dag har jeg kjøpt meg en ny genser og ei ny jakke. ei skikkelig god og varm jakke, så det var jo bra! trengte noen varme klær:) i morgen skal vi ut på tur og til søndag skal jeg på reiselivsmessa. det gleder jeg meg såååå til!! skulle egentlig imorgen, men fikk ikke barnevakt, så da blir det søndag. men så lenge jeg kommer meg inn, spiller det ingen rolle :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 24. januar 2004 #430 Del Skrevet 24. januar 2004 lurer meg på om jeg skal legge meg jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 24. januar 2004 #431 Del Skrevet 24. januar 2004 ble litt seint i natt ja.. merket det når littlå kom inn i senga til oss..hehe!! mamma, sjå.. hoppe!! hehe!! orket ikke det jeg..hehe!! me ndet gikk jo greit til slutt. kom meg nå opp:) ellers,har vi vært ute en tur i dag og kost oss. så nå skal meg og littlå bort til naboen en liten tur. gubben er ute, så da gidder vi ikke sitte inne. i kveld blir det stille og rolig. skal jo på messa i morgen som jeg gleder meg sååååå tiL!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Henrikke Skrevet 24. januar 2004 #432 Del Skrevet 24. januar 2004 God helg! (hmm..bare en dag igjen av den,men,men ) Håper du har hatt en fin helg så langt! Ha det fint på reiselivsmessa,da! *vil også på reiselivsmesse :blunke: * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 24. januar 2004 #433 Del Skrevet 24. januar 2004 åh ja da. jeg skal kose meg massemassemasse jeg!! skal fortelle hvor mange kataloger jeg kommer hjem med..hehe!!! i fjor var det 3 poser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 25. januar 2004 #434 Del Skrevet 25. januar 2004 Heia! Kos deg på reiselivsmessa. Jeg var en tur i dag og er nå såå reiselysten... Har så mange kataloger at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal begynne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 25. januar 2004 #435 Del Skrevet 25. januar 2004 hei!! ja jeg gleder meg amaaaase!!! åh.. har hatt eller har ei glaske vion nå. sammen med kg chatten. ikke bra.. ehe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 25. januar 2004 #436 Del Skrevet 25. januar 2004 Ikke bra??? hehe. Koselig å bli kjennt med deg Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 25. januar 2004 #437 Del Skrevet 25. januar 2004 heheh!!snuppa..heh! takk i like måte!! har en følelse at dete kan bli en til lang natt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 25. januar 2004 #438 Del Skrevet 25. januar 2004 god natt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 25. januar 2004 #439 Del Skrevet 25. januar 2004 God morgen kosen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 25. januar 2004 #440 Del Skrevet 25. januar 2004 åh.. har hatt eller har ei glaske vion nå. Ehem.. EN?? Glaske vion?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå