Gå til innhold

Bacardi Breezer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen butikker i Oslo (helst i sentrum) som selger Bacardi Breezer? Finner det ingen steder :(

Skrevet

du må nok på polet.

Skrevet

Mener også du bare får det på polet

Skrevet

Polet har ikke :( De hadde ingen rusbrus i det hele tatt.

Skrevet

Jeg har lett høyt og lavt etter dette, men ikke funnet det i Norge. Hverken på butikk eller pol. Men i Sverige har de den da. :)

Skrevet

Polet har ikke her jeg bor heller. Vanvittig trist! Den er så goood! Og jeg er ikke glad i rusbrus engang.. Har hørt at Norge ikke tar de inn lenger.

Må nok til syden jah!

Har forresten ei flaske stående her, som jeg fikk av ei venninne som hadde vært i Barcelona. hellig den flaska :fnise:

Skrevet

Åh :( Jeg vet om utesteder som har den, men det er jo så dyrt!

• 8 måneder senere...
Gjest Gjest_Terra_*
Skrevet

De har det på storsenteret på Ski:)

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Oda_*
Skrevet

Hvilken butikk på senteret da? Har kjempe lyst på disse, og hvor mye koster de? ;)

• 4 uker senere...
Gjest Bacardi Breezer
Skrevet

Til alle som fremdeles leter etter utsalgssteder hvor de selger bacardi breezer! I Oslo og Akershus er det mange muligheter, noe av de er Roma bursshop lørenskog, og diverse SmartClub butikker på Alnabru og andre SmartClub.

Hvis du ikke finner et sted nært deg kan du ta kontakt med Bacardi-Martini Norge AS i oslo som importerer produktet. De har full oversikt over hvem som selger dette! lykke til!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg bor i Mosjøen og her selges ikke alkohol i butikkene, men alle ølutsalgene selger Bacardi Breezer. Aldri vært noe problem å få tak i :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...