Gå til innhold

Cerazette

Fremhevede innlegg

Gjest Divana
Skrevet

Jeg vurderer å begynne på Cerazette minipiller, men har hørt at mange får blødningsforstyrrelser. Har noen her erfaring med det?

Er det alltid småblødninger eller kan man også få kraftige blødninger? Er litt redd for å aldri vite når jeg kan begynne å blø, blir vanskelig å planlegge svømming og sånt :-(

Kommer blødningene gradvis og evt. med menssmerter først så jeg er litt forberedt? Ser for meg en sommer uten lyse klær :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen opplever småblødninger de første tre månedene, og noen blir ikke kvitt blødningene og velger å bytte prevensjon. Jeg var ikke blant de. Jeg opplevde ingen småblødninger i det hele tatt og hadde ikke mensen når jeg gikk på Cerazette.

De jeg har hørt om som har opplevd småblødninger den første tiden, har klart seg med truseinnlegg.

Skrevet

Hei :)

Jeg skal snart begynne med mitt 3.brett og i løpet av de 2 mnd jeg har gått på Cerazette har jeg bare hatt to småblødninger... Ene gangen kjente jeg såvidt mensvondt, mens den andre kom litt overraskende. Trengte bare truseinnlegg i 1-2 dager, så var det over.

Har nå gått over 3 uker siden siste småblødning, så håper jeg er heldig å mister mensen for godt :)

Men kropper reagerer jo forskjellig på hva man har i seg, så hvordan du vil reagere vet du ikke før du event. har prøvd dem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...