Gjest Hegepege Skrevet 19. mai 2008 #21 Del Skrevet 19. mai 2008 Hei På Deg Hmmmmmm.... Hvordan ble det nå???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hegepege Skrevet 19. mai 2008 #22 Del Skrevet 19. mai 2008 skal vi se hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleying Skrevet 21. mai 2008 #23 Del Skrevet 21. mai 2008 Øver jeg også kan ikke dette jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. juli 2008 #24 Del Skrevet 13. juli 2008 For å sitere berre eit innlegg kan du klikke på "siter"-knappen i innlegget, eller "svar"-knappen, men skal du sitere fleire må du trykke på "siter"-knappen til kvart innlegg(sånn at plussen blir til minus) og deretter velge "skriv svar"-knappen nederst i tråden. Var det forståelig? Sånn som dette? No trykte eg på "siter"-knappen, men du kunne og brukt "svar"-knappen, og så valgte eg "skriv svar"-knappen. Då kjem jo heile innlegget opp, men så må eg berre fjerne det eg ikkje vil ha med. Om du vil dele opp eit enkelt innlegg i fleire delar, kan du f.eks klikke på svar-knappen til det innlegget du vil kommentere og deretter bruke/lage klammene [ quote] foran det du vil sitere og [/ quote] bak det du vil sitere (men ikkje med mellomrom som eg har gjort for å illustrere) Sånn no har eg delt innlegget i to.... Eller om du vil ha med at det er meg du har sitert så må du passe på å bruke originalklamma sånn; Eg er litt dårleg til å forkalre av og til, men håper jo at noke av dette er forståelig... Du kan jo berre prøve deg fram. Rart at du ikkje får til å sitere fleire innlegg :klø: Eg får fint til å sitere fleire innlegg i alle fall... JIPPI Tusen takk, Glow. For både hjelpa og tålmodigheta di Øver jeg også Må prøve jeg og Oi, det gikk... Hihihihi.. Jeg måtte bare prøve meg litt. Hilsen The Kitten :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 18. juli 2008 #25 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg måtte bare prøve meg litt. Hilsen The Kitten :banantroll: måtte prøve jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 #26 Del Skrevet 24. juli 2008 Oi, det gikk... Hihihihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #27 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ok, nå prøver jeg og så prøver jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uinlogget medlem Skrevet 19. oktober 2008 #28 Del Skrevet 19. oktober 2008 og så prøver jeg... og jeg henger meg på også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 31. oktober 2008 #29 Del Skrevet 31. oktober 2008 NEI! Ikke fikk jeg til det med å trykke på siter-knappene i flere svar, det kom kun opp teksten fra det ene svaret, og fortsatt sjønner jeg ikke hvordan jeg kan ta ut en del av en tekst og sitere denne? Hmm Skjønner du/dere hva jeg mener? F.eks. hvis jeg skulle sitert dette fra ditt svar: "Var det forståelig?" Dette ble sikkert bare tull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 31. oktober 2008 #30 Del Skrevet 31. oktober 2008 Dæven! Fikk det til på første forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #31 Del Skrevet 17. november 2008 Dæven! Fikk det til på første forsøk! Tester litt jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #32 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg skjønner at når jeg trykker på den så får jeg hele tekstruta til den jeg skal sitere opp. MEN - hva gjør jeg for å sitere deler av et eller flere innlegg? HJELP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #33 Del Skrevet 17. november 2008 Begynner å skjønne det nå =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest123_* Skrevet 1. desember 2008 #34 Del Skrevet 1. desember 2008 Oi, det gikk... Hihihihi.. tester bare:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest123_* Skrevet 1. desember 2008 #35 Del Skrevet 1. desember 2008 HJELP! Jeg skjønner ikke denne "siter"-funksjonen? Jeg skjønner at når jeg trykker på den så får jeg hele tekstruta til den jeg skal sitere opp. MEN - hva gjør jeg for å sitere deler av et eller flere innlegg? HJELP! NEI! Ikke fikk jeg til det med å trykke på siter-knappene i flere svar, det kom kun opp teksten fra det ene svaret, og fortsatt sjønner jeg ikke hvordan jeg kan ta ut en del av en tekst og sitere denne? Hmm Skjønner du/dere hva jeg mener? F.eks. hvis jeg skulle sitert dette fra ditt svar: "Var det forståelig?" Ok, nå prøver jeg. Så - får se om jeg får det til med å sitere to svar. Jeg måtte bare prøve meg litt. Hilsen The Kitten :banantroll: måtte prøve jeg og! jhjhjhjkkkfkf og så prøver jeg... og jeg henger meg på også.. Dette ble sikkert bare tull hjtiowrtm tester bare:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mika^ Skrevet 12. desember 2008 #36 Del Skrevet 12. desember 2008 Hei På Deg Hmmmmmm.... Hvordan ble det nå???? skal vi se hmmm lurer på om dette går.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 #37 Del Skrevet 30. januar 2009 Begynner å skjønne det nå =) sånn???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pest Skrevet 30. januar 2009 #38 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg måtte bare prøve meg litt. Hilsen The Kitten :banantroll: måtte prøve jeg og! og så prøver jeg... og jeg henger meg på også.. Dette ble sikkert bare tull Dæven! Fikk det til på første forsøk! tester bare:) lurer på om dette går.... Det gikk jo som det suste i sivet, jeg jeg må jo lære dette selv nå som jeg er registrert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hopeful Skrevet 11. mars 2009 #39 Del Skrevet 11. mars 2009 Øver jeg også Må prøve jeg og Jeg og:) Men hvordan får man til å sitere bare DELER av en tekst?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hopeful Skrevet 11. mars 2009 #40 Del Skrevet 11. mars 2009 Oi, det gikk... Prøver meg på deler av tekst;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå