Gå til innhold

Klistremerker, sjablonger


Gjest lucy d-.-b

Anbefalte innlegg

Gjest lucy d-.-b

Hei!

Vi skal pusse opp badet nå, med budsjettet er litt begrenset. Derfor har vi valgt å gå for et billig dusjkabinett, og har valgt Ifö, da de er kjent for god kvalitet. Det som er, er at dette kabinettet ser litt kjedelig ut. Det har nemlig to bakvegger som er hvite istedet for frostet eller gjennomsiktig glass. Det finnes jo andre kabinetter som er mer hippe, men disse er dårligere kvalitet og rørleggeren vår (som er innmari bra på dette) anbefalte oss å gå for Ifö. Dere kan se et bilde av kabinettet her: http://www.bad.no/more.php?id=1166&PHP...678f4a740576559

Fordi vi går for et litt kjedelig kabinett har jeg tenkt å friske det opp. Jeg har allerede bestemt meg for å sette vindusfolie midt på glassdørene i front, men tenkte at jeg ville ha noen klistremerker/sjablonger på den hvite veggen inne i dusjen. Er det noen som vet om noen fine som kan brukes i dusjen uten at de går i stykker? Jeg pleier å shoppe rundt på nettet etter slike ting, men nå har jeg foreløpig ikke funnet noen. Mønsteret kan være så mye forskjellig, jeg er åpen for å se hva som finnes der ute ;)

Jeg ønsker at dusjen skal være et oppfriskende element på badet vårt, og ikke et stort hvitt hjørne som skjemmer ut resten av badet.

Er så klart åpen for andre ideer til å friske opp dusjhjørnet, hvis dere har noen. Da med utgangspunkt i kabinettet.

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...