Gå til innhold

Mor i b.hagen sendte mld til min mann.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, som emnetittel sier; min mann fortalte at han for en liten stund tilbake hadde fått en sms fra et ukjent nummer, hvor det sto; Hei! Vil du bli bedre kjent med meg?

Han sjekket nr på nettet, og fant til slutt ut at dette var en mor i barnehagen til vårt barn. Han svarte ikke og slettet meldingen. Han ville i utgangspunktet ikke fortelle dette til meg, det bare glapp ut av ham en dag. Han sier at fordi han vet hvordan jeg er, kan han ikke si hvem denne moren er, av frykt for at jeg skal "lage bråk" og kanskje ødelegge noe for vårt barn i banehagen. Og akkurat der kan han jo ha et poeng, jeg hadde nok tatt dama for meg, men ikke startet noe bråk. Vi er voksne mennesker! Uansett, det er ikke så mange alternativer blandt mødrene på vår avdeling, og jeg tror jeg vet hvem det er. Har prøvd å glemme hele greia, men klarer det ikke. Vet jo at min mann er helt uskyldig i dette, men det plager meg noe vanvittig. Syntes det er utrolig frekt, både ovenfor meg men også vårt barn som denne damen kunne tenke seg å ødelegge familien til. Hva hadde dere gjort i denne saken? Føler at noe er ødelagt ang mitt forhold til barnehagen, jeg ser jo dama nesten daglig vet levering/henting. Tror ikke det var denne typen relasjon barnehagen så for seg da de delte ut lister med alle foreldres navn og nummer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du syns dette er problematisk,men prøv å snu det.Denne damen har blitt grundig avvist av en mann som er gift med barn.Hun har jo dummet seg skikkelig ut da :ler:

Hev deg over det og tenk stakkars menneske som er ute etter gifte menn :nei:

Skrevet
Ja, som emnetittel sier; min mann fortalte at han for en liten stund tilbake hadde fått en sms fra et ukjent nummer, hvor det sto; Hei! Vil du bli bedre kjent med meg?

Han sjekket nr på nettet, og fant til slutt ut at dette var en mor i barnehagen til vårt barn. Han svarte ikke og slettet meldingen. Han ville i utgangspunktet ikke fortelle dette til meg, det bare glapp ut av ham en dag. Han sier at fordi han vet hvordan jeg er, kan han ikke si hvem denne moren er, av frykt for at jeg skal "lage bråk" og kanskje ødelegge noe for vårt barn i banehagen. Og akkurat der kan han jo ha et poeng, jeg hadde nok tatt dama for meg, men ikke startet noe bråk. Vi er voksne mennesker! Uansett, det er ikke så mange alternativer blandt mødrene på vår avdeling, og jeg tror jeg vet hvem det er. Har prøvd å glemme hele greia, men klarer det ikke. Vet jo at min mann er helt uskyldig i dette, men det plager meg noe vanvittig. Syntes det er utrolig frekt, både ovenfor meg men også vårt barn som denne damen kunne tenke seg å ødelegge familien til. Hva hadde dere gjort i denne saken? Føler at noe er ødelagt ang mitt forhold til barnehagen, jeg ser jo dama nesten daglig vet levering/henting. Tror ikke det var denne typen relasjon barnehagen så for seg da de delte ut lister med alle foreldres navn og nummer.

Det MÅ jo være en stor misforståelse.....hun må ha sendt feil...det var liksom ikke noe seksuellt (ikke direkte)....i den meldingen heller...

Men jeg er ufattelig godtroende og naiv når det gjelder sånt, tror jeg.

Kan liksom ikke forestille meg at noen kan være så kalkulerende og ondskapsfulle at de går etter pappaen til en på barnehagen (vel vitende om at han er gift)

Skjønner godt at du sliter i forhold til henne da, ja.

Sånt gjør man bare ikke.....

Hva ville jeg gjort.....?:

Sett strålende ut....tatt meg ekstra, ekstra godt ut...og klina med mannen min på parkeringsplassen, mest sannsynligvis :fnise:

Hvordan er hun i forhold til deg da? Når dere treffes i bhg, mener jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Trådstarter her; damen er som hun alltid er hun, men nå har vi ikke akkurat pratet noe særlig samme før heller. Hun er glad og lystig og pratsom med tantene. Nå er det jo ikke 100% sikkert at det er henne da, men kan umulig se for meg noen av de andre som er "godt gifte og eldre enn meg".

Og jeg så at hun så i retning min mann, som ventet på meg i bilen forleden dag. Kanskje jeg innbiller meg ting nå, men det er fryktelig ubehagelig alt sammen. Og nei, hun sendte ikke mld feil. Vi har fått liste hvor alle navn, adresser, og mobilnumre står.

Gjest Gjest
Skrevet

Forsåvidt enig med Honey Bee. Dette er nok det beste, men jeg tror at jeg selv også ville blitt skikkelig irritert på denne damen. Jeg ville følt dette respektløst overfor meg, og ville nok hatt stor trang for å la henne vite det.

Uansett hva du velger å gjøre, enten du snakker med henne eller spesielt hvis du velger å bare"gå og irritere deg over henne", sørg for at du er helt sikker på at det er den rette dama! Og ha en liten tanke for at hun kan ha sendt meldingen feil..

Dette er det kun din mann som kan hjelpe deg med, og jeg skjønner hans mening, men han måtte nok likevel fortalt meg det han visste. Hvem hun var, og jeg ville også spurt om han har følt at hun har vært ute etter kontakt/flørtet i barnehagen også.

Når jeg skriver her nå, tror jeg jeg konkluderer med at jeg ville kommet til å snakke med henne. Jeg ville sagt at jeg syntes dette var veldig respektløst overfor meg. Ikke la henne tro at man er usikker og sjalu, men at man rett og slett synes dette er respektløst (også overfor han). Og så ferdig med den saken. Sannsynligvis vil hun føle seg dum, og ha lært en lekse. Fortsetter hun, så er hun jo bare dum. Men på dette tidspunktet skulle det ikke være nødvendig at noen andre i barnehagen får med seg hva dere snakker om.

Skrevet

Ikke sikkert hun var klar over at dere fortsatt var gift da hun sendte SMSen - og da hun ikke fikk noe svar har hun tydeligvis ikke maset fram noen reaksjon, så jeg ser ikke helt at hun har gjort noe galt. Det hun har gjort kan vel omtrent sammenlignes med å be opp en fyr man kjenner litegrann til dans.

Skrevet

Jeg hadde tatt dette med et smil jeg.

Også vet jeg at mannen min med en gang hadde vist meg en slik sms, fordi han vet at jeg ikke hadde brydd meg noe om det.

Jaja, så er det andre som også synes at min mann er flott, men han er MIN, hadde jeg tenkt!!!

Å "ta henne for meg" ville aldri ha falt meg inn. Så lenge et par har tillit seg imellom så spiller da dette ingen rolle. Og du kan være sikker på at hun går rundt og tror at du vet. Smil heller pent til henne du og vis at du og mannen din har det godt sammen.

At denne kvinnen prøver seg på gifte menn er hennes problem. Ikke la det bli ditt. :)

Skrevet (endret)

Vær lykkelig for at du har en god mann som er ærlig med deg!

Desverre finnes det mennesker her i verden som ikke har respekt for andre enn seg selv og sitt.

Det beste er nok å prøve å glemme hele greia, både for deg og barnet ditt sin skyld.

Endret av Kahlan
Skrevet

Si ifra til mannen din om at du skal vite det med en gang dersom han kontakter henne igjen. Så svarer DU på meldingen hun sender han, fra hans mobil, og forteller henne at du synes det er respektløst å sende mannen din meldinger, siden han er lykkelig gift med deg. Så sier du at du regner med at hun ikke kontakter han slik igjen, og takker henne på forhånd for det :mobil:

Gjest Frk.Uhåndterlig
Skrevet

Det er vel ingenting å bry seg så mye med sålenge mannen din ikke brydde seg noe om det og fant det merkelig!

Det er jo denne moren som i tilfelle har driti seg ut.

Mannen din bryr seg jo ikke noe med det så hvorfor henge seg så mye opp i dette?

Mannen din har jo ikke gjort noe galt!

Kanskje hun sendte feil? Hun skrev jo ikke hvem det var fra heller så mld. må vel helst ha vært til en som hadde nr. hennes fra før!

Sender hun samme melding på nytt, ber du mannen din skrive tilbake at denne melding er nok ikke til meg o.l.

Ikke lag noe stort ut av dette - til alles beste!

Skrevet
Si ifra til mannen din om at du skal vite det med en gang dersom han kontakter henne igjen. Så svarer DU på meldingen hun sender han, fra hans mobil, og forteller henne at du synes det er respektløst å sende mannen din meldinger, siden han er lykkelig gift med deg. Så sier du at du regner med at hun ikke kontakter han slik igjen, og takker henne på forhånd for det :mobil:

Men han har jo aldri kontaktet henne! Han lot jo være å svare og slettet meldingen!

Er helt enig med Frk.Uhåndterlig. Dette er ingenting å bry seg om. Mannen har ikke gjort noe galt. Hvorfor gjøre noe nummer ut av dette? Hvorfor reagere med sjalusi og sinne når det absolutt ikke er noen grunn til det?

Smil og vær glad for at du har en kjekk man som er ærlig og tro mot deg.

Sjalu og sint kan du være den dagen han responderer på slike meldinger.... :gjeiper:

Skrevet
Men han har jo aldri kontaktet henne! Han lot jo være å svare og slettet meldingen!

Er helt enig med Frk.Uhåndterlig. Dette er ingenting å bry seg om. Mannen har ikke gjort noe galt. Hvorfor gjøre noe nummer ut av dette? Hvorfor reagere med sjalusi og sinne når det absolutt ikke er noen grunn til det?

Smil og vær glad for at du har en kjekk man som er ærlig og tro mot deg.

Sjalu og sint kan du være den dagen han responderer på slike meldinger.... :gjeiper:

Uff mente omvendt: si ifra til mannen din om at han må fortelle deg med en gang HUN evt tar kontakt med HAN igjen...

Gjest Gjest_Kaia_*
Skrevet
Uff mente omvendt: si ifra til mannen din om at han må fortelle deg med en gang HUN evt tar kontakt med HAN igjen...

Hvorfor det?

Skal TS liksom ta denne dama da?

Man må ha nok tillit til at mannen klarer å avvise henne på egen hånd.

Skrevet
Hvorfor det?

Skal TS liksom ta denne dama da?

Man må ha nok tillit til at mannen klarer å avvise henne på egen hånd.

Skal ikke "ta dama", nei, men det er jo greit å si ifra med en gang, så blir det ikke noen misforståelser? Hvis hun ikke liker det, så har hun jo lov til å si ifra om det til den dama som sender sms til mannen hennes?

Skrevet

Jeg hadde tatt det med et smil jeg også :) Dumme kvinnfolk som prøver å sjekke opp en opptatt mann - og så kom hun ingen vei. Ha ha. Jeg hadde helt sikkert gjort som en skrev her oppe - klina på parkeringsplassen :ler:

Man må nesten stole på at mannfolka greier å avvise folk selv. Og han har da ikke gjort noe galt han... Det blir det samme som min mann opplevde på byen - ei jente prøvde å sjekke han opp. Han viste gifteringen sin, men hun sa at det ikke gjorde henne noe... Han fortalte det til meg da han kom hjem, og lo av det. Skulle jeg bli sint da liksom? Han er jo kjekkasen min, det er ikke så rart at andre damer ser på ham. Det er jo et boost for selvtilliten også, at noen andre vil sjekke ham opp ;)

Gjest Gjest_Ingunn_*
Skrevet

Å herlighet hva er dette for dramatiske fjortiss greier du tenker på da? Her er det snakk om voksne mennesker der det er barn inne i bilde! Å svare på den måten du sier er sånn som småunger/fjortisser ville ha gjort :roll:

Skal ikke "ta dama", nei, men det er jo greit å si ifra med en gang, så blir det ikke noen misforståelser? Hvis hun ikke liker det, så har hun jo lov til å si ifra om det til den dama som sender sms til mannen hennes?

Hvorfor skal hun gjøre det?

Mannen hennes klarer fint å gjøre det selv!

Begynne å lage leven ut av en sånn fillesak er barnslig!

Hadde mannen funnet det smigrende å svart tilbake på en flørtende måte og de hadde utviklet "sms sex" har hun grunn til å reagere på både mannen og den moren! Men dette har jo ikke skjedd!

Bedre å le av hele greia å håpe at det var en missforståelse, samtidig som det er søtt at noen vil bli bedre kjent med mannen din fordi han virker som en kjempekar!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skjønner at dette plager deg, litt ekkelt når det kommer fra en annen mamma i barnehagen sånn uten videre. Men - dette hadde jeg tatt med knusende ro allikevel, og heller sett positivt på det.

Min mann ha blitt sjekket opp på byen av et par damer som vi begge kjenner. Han har fortalt meg om det etterpå hver gang, og så fniser vi litt av det. For meg er det helt ok, jeg blir bare stolt faktisk! Jeg blir stolt av at jeg har en flott mann som andre har lyst på, men som allikevel avviser dem pent, hygger seg videre på byen og kommer hjem til meg og forteller om det. Og jeg vet at han kommer hjem til meg fordi det er meg han vil ha :-).

Ikke la det plage deg - den andre damen føler seg sikkert kjempedum som ble avvist sånn uansett.

Gjest Gjest
Skrevet

TS,- du bor ikke tilfeldigvis i Arendal??

Høres ut som ei dame her som er beryktet for å fly etter alle, bryr seg ikke om de er opptatt.

Skrevet
TS,- du bor ikke tilfeldigvis i Arendal??

Høres ut som ei dame her som er beryktet for å fly etter alle, bryr seg ikke om de er opptatt.

Etter ei tekstmelding så er dama opptatt etter å fly etter opptatte menn? Snakk om krisemaksimering, da, og nå skjønte jeg plutselig hvorfor bygder og småbyer er gjennomsyret av rykter... :roll:

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje hun sendte feil? Kanskje det var en misforståelse? Kanskje hun ikke mente det på den måten du tydeligvis tolker det? Hun skrev jo ikke akkurat at "Hei du er så sexy / flott / smart / stilig, jeg har lyst til å rundpule deg"?

Det er jo egentlig en fillesak, jeg hadde i allefall ikke giddet å bruke tid på å irritere meg over noe sånt... Man trenger jo ikke gjøre allting så dramatisk?

Eller.......kanskje mannen din har flørtet voldsomt med henne under henting og avlevering i barnehagen? Kanskje de til og med har truffet på hverandre på butikken eller hos tannlegen? Kanskje....megetsigende blikk har blitt utvekslet....? Har du tenkt over at han alltid har på seg den kuleste genseren sin og er ekstra nøye med frisyren før han leverer i barnehagen? Kanskje han egentlig oppfordret henne til å sende slike slibrige meldinger som dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...