Gå til innhold

Bacardi Breezer


Tuddelidu

Anbefalte innlegg

Er det noen butikker i Oslo (helst i sentrum) som selger Bacardi Breezer? Finner det ingen steder :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lett høyt og lavt etter dette, men ikke funnet det i Norge. Hverken på butikk eller pol. Men i Sverige har de den da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polet har ikke her jeg bor heller. Vanvittig trist! Den er så goood! Og jeg er ikke glad i rusbrus engang.. Har hørt at Norge ikke tar de inn lenger.

Må nok til syden jah!

Har forresten ei flaske stående her, som jeg fikk av ei venninne som hadde vært i Barcelona. hellig den flaska :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 8 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...
Gjest Bacardi Breezer

Til alle som fremdeles leter etter utsalgssteder hvor de selger bacardi breezer! I Oslo og Akershus er det mange muligheter, noe av de er Roma bursshop lørenskog, og diverse SmartClub butikker på Alnabru og andre SmartClub.

Hvis du ikke finner et sted nært deg kan du ta kontakt med Bacardi-Martini Norge AS i oslo som importerer produktet. De har full oversikt over hvem som selger dette! lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Jeg bor i Mosjøen og her selges ikke alkohol i butikkene, men alle ølutsalgene selger Bacardi Breezer. Aldri vært noe problem å få tak i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...