Gå til innhold

Mor i b.hagen sendte mld til min mann.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan du ikke bare ta det som ett komplement? At mannen din er så attraktiv at selv om han er gift, så blir han "sjekket" opp? Ville hvertfall jeg gjort ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ikke hadde gjort noenting jeg. Gjort som mannen din; sletta meldinga uten og svare og ferdig med den saken. Hadde ikke giddet og gjort noe nummer utav det.

Skjer det flere ganger, og meldingene blir mer tydelig "sjekking", får man heller vurdere situasjonen på på nytt.

Gjest Gjest
Skrevet

Noen kvinner kan oppfatte all oppmerksomhet som positiv oppmerksomhet. Dvs. at om han svarer "Nei jeg er ikke interessert" så kan hun tolke det som mer positivt enn at han bare ignorerer henne.

Og om kona sender melding eller på annen måte konfronterer henne så kan hun reagere med å tolke det som om kona har grunn til å føle seg urolig og at hun selv derfor har en liten sjansen...

Det finnes syke folk der ute.

Man bør ikke respondere må noen som helst måte på slike henvendelser.

Har selv erfaring med et kvinnemennske på jobben til mannen min som var interessert i ham. Han avviste henne først vennlig, men hun tolket det på sin måte, mente at han bare var forsiktig fordi han hadde familie og ga seg ikke. Jeg ringte henne og ba henne holde seg unna mannen min. Hun tolket det som om jeg var sjalu og redd.

Hun sendte mailer og sms'er til mannen min. Passet på å spise lunch når han spiste. Gikk på kopirommet når han gikk dit. Til slutt måtte min mann snakke ordentlig hardt til henne. Det hjalp ikke det heller. Det var først da han truet med å ta saken til personalavd., vise mailene hennes og anmelde henne for trakassering at hun ga seg.

Derfor: ikke gi denne dama noe som helst slags oppmerksomhet. Noen mennesker får vann på mølla også av negativ oppmerksomhet.

Men nå kan det jo hende at tekstmeldingen mannen din fikk ikke var ment på ham. Kanskje hun forvekslet navnet til mannen din med navnet til en annen som er singel?

Gjest Mirina
Skrevet

Må si som det fleste andre her, dette er virkelig ikke noe å bry seg om.

Gjest Gjest
Skrevet

Snakk om å lage storm i vannglass. Mest sannsynlig har hun bare sendt til galt nummer.

Skrevet

Dette er i mine øyne en fillesak. Hun sendte en helt enkel sms, fikk ikke noen respons, og ga seg. Ikke noe å bry seg om.

Kom til meg når mld er av typen "Skulle ønske du kunne ta meg hardt mot veggen til jeg skriker av nytelse..." for DET har jeg nok av erfaring med...

Kos deg med den ærlige og attraktive mannen din, du :)

Skrevet
Hva ville jeg gjort.....?:

Sett strålende ut....tatt meg ekstra, ekstra godt ut...og klina med mannen min på parkeringsplassen, mest sannsynligvis :fnise:

Jeg også :fnise:

Skrevet
Etter ei tekstmelding så er dama opptatt etter å fly etter opptatte menn? Snakk om krisemaksimering, da, og nå skjønte jeg plutselig hvorfor bygder og småbyer er gjennomsyret av rykter... :roll:

Når man sender meldinga "interessert i å bli bedre kjent?" til noen man vet er opptatt så er man vel rimelig klar for å date en opptatt mann eller hur? Eller er dette helt normalt og stuereint i storbyen i motsetning til på bygda?

Skrevet

Hvis hun har lagt inn numrene til alle foreldrene på bhg-avdelingen på telefonen sin, så har hun mest sannsynlig sett skjevt og sendt en bli kjent melding til feil person.

Noe annet er jo veldig merkelig oppførsel. Og det er ikke nødvendig å gjøre mer ut av det uansett.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvem er det som legger inn nr til alle foreldrene på mobilen sin da?

Gjest Gjest
Skrevet
Hvem er det som legger inn nr til alle foreldrene på mobilen sin da?

Svært få vil jeg tro.

Ingen grunn til krisemaksimering, men det er ren dumskap og naivitet å tro at dette er noe annet enn bevisst fra hennes side. Allikevel er nok det beste å glemme hele saken.

Gjest Gjest
Skrevet
Hun er glad og lystig og pratsom med tantene.

tantene ???!!!! sier man det nå til dags eller?

jeg har ikke barn selv,men det kunne ikke falle meg inn å kalle de ansatte i en barnehage for tanter?

lever vi ikke i 2008 ??? :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Din mann er vel en voksen mann,som kan svare for seg selv.Hadde jeg vært i "dine sko",så hadde jeg sett det som en selvfølge at min mann sa ifra til dama selv! Det svir vel mest.....Å bli snakket til av ham,-at han spør hva i all verden hun tror hun er,-som kan sende slike mld. til gifte menn!? At du tar det opp med henne,forteller bare at du er sjalu+ at din mann mister ansikt om han "overlater" dette til deg,eller enda værre,at du bare tar saken.....

Gjest Gjest
Skrevet

Er "blir bedre kjent" automatisk skjekking?

Hadde stusset på situasjonen jeg og, men om jeg hadde fått visst det ganske kjapt etter han fikk meldingen så hadde jeg nok oppfordret han til å sende noe i retning "Har du sendt feil?" eventualt fulgt opp med "ok, jeg og kona skal på kino, blir du med? :)" bare for å fått avklart på en fredelig måte at han ikke var alenefar.

Misforståelser skjer, verre er det neppe :)

Skrevet
Dette er i mine øyne en fillesak. Hun sendte en helt enkel sms, fikk ikke noen respons, og ga seg. Ikke noe å bry seg om.

Kom til meg når mld er av typen "Skulle ønske du kunne ta meg hardt mot veggen til jeg skriker av nytelse..." for DET har jeg nok av erfaring med...

Kos deg med den ærlige og attraktive mannen din, du :)

Enig, så enig. Og som tidligere nevt: krisemaksimering, storm i vannglass...

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, som emnetittel sier; min mann fortalte at han for en liten stund tilbake hadde fått en sms fra et ukjent nummer, hvor det sto; Hei! Vil du bli bedre kjent med meg?

Han sjekket nr på nettet, og fant til slutt ut at dette var en mor i barnehagen til vårt barn. Han svarte ikke og slettet meldingen. Han ville i utgangspunktet ikke fortelle dette til meg, det bare glapp ut av ham en dag. Han sier at fordi han vet hvordan jeg er, kan han ikke si hvem denne moren er, av frykt for at jeg skal "lage bråk" og kanskje ødelegge noe for vårt barn i banehagen. Og akkurat der kan han jo ha et poeng, jeg hadde nok tatt dama for meg, men ikke startet noe bråk. Vi er voksne mennesker! Uansett, det er ikke så mange alternativer blandt mødrene på vår avdeling, og jeg tror jeg vet hvem det er. Har prøvd å glemme hele greia, men klarer det ikke. Vet jo at min mann er helt uskyldig i dette, men det plager meg noe vanvittig. Syntes det er utrolig frekt, både ovenfor meg men også vårt barn som denne damen kunne tenke seg å ødelegge familien til. Hva hadde dere gjort i denne saken? Føler at noe er ødelagt ang mitt forhold til barnehagen, jeg ser jo dama nesten daglig vet levering/henting. Tror ikke det var denne typen relasjon barnehagen så for seg da de delte ut lister med alle foreldres navn og nummer.

Svaret har du fått fra din mann. han svarte ikke,slettet mld. han er ikke intr. Er ikke det nok for deg?

Så glem hele greia og vær stolt over din mann!

Skrevet

Jeg hadde en lignende opplevelse med mannen min. En felles venninne la sin elsk på ham, men han viste klart og tydelig at han ikke var interessert, så det ble aldri noe problem. Hadde hun imidlertid vært åpen for litt utradisjonelle løsninger, derimot...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...