Gjest Gjest Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Jeg har de siste månedene vært ganske plaget med magen. Jeg får fort mageknip når jeg spiser og drikker, og føler at jeg må på do nesten med en gang jeg har puttet noe i munnen. Når jeg da har gjort mitt fornødne blir alt ok igjen. Først tenkte jeg på at jeg kanskje spiste noe jeg ikke tåler, men det virker som om det skjer uansett hva jeg måtte spise og drikke. Er det noen som kjenner seg igjen?
Suzy Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Det kan være at du har en form for matintoleranse. Gå en tur til legen og finn ut av det du.
Gjest Gjest_Kula_* Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Kanskje du er plaget av Irritabel tarm?
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Du bør sjekke deg for magekreft - og det kjapt!
øyenstikker Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Gå til legen du... Kanskje du bør spørre om å bli sjekket for matallergi. Kan også nevne at cøliaki kan ha slike symtomer, så spør om å bli testet for dette også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå