Gjest Gjest Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 (endret) Mine foreldre skal gifte seg denne våren, men jeg og søsknene mine lurer på hva vi skal gi? Og for hvor mye? Hva er vanlig, og hva ville du gitt? Foreldrene våre er i slutten av 40-årene, og har "alt." Blir det teit med noe hjemmelaget? Vi barna er studenter/lærlinger og har ikke altfor mye å rutte med, men det er jo en spesiell anledning som vi vil markere med en flott gave. Koselig hvis dere har noen idéer, evt tips til gode nettsider med slik inspirasjon. Endret 3. april 2008 av Furstina
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Oops, feil tittel! Kan noen rette den til "Idéer til bryllupsgave". Navnet mitt skulle være Datter, ikke Gjest.. Går litt i surr, haha
pinkybride Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Hva med å gi dem et fellesbilde av dere alle sammen trykket på f.eks lerret. det er kjempestilig. og noe de kan ha som et minne fra dere. Du skriver ikke noe om hvor gamle dere er. men dere burde kanskje gi for 1000 kr hver hvertfall. Det er en sum de fleste kan ofre. å kjøpe et par jeans koster jo mer omtrent. Hvis dere er flere søsken så kan dere jo spleise på noe. f.eks en tur, en opplevelse ol. Lykke til
Branna Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Hvis dere bor i nærheten av Oslo, så er det et par som holder til på Arkaden som lager håndmalte glass, tallerkener osv. Hva med å få dem til å spesialdesigne et fat med tilhørende vinglass med bilde av foreldrene dine på? Eller hele familien? De lager alt for hånd, og er de eneste i Europa som lager det på den måten. Vi har kjøpt gave hos dem til min mor og hennes tilkommende, som skal gifte seg i mai, og tror det blir veldig stas. Vi betalte litt over 1000 kr for fat og to vinglass.
Eplekake Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Et album kan dere jo legge mye sjel i og er koselig å få.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå