Gå til innhold

Hvordan kjennes allergi ut?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne ha svar fra dere som reagerer i nese og i øyne.

Spør fordi jeg lurer på om jeg har en allergi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rennende nese. Nyser mye..

Øyne som svir, blir røde og klør..

Noe ordentlig herk!!

Gjest Grafica
Skrevet

Klør fryktelig mye i øynene, de renner og blir røde. Blir først skvær tett i nesa, og etterhvert veldig rennende. Jeg blir også sår i halsen, men det varierer litt fra person til person.

Jeg kjenner den bjørka vi har rett på utsida allerede, for å si det sånn...

Skrevet

Spør fordi jeg har en veldig kiling langt inn i det ene neseboret. Tidvis så nyser jeg. Litt slim som er blankt. Tok en allergitablett (Cetirizin) og da gikk det bra 2-3 timers tid. Kjenner ingenting i det andre nesebordet, ei heller i øynene.

Gjest *smak*
Skrevet

Det er som de andre beskriver kløende og rennende nese og kløende og rennende øyne.

Gjest Gjest
Skrevet

Allergi,forferdelig!Akkurat som om du er på vei til å nyse hele tiden selv om du ikke gjør det.Føles iallefall sånn på meg.Nyser konstant,øyne som blir røde av all nysinga,føler deg trøtt,sliten,kiler i nesa osv osv...

Gjest Kaya83
Skrevet

Jeg har nettopp fått påvist allergi.. Jeg hadde da gått og hanglet i ca fem år, virusinfeksjoner som jeg aldri ble frisk av og veldig mye trøtt og sliten..

Mine symptomer generelt er:

- nyser mye

- mye blankt slim i nesa, rennende nese

- generell trøtthet og mye muskelsmerter, er liksom sliten i kroppen og har lite energi uansett hvor sunt jeg spiser

I tillegg har jeg fått vite at alle disse virusinfeksjonene jeg har trodd jeg har hatt egentlig har vært høyfeber - som har veldig like symptomer..

- til tider hovne mandler som kommer og går fra dag til dag

- bihulebetennelselignende smerter

- dotter i ørene

- konstant rennende nese

- ekstrem trøtthet og muskelverk

- sliten i hodet

- rennende øyne

Jeg trodde ikke det var allergi fordi jeg trodde at når man har allergi så går man konstant med samme symptomer, nysing, rennende nese og øyne.. Og at man reagerer kjapt hvis man er ute i naturen etc.. Så feil kan man ta..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...