Gå til innhold

Opprop


Linn3c

Anbefalte innlegg

Er det nokon som er interesserte i å ha opprop her?

Sånn at me melder at me er heime framleis, eller om det skjer ting?Sånn i lys av at me var fleire som ikkje hadde fått med oss at Blåmeisa hadde teke ein aldri så liten kg-pause for å føde, så blir det lettare for oss å følgja med på kven som framleis ruger og kven som byssar i staden...

Viss det er interesse for det, så kan me jo laga eit aldri så lite opprop..:)

Påmelde til opprop:

Termin i mai:

linky, termin: 5.mai - melder fra: 5.april

Linn3c, termin 12. mai - melder frå 12. april

Kara W, termin 21. mai - melder fra 21. april

Termin i juni:

Jente79, termin: 1. juni -melder fra: 1. mai

Amused, termin 7. juni, melder fra 7. mai

Felicity, termin 22 juni-keisersnitt 10 juni - melder frå 1. mai

cilipili, termin 25.juni - melder fra 25.mai

Har fødd:

Blåmeisa - termin (?), fødde (?)

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Me må vel gjerne ha det litt meir systematisk enn at me berre skriv i denne, men me kan ha på meldinga her! :)

Så oppdaterer eg i førsteinnlegget kven som vil vera med og frå når dei vil vera med i oppropet. Skriv gjerne annan informasjon som kan vera nyttig å ta med i oppropet. Termindato feks :ler: Men andre ting også, som keisersnittdato im ein har det. Eller om ein skal på kontroll på sjukehuset og liknande..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

termin 22 juni-keisersnitt 10 juni, vet ikke hva mere jeg skal skrive jeg???er her enda jeg iallefal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, at du fortsatt er her. :) Då setter eg 1. mai på deg. Og så går du inn i oppropstråden ca kvar dag frå 1. mai av og seier at du er her :)

Sidan det ikkje er nokon som har sagt at dei vil begynna å melda seg enno, så lagar eg ikkje oppropstråd for kvar dag enno. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt grønn på dette jeg også, skal bare skrive inn her hver dag fra i morgen av da at jeg er her bare? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgon lagar eg ein tråd som heiter "Opprop 5. april." I den skriv du at du er her, og om det er noko nytt å fortelja om! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgon lagar eg ein tråd som heiter "Opprop 5. april." I den skriv du at du er her, og om det er noko nytt å fortelja om! :)

Ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...