Bergenspike Skrevet 2. januar 2004 #401 Del Skrevet 2. januar 2004 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 4. januar 2004 #402 Del Skrevet 4. januar 2004 Godt nyttår alle sammen som har lagt igjen hilsen her!! Jeg har ikke kommet meg på nett før nå, så jeg dropper alle forsinkede hilsner i dagbøkene..hehe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 5. januar 2004 #403 Del Skrevet 5. januar 2004 I kveld skal jeg begynne på trening igjen. har kjøpt nye treningssko og greier. er kjempesliten og trøtt i dag, men jeg må begynne igjen. kurer på når kortet mitt går ut egentlig. må sjekke det når jeg kommer opp i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 8. januar 2004 #404 Del Skrevet 8. januar 2004 i dag skal jeg ut å kjøpe div til nyttårsfesten til helgen. må ha noe belte-liknendes ting og noe sminkegreier. ikke så masse. kjøpte nye smykker i går da. og skal låne klærne jeg hadde på julebordet. bare stæsje de opp litt. ellers skal vi på besøk før jeg skal på jobb, så jeg burde tenke på å dra nå. så da snakkes vi etter millionæren i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 9. januar 2004 #405 Del Skrevet 9. januar 2004 I dag har jeg sendt en blomsteroppsats til mamma som hun fikk levert på døren. der fortalte jeg hvor glad jeg er i henne og hun ble såååå glad for den! det var jo kjekt! Det var jo det jeg hadde håpet på..hehe! nå sitter jeg å drikker pærebrus. sikkert ikke mange E-stoffer i den, men det kan heller være så.hehe! håper at jeg blir bedre til i morgen, da jeg skal jobbe hele dagen og rett etter på skal på fest. passer seg liksom ikke å gå på nyttårsball/fest med spysjuka på en måte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 10. januar 2004 #406 Del Skrevet 10. januar 2004 Gooood helg!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 11. januar 2004 #407 Del Skrevet 11. januar 2004 nå tror jeg jaamen det er på tide å krype i sengs gitt. skål videre>! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 11. januar 2004 #408 Del Skrevet 11. januar 2004 og jeg er fin i formen i dag! har spist middag og greier! så jeg er overrasket over meg selv ja!!HEHEH!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 12. januar 2004 #409 Del Skrevet 12. januar 2004 Hei på deg og godt nytt år! Tenkte bare jeg skulle legge igjen en hilsen slik at du ikke tror at jeg har blitt overlegen i det siste. Av og til hender det nemlig at jeg kan virke slik... visstnok... Godt at formen er fin i alle fall! Likte typen din julegaven, foressten? Klem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 12. januar 2004 #410 Del Skrevet 12. januar 2004 JIPPI!!!!!!!!!!!! JEG STOD PÅ EKSAMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 12. januar 2004 #411 Del Skrevet 12. januar 2004 Så flott da, gratulerer!!!! :D :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 12. januar 2004 #412 Del Skrevet 12. januar 2004 Takk takk!! @lfa; jo han syntes den var enestående!! hadde han syntes noe annet, så.....heheh!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Henrikke Skrevet 12. januar 2004 #413 Del Skrevet 12. januar 2004 Heisann Tusen takk for hilsen i dagboken min :D JIPPI!!!!!!!!!!!! JEG STOD PÅ EKSAMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så bra Gratulerer klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 12. januar 2004 #414 Del Skrevet 12. januar 2004 Ja velkommen skal du være! og takk takk!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 13. januar 2004 #415 Del Skrevet 13. januar 2004 da var jeg kommet meg litt ned på jorden i dag, selv om jeg fikk det skriftelig at jeg stod..hehe!! for en herlig dag! og så fikke jeg vite at jeg hadde vunnet i vikinglotto!! hele 35 kr!!hehehe!!livet er herlig dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 14. januar 2004 #416 Del Skrevet 14. januar 2004 i morgen skulle jeg egentlig handlet nytt bilsete til littlå, men hun jeg skulle ut med har en syk unge, så jeg får se om jeg tar det litt seinere på dagen. skal jafal på mor og barntreff. det gleder jeg meg jaffal til! littlå storkoser seg masse når vi er der. og så sover hun godt når vi kommer hjem..hehe! det passer sikkert veldig bra for gubben som ligger hjemme med spysjuka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 16. januar 2004 #417 Del Skrevet 16. januar 2004 ett kort referat fra i gårkveld, natt og i dag.. jepp, nå har det kommet til meg også. åh.. hater dette.. men nå legger jeg meg igjen.. orker ikke dette jaffal..hhe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Henrikke Skrevet 16. januar 2004 #418 Del Skrevet 16. januar 2004 Uff da :-? Jeg som skulle innom dagboken din for å ønske deg en god helg,også ser jeg at du også er blitt syk :trøste: God bedring! Håper du blir frisk igjen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 16. januar 2004 #419 Del Skrevet 16. januar 2004 huff da! er du også syk? ikke bra ikke bra.. håper du også blir fort frisk igjen da! god helg til deg også da!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Henrikke Skrevet 18. januar 2004 #420 Del Skrevet 18. januar 2004 Hei! Hvordan går det med deg? Bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå