Gå til innhold

Super-Viktig kartlegging på gang!!

Anbefalte innlegg

Gjest Embla s
Skrevet

Veldig (ekstremt!!!) viktig kartlegging følger:

Hva puttet du sist i munnen?

Jeg puttet after eight (nr 5 på rappen ) :oops: (seriøsiteten har ingen grense :roll: )

ps. vurdert selvfølgelig å legge denne inn på "mat&drikke", men hva da med fingre, blyanter, hårlokker (!!), busemenner (!!!) og .... i det hele tatt!?

Videoannonse
Annonse
Gjest Pjusk
Skrevet

Det jeg sist puttet i munnen var et grovt, hjemmebakt rundstykke. Dog litt hardt....! Skulle gjerne sett det var en (eller fem) After Eight i stedet. Det neste jeg skal putte i munnen er en pære.

Skrevet

Det siste jeg helte i munnen var kildevann (ja, jeg vet... jeg er så flink, sunn og strukturert)

Det siste jeg puttet i munnen var en Twist-sjokolade... :roll:

Gjest Solskinn
Skrevet

et eple

nam nam

nå fikk jeg av en eller annen merkelig grunn fryktelig lyst på sjokolade - kan noen forklare dette mysteriet... 8)

Skrevet

Det siste jeg drakk var en kopp te, og det siste jeg spiste var et eple. Flink altså :) Nå skal jeg snart ta et glass vann, også skal jeg spise en banan om en time eller så..

Skrevet

Jeg helte Tab ekstra nå nettopp -

det siste jeg "puttet" i munnen var en salt kjeks med norzola - men det er lenge siden....

.. og sjokoladelysten smittet :oops:

Skrevet

En sur fot (sånn gummigodis altså :hoho: ) for omtrent et halvt minutt siden! NAM, NAM!!!!!

Og akkurat nå en slurk kaffe.

Suzy

Skrevet

1 stk Läkerol med salvi smak...

Gjest Chica
Skrevet

drakk nettopp en slurk ananasbrus (og sitter ser som ett spørsmåltegn og lurer på hvorfor brusen er orange/rosa, ananas er jo gul!). Av mat så putta jeg netopp innpå to skiver brød med italiensk salat og fårepølse. skal hente flere nå. Denne jenta blir ikke mett av to skiver brød, er jo 3 timer siden lunsj!

Skrevet

En finger! En av mine altså.

Skrevet

Jeg har akkurat drukket sjokolademelk jeg... nam nam... :hoppe:

Skrevet

Lipton Yellow Label med sukker og honning. Litt bedre enn finger.

Gjest Anonymous
Skrevet

En is med sjokolade og karamelltrekk!

Starya

Skrevet

Kaffe fra automaten på jobb. D siste jeg puttet i munnen av fast føde var en banan.....hjerneføde for chimp(anse....)

Gjest gurimalla
Skrevet

Extra tyggegummi i sølvfarget papir - "Sweet mint".

Gjest Diva
Skrevet

Det var brødskiver med ost. Nytt og ferskt brød, - så det var godt.

Men har lyst på sjokolademelk og After Eight jeg nå da :Hehe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...