Gjest Embla s Skrevet 8. mai 2003 #1 Skrevet 8. mai 2003 Veldig (ekstremt!!!) viktig kartlegging følger: Hva puttet du sist i munnen? Jeg puttet after eight (nr 5 på rappen ) :oops: (seriøsiteten har ingen grense ) ps. vurdert selvfølgelig å legge denne inn på "mat&drikke", men hva da med fingre, blyanter, hårlokker (!!), busemenner (!!!) og .... i det hele tatt!?
Gjest Pjusk Skrevet 8. mai 2003 #3 Skrevet 8. mai 2003 Det jeg sist puttet i munnen var et grovt, hjemmebakt rundstykke. Dog litt hardt....! Skulle gjerne sett det var en (eller fem) After Eight i stedet. Det neste jeg skal putte i munnen er en pære.
Livets datter Skrevet 8. mai 2003 #4 Skrevet 8. mai 2003 Det siste jeg helte i munnen var kildevann (ja, jeg vet... jeg er så flink, sunn og strukturert) Det siste jeg puttet i munnen var en Twist-sjokolade...
Gjest Solskinn Skrevet 8. mai 2003 #6 Skrevet 8. mai 2003 et eple nam nam nå fikk jeg av en eller annen merkelig grunn fryktelig lyst på sjokolade - kan noen forklare dette mysteriet... 8)
Fakse Skrevet 8. mai 2003 #7 Skrevet 8. mai 2003 Det siste jeg drakk var en kopp te, og det siste jeg spiste var et eple. Flink altså Nå skal jeg snart ta et glass vann, også skal jeg spise en banan om en time eller så..
LilleBille Skrevet 8. mai 2003 #9 Skrevet 8. mai 2003 Jeg helte Tab ekstra nå nettopp - det siste jeg "puttet" i munnen var en salt kjeks med norzola - men det er lenge siden.... .. og sjokoladelysten smittet :oops:
Suzy Skrevet 8. mai 2003 #10 Skrevet 8. mai 2003 En sur fot (sånn gummigodis altså ) for omtrent et halvt minutt siden! NAM, NAM!!!!! Og akkurat nå en slurk kaffe. Suzy
Gjest Chica Skrevet 8. mai 2003 #12 Skrevet 8. mai 2003 drakk nettopp en slurk ananasbrus (og sitter ser som ett spørsmåltegn og lurer på hvorfor brusen er orange/rosa, ananas er jo gul!). Av mat så putta jeg netopp innpå to skiver brød med italiensk salat og fårepølse. skal hente flere nå. Denne jenta blir ikke mett av to skiver brød, er jo 3 timer siden lunsj!
Trulta Skrevet 8. mai 2003 #15 Skrevet 8. mai 2003 Jeg har akkurat drukket sjokolademelk jeg... nam nam...
Midnattsol Skrevet 8. mai 2003 #16 Skrevet 8. mai 2003 Lipton Yellow Label med sukker og honning. Litt bedre enn finger.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #17 Skrevet 8. mai 2003 En is med sjokolade og karamelltrekk! Starya
chimp Skrevet 8. mai 2003 #18 Skrevet 8. mai 2003 Kaffe fra automaten på jobb. D siste jeg puttet i munnen av fast føde var en banan.....hjerneføde for chimp(anse....)
Gjest gurimalla Skrevet 8. mai 2003 #19 Skrevet 8. mai 2003 Extra tyggegummi i sølvfarget papir - "Sweet mint".
Gjest Diva Skrevet 8. mai 2003 #20 Skrevet 8. mai 2003 Det var brødskiver med ost. Nytt og ferskt brød, - så det var godt. Men har lyst på sjokolademelk og After Eight jeg nå da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå