Gjest Yihaa Skrevet 4. april 2008 #21 Skrevet 4. april 2008 Nei , sett høyere krav til deg selv , det er så kjedelig å lese en masse tull dette er kanskje overraskende for deg, men du må ikke lese alle innleggene på KG....
Honey Bee Skrevet 4. april 2008 #23 Skrevet 4. april 2008 Jeg hadde tatt fram førstehjelpskrinet som alle fornuftige mennesker selvfølgelig har i bilen,surret og strammet med det som er for å stanse blødningen.For så å kjøre til aker sykehus hvor jeg sokner til og garantert blir tatt hånd om
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2008 #24 Skrevet 4. april 2008 Jeg hadde tatt fram førstehjelpskrinet som alle fornuftige mennesker selvfølgelig har i bilen,surret og strammet med det som er for å stanse blødningen.For så å kjøre til aker sykehus hvor jeg sokner til og garantert blir tatt hånd om Du tenker ikke på hvilken fare du utgjør i trafikken, med en hånd som dunker av smerte og en finger som henger og slenger over girspaken?? Kanskje du får følge av flere, på din ferd mot lokalsykehuset ditt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå