Linn3c Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 (endret) Er det nokon som er interesserte i å ha opprop her? Sånn at me melder at me er heime framleis, eller om det skjer ting?Sånn i lys av at me var fleire som ikkje hadde fått med oss at Blåmeisa hadde teke ein aldri så liten kg-pause for å føde, så blir det lettare for oss å følgja med på kven som framleis ruger og kven som byssar i staden... Viss det er interesse for det, så kan me jo laga eit aldri så lite opprop.. Påmelde til opprop: Termin i mai: linky, termin: 5.mai - melder fra: 5.april Linn3c, termin 12. mai - melder frå 12. april Kara W, termin 21. mai - melder fra 21. april Termin i juni: Jente79, termin: 1. juni -melder fra: 1. mai Amused, termin 7. juni, melder fra 7. mai Felicity, termin 22 juni-keisersnitt 10 juni - melder frå 1. mai cilipili, termin 25.juni - melder fra 25.mai Har fødd: Blåmeisa - termin (?), fødde (?) Endret 7. april 2008 av Linn3c
Linn3c Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 Me må vel gjerne ha det litt meir systematisk enn at me berre skriv i denne, men me kan ha på meldinga her! Så oppdaterer eg i førsteinnlegget kven som vil vera med og frå når dei vil vera med i oppropet. Skriv gjerne annan informasjon som kan vera nyttig å ta med i oppropet. Termindato feks Men andre ting også, som keisersnittdato im ein har det. Eller om ein skal på kontroll på sjukehuset og liknande..
Felicity Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 termin 22 juni-keisersnitt 10 juni, vet ikke hva mere jeg skal skrive jeg???er her enda jeg iallefal..
Felicity Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 at jeg fortsatt er her?uff er helt grønn her jeg. hehe. kan mld ifra mai da
Linn3c Skrevet 4. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. april 2008 Ja, at du fortsatt er her. Då setter eg 1. mai på deg. Og så går du inn i oppropstråden ca kvar dag frå 1. mai av og seier at du er her Sidan det ikkje er nokon som har sagt at dei vil begynna å melda seg enno, så lagar eg ikkje oppropstråd for kvar dag enno.
linky Skrevet 4. april 2008 #12 Skrevet 4. april 2008 Litt grønn på dette jeg også, skal bare skrive inn her hver dag fra i morgen av da at jeg er her bare?
Linn3c Skrevet 4. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 4. april 2008 I morgon lagar eg ein tråd som heiter "Opprop 5. april." I den skriv du at du er her, og om det er noko nytt å fortelja om!
linky Skrevet 4. april 2008 #14 Skrevet 4. april 2008 I morgon lagar eg ein tråd som heiter "Opprop 5. april." I den skriv du at du er her, og om det er noko nytt å fortelja om! Ok
Kara W Skrevet 4. april 2008 #15 Skrevet 4. april 2008 Jeg er her. Har termin 21. mai. Skal vel begynne å melde fra 21. april, da?
Linn3c Skrevet 4. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 4. april 2008 Hei Kara W. Du bestemmer sjølv når du vil begynne å melde deg.
Amused Skrevet 7. april 2008 #17 Skrevet 7. april 2008 Jeg vil også være med! Termin 7. juni, melder fra 7. mai
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå