Gjest Gitte Skrevet 5. april 2008 #21 Skrevet 5. april 2008 Det tror jeg vi alle her kan forstå! Jeg tror det er de fyldige leppene dine... mmmmm....herrrlig! Det var en som mente jeg hadde perfekte sugelepper :-( Jeg kan ikke noe for at leppene mine er som de er vel...
LilleCanCan Skrevet 5. april 2008 #22 Skrevet 5. april 2008 (endret) Men ingen vil vel merke denne trakasseringen, så lenge du ikke sender de en PM om at du på død og liv må ta deg denne runken din over en eller annens avatar her inne, ikke sant... ? det er du jo inneforstått med, ser jeg.. Man må jo vite om trakassereren, før man kan påpeke at man er trakassert? Så nei, du trakasserer ingen før du gjør noen ytringer. Flott, sant? Regner med at jeg i allefall har en PM-fri innboks etter å ha ytret min mening. Jeg er nemlig ikke så glad i skilpadder, skjønner du ps: jeg tror som hun som svarte i begynnelsen av tråden har rett. Bare trakassèr i vei. Det er nok flere her som ser på dette stedet som ett kjøttmarket slik du gjør, turtle.. Looks like it's your lucky day Endret 5. april 2008 av LilleCanCan
Gjest Gjest_maiken_* Skrevet 13. april 2008 #25 Skrevet 13. april 2008 Jeg tror jeg vil sextrakassere Gorgonzola litt. Eller var det Tuomas Holopainen han het..
FoxyFish Skrevet 8. mai 2008 #27 Skrevet 8. mai 2008 Men ingen vil vel merke denne trakasseringen, så lenge du ikke sender de en PM om at du på død og liv må ta deg denne runken din over en eller annens avatar her inne, ikke sant... ? det er du jo inneforstått med, ser jeg.. Man må jo vite om trakassereren, før man kan påpeke at man er trakassert? Så nei, du trakasserer ingen før du gjør noen ytringer. Flott, sant? Regner med at jeg i allefall har en PM-fri innboks etter å ha ytret min mening. Jeg er nemlig ikke så glad i skilpadder, skjønner du Er det ikke vanlig å ha mange sånne PMer hver gang man logger inn på kg...?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå