ElleVille Skrevet 8. april 2002 #1 Del Skrevet 8. april 2002 Et helt ubetydelig spørsmål, men likevel - jeg har alltid hatt litt tydelige blodårer, men nå har det "tatt av". Litt opp og ned, men igår var de skikkelig store. Det har gitt seg nå, men de er ennå veldig mye mer tydelige enn de har vært på lenge - hvorfor det....?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ida Skrevet 9. april 2002 #2 Del Skrevet 9. april 2002 Hei på deg! Det er venene dine du ser. Tror du ser dem bedre hvis du er varm og/eller akkurat har trent. Ikke no farlig. Noen har bare tydligere vener enn andre! mvh12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 9. april 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 9. april 2002 Hmm, jeg hadde ikke trent akkurat da, men OK, det er ikke så nøye. Greit med et sted til å poste dumme spørsmål 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stine Skrevet 10. april 2002 #4 Del Skrevet 10. april 2002 Hei Amanda! Jeg har også tydelige blodårer på beina. Litt irriterende på sommerstid, for det er jo ikke akkurat fint.. Men vi får tenke sånn; at vi kunne da hatt verre skavanker Klem fra Stine PS Har en mistanke om at p-pille bruk forverrer problemet(?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 10. april 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 10. april 2002 Stine, jeg tenker ikke på det som en skavank. Det er ikke særlig synlige, "lilla"-farget, bare litt tydelige av og til. Det er sånn fullblodshestene har vet du, du ser vel parallellen..? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tettra Skrevet 10. april 2002 #6 Del Skrevet 10. april 2002 Hehehe.. Fullblodshester Går faktisk å opperere de bort i Sverige. En nabo av meg gjorde det. Men det er vondt etterpå å gå..... Eller opperere bort venene? dannes det nye etterhvert, eller strekkes de og kuttes??? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 10. april 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 10. april 2002 Eh, tettra, hva skal de operere bort? Blodårene mine?? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå