NinjaTurtle Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Det er flere av jentene her på kvinneguiden som bruker bilder av kvinner i profilen sin som er ganske så attraktive. Dette er ikke helt uproblematisk, slik jeg ser det. Fordi mange kvinner ønsker ikke å bli sett på som sexobjekter på jobben, og jeg vet ikke om de ønsker å bli sett på som sexobjekter her heller, når de diskuterer saklige ting. Spørsmålet er da om jeg sextrakasserer bare ved å se på kvinnene som sexobjekter, eller om jeg må gjøre noen ytringer. På jobben er jo blikk nok til å være sextrakassering, så hvordan stiller det seg da om jeg onanerer til det jeg ser på PC skjermen? Er det sextrakassering? Avhenger det om jeg sier ifra eller ikke? Hva hvis avataren er av en helt annen person? Hva hvis de har et bilde av søsteren sin? Kan jeg bli anmeldt for sextrakassering av henne da, om jeg tar på meg mens jeg ser på henne? Dette er en ganske prekær situasjon, og av forskjellige biologiske grunner ser jeg helst at dere svarer innen noen få minutter.
Gjest Casey Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Ninja Turtle, jeg kjenner meg ikke igjen. Jeg liker sextrakassering på jobb og i privatlivet.
FoxyFish Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Ninja Turtle, jeg kjenner meg ikke igjen. Jeg liker sextrakassering på jobb og i privatlivet. Ditto. Det er bare stas.
Nabodama Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Vel, du elger jo selv hvordan du vil se det, enten det er profilbilder her inne eller reklame/andre bilder andre steder. Det er vel opplevd sextrakassering som ikke er lov, og ettersom ingen her inne selv vet det hvis du ser dem som et sex-objekt, vil det da heller ikke være trakassering.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Ninja Turtle, jeg kjenner meg ikke igjen. Jeg liker sextrakassering på jobb og i privatlivet. Ditto. Det er bare stas. Da har dere vel ikke opplevd sextrakassering da... siden dere mener det er stas mener jeg! Sextrakassering er når man opplever uønsket seksuell oppmerksomhet... hvis man ønsker seksuell oppmerksomhet fra alle og enhver kan det ikke kalles trakassering. Og til TS: Nå har ikke jeg avatar, men om jeg hadde hatt det: go for it! Det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av (i denne sammenhengen)
FoxyFish Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Da har dere vel ikke opplevd sextrakassering da... siden dere mener det er stas mener jeg! Sextrakassering er når man opplever uønsket seksuell oppmerksomhet... hvis man ønsker seksuell oppmerksomhet fra alle og enhver kan det ikke kalles trakassering. Og til TS: Nå har ikke jeg avatar, men om jeg hadde hatt det: go for it! Det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av (i denne sammenhengen) Det er jo å mye mer moro med "uønsket" enn uønsket seksuell oppmerksomhet! Guri land, det er jo det som gjør dagen komplett.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Det er jo å mye mer moro med "uønsket" enn uønsket seksuell oppmerksomhet! Guri land, det er jo det som gjør dagen komplett. Uventet og upassende seksuell oppmerksomhet, ja så absolutt... men uønsket, nei takk. Den oppmerksomheten er jo ikke ønsket!
Gjest Bond Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Om du runker eller ikke vet ikke vi - hvis du da ikke må si til vedkommende at du gjør det?
Gjest Gjest_tilli_* Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Eneste sjans til å få oppmerksomhet er å legge ut bilde av en hot babe. Selv er de grå mus.
Gjest Casey Skrevet 3. april 2008 #11 Skrevet 3. april 2008 Eneste sjans til å få oppmerksomhet er å legge ut bilde av en hot babe. Selv er de grå mus. Ja, det stemmer. Alle som har en hot avatar er grå, kjedelige mus uten venner og et liv. Anyway, seksuell oppmerksomhet er da nesten alltid ønsket?!
Gjest Bond Skrevet 3. april 2008 #12 Skrevet 3. april 2008 Anyway, seksuell oppmerksomhet er da nesten alltid ønsket?! Kanskje en gang kan det være smigrende, men ikke gjentatte ganger?
Gjest Casey Skrevet 3. april 2008 #13 Skrevet 3. april 2008 men ikke gjentatte ganger? Hehe...jo. "Uønsket" blir til "ønsket". Stadig bekreftelse på at man er kvinne (og eventuelt attraktiv) er aldri å forakte. Men selvsagt, skal ikke kimse av de som faktisk blir trakassert, som i mobbet.
Gjest Pax Skrevet 3. april 2008 #14 Skrevet 3. april 2008 Det er ikke noe galt i å ha seksuelle tanker om andre mennesker, men trakassering er ikke greit. Det er vel logisk?
Gjest Gitte Skrevet 3. april 2008 #15 Skrevet 3. april 2008 Jeg blir ofte sextrakassert på grunn av avataren min.. det sliter skikkelig på meg, og det har gått så langt at jeg snart må oppsøke psykolog :-(
Gjest Casey Skrevet 3. april 2008 #16 Skrevet 3. april 2008 Jeg blir ofte sextrakassert på grunn av avataren min. Det tror jeg vi alle her kan forstå!
Alice Ayres Skrevet 3. april 2008 #17 Skrevet 3. april 2008 Jeg blir ofte sextrakassert på grunn av avataren min.. det sliter skikkelig på meg, og det har gått så langt at jeg snart må oppsøke psykolog :-( Jeg tror det er de fyldige leppene dine... mmmmm....herrrlig!
Gjest Gorgonzola Skrevet 4. april 2008 #18 Skrevet 4. april 2008 (endret) Da har dere vel ikke opplevd sextrakassering da... siden dere mener det er stas mener jeg! Sextrakassering er når man opplever uønsket seksuell oppmerksomhet... hvis man ønsker seksuell oppmerksomhet fra alle og enhver kan det ikke kalles trakassering. Det interessante da er vel grensesnittet mellom ønsket og uønsket seksuell oppmerksomhet................når og hvordan? Menns umulige dilemma??? For kvinner er vel dette enklere, en mann tolker muligens enhver form for seksuell oppmerksomhet som positiv? Eller? Kanskje med unntak av stupfulle venninner som trenger seg på? Endret 4. april 2008 av Gorgonzola
Suzy Skrevet 4. april 2008 #19 Skrevet 4. april 2008 Jeg har bare ett spørsmål: Tenner du på tøytigre?
NinjaTurtle Skrevet 4. april 2008 Forfatter #20 Skrevet 4. april 2008 Jeg har bare ett spørsmål: Tenner du på tøytigre? Forutsatt at vi ikke snakker om en homicidal psycho jungle cat, så tenner jeg på spesielle typer tøytigre, ikke tykke, ikke så altfor tynne, litt runde kinn, snille øyne, liv-hofte forhold på 0,8. Det bør være en myk og god tøytiger, men under visse forhold er det også greit med dominerende villkatt eventuelt også pusekatt som har vært slem. Som katter flest er det best om tøytigeren er lat, og ikke må ha med skilpadden sin ut på byen hver kveld, men heller sånn på en gang i uka basis + noe kino/museum i tillegg. Men 60% hjemmesitting/forumskriving og nintendospilling, det må en tøytiger tåle. Vi snakker tross alt om en tøytiger her. Hahaha, det var DEN kontaktannonsen, da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå