Linn3c Skrevet 3. april 2008 #1 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Er det nokon som er interesserte i å ha opprop her? Sånn at me melder at me er heime framleis, eller om det skjer ting?Sånn i lys av at me var fleire som ikkje hadde fått med oss at Blåmeisa hadde teke ein aldri så liten kg-pause for å føde, så blir det lettare for oss å følgja med på kven som framleis ruger og kven som byssar i staden... Viss det er interesse for det, så kan me jo laga eit aldri så lite opprop.. Påmelde til opprop: Termin i mai: linky, termin: 5.mai - melder fra: 5.april Linn3c, termin 12. mai - melder frå 12. april Kara W, termin 21. mai - melder fra 21. april Termin i juni: Jente79, termin: 1. juni -melder fra: 1. mai Amused, termin 7. juni, melder fra 7. mai Felicity, termin 22 juni-keisersnitt 10 juni - melder frå 1. mai cilipili, termin 25.juni - melder fra 25.mai Har fødd: Blåmeisa - termin (?), fødde (?) Endret 7. april 2008 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 3. april 2008 #2 Del Skrevet 3. april 2008 Er her enda, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 3. april 2008 Me må vel gjerne ha det litt meir systematisk enn at me berre skriv i denne, men me kan ha på meldinga her! Så oppdaterer eg i førsteinnlegget kven som vil vera med og frå når dei vil vera med i oppropet. Skriv gjerne annan informasjon som kan vera nyttig å ta med i oppropet. Termindato feks Men andre ting også, som keisersnittdato im ein har det. Eller om ein skal på kontroll på sjukehuset og liknande.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 3. april 2008 #4 Del Skrevet 3. april 2008 Termin 25.juni. Melder fra 25.mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 3. april 2008 #5 Del Skrevet 3. april 2008 Termin: 5.mai Melder fra: 5.april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 3. april 2008 #6 Del Skrevet 3. april 2008 Termin: 1. juni Melder fra: 1. mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. april 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 3. april 2008 Oppdatert hovudinnlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 3. april 2008 #8 Del Skrevet 3. april 2008 termin 22 juni-keisersnitt 10 juni, vet ikke hva mere jeg skal skrive jeg???er her enda jeg iallefal.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. april 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 4. april 2008 Når vil du melde frå felicity? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 4. april 2008 #10 Del Skrevet 4. april 2008 at jeg fortsatt er her?uff er helt grønn her jeg. hehe. kan mld ifra mai da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. april 2008 Forfatter #11 Del Skrevet 4. april 2008 Ja, at du fortsatt er her. Då setter eg 1. mai på deg. Og så går du inn i oppropstråden ca kvar dag frå 1. mai av og seier at du er her Sidan det ikkje er nokon som har sagt at dei vil begynna å melda seg enno, så lagar eg ikkje oppropstråd for kvar dag enno. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 4. april 2008 #12 Del Skrevet 4. april 2008 Litt grønn på dette jeg også, skal bare skrive inn her hver dag fra i morgen av da at jeg er her bare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. april 2008 Forfatter #13 Del Skrevet 4. april 2008 I morgon lagar eg ein tråd som heiter "Opprop 5. april." I den skriv du at du er her, og om det er noko nytt å fortelja om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 4. april 2008 #14 Del Skrevet 4. april 2008 I morgon lagar eg ein tråd som heiter "Opprop 5. april." I den skriv du at du er her, og om det er noko nytt å fortelja om! Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 4. april 2008 #15 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg er her. Har termin 21. mai. Skal vel begynne å melde fra 21. april, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. april 2008 Forfatter #16 Del Skrevet 4. april 2008 Hei Kara W. Du bestemmer sjølv når du vil begynne å melde deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 7. april 2008 #17 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg vil også være med! Termin 7. juni, melder fra 7. mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå