Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere tannbørsten på badet? Lurer på om dere tenker på bakterier fra doen og sånt...

Jeg har min tannbørste på badet.. Skyller den i varmt vann før jeg bruker den da..

Tenker på "bæsje- bakterier..." :oops:

jamie :briller:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Hva mener du?

oppi doskaåla er det mindre bakterier enn på kjøkken kluten som du begynte å bruke i går.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har do og bad i samme rom, og det går bra det. Ikke smaker det bæsj av tannbørsten heller. :ler:

Begynner vi ikke å bli litt VEL livredde for allslags bakterier?

Og uansett så tror jeg ikke det hjelper å skylle tannbørsten i varmt vann, da må du i såfall koke den..Tror jeg da..! :wink:

Skrevet

Oppbevarer tannbørsten så nær doen som mulig :sjarmor: !

Neida, men jeg tror at vi er avhengig av bakterier jeg.

Dette har jeg aldri tenkt over og kommer heller ikke til å tenke på det fremover.

Gjest M-ling
Skrevet

:ler:

Har du tenkt på håndkleet som henger på do/badet, Jamie?

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg frykter ikke at bakterier fra doen skal fly over på min tannbørste...Det har jeg aldri tenkt på, og kommer aldri til å gjøre det igjen heller...

Skrevet

Vel, vi har bad og toalett i separate rom, men hadde vi ikke d hatt hadde jeg ikke en gang tenkt TANKEN på ikke å oppbevare tannbørsten der av den grunn...... :o :o :o Snakk om bakterieskrekk og unødige bekymringer....

Skrevet

Sånn tenker jeg bare på de gangene jeg bruker tannbørsten som dobørste. Da tenker jeg bittelitt på de bakteriene. Et halvt minutt eller så. Etterpå tenker jeg på epletrær eller karamellpudding eller øgler.

Gjest Kira
Skrevet

Det er faktisk mer bakterier i munnen vår enn anus. 8)

Gjest gurimalla
Skrevet
Jeg frykter ikke at bakterier fra doen skal fly over på min tannbørste...Det har jeg aldri tenkt på' date=' og kommer aldri til å gjøre det igjen heller...[/quote']

Ikke jeg heller.

Skrevet
Sånn tenker jeg bare på de gangene jeg bruker tannbørsten som dobørste. Da tenker jeg bittelitt på de bakteriene. Et halvt minutt eller så. Etterpå tenker jeg på epletrær eller karamellpudding eller øgler.
:hoho::hoho::hoho:
Skrevet

Koking av tannbørsten er vel som tidligere nevnt det eneste som eventuelt virker mot bakterier.

Men denne problemstillingen har jeg aldri tenkt på før... Hvor skulle jeg ellers gjort av den? Under senga? :-?

Skrevet

Jøss :o Alt folk kan finne på å bekymre seg for.

Jeg har tannbørsten i samme rom som toalettet (dvs på badet :-)), og det er jeg heeeeelt komfortabel med. Har overhodet ingen frykt for at bæsje-bakteriene (som det så pent ble kalt) skal klarte opp av toalettskålen og fly over til vasken og bygge rede i tannbørsten min.

Skrevet

har tannbørsten på badet jeg da. har da aldri hatt den noe annet sted. akkurat nå er doen på et annet rom, men ellers så flyr jo ikke disse avføringsbakteriene rundt i lufte. men husk og vaske hendene.

Gjest Kira
Skrevet

Men bæsjen flyr vel rett i dass? Blir vel som ... At hunden er valp og driter på kjøkkenet, blir vel masse bakterier på maten, da?

Gjest Embla s
Skrevet

Nettopp pga dette har jeg faktisk sluttet å gå på do jeg! Så slipper jeg bæsjebakterier noe sted! Var ikke det lurt!

Gjest Starya
Skrevet

Jeg har hengt plastforheng rundt toalettet for å hindre bæsjerømlinger. :sjarmor:

Gjest Embla s
Skrevet
Jeg har hengt plastforheng rundt toalettet for å hindre bæsjerømlinger. :sjarmor:

aaah *slår meg på panna* at det ikke var jeg som kom på den ideen!

Gjest Samara
Skrevet

:hoho::hoho: Må le av denne tråden!! :hoho:

Bæsjebakterier var et nytt begrep for meg! Og nei, jeg har aldri vært redd for at bæsjrømlinger skal hoppe over på tannbørsten min. Nå som jeg er klar over problemet derimot, skal jeg straks følge ideen til Starya og innføre plastforheng! :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...