Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Jeg har et problem jeg alltid får når jeg har menssmerter. Som de fleste andre får jeg menssmerter, men i tillegg får jeg veldig vondt for å gjøre mitt fornødne. Jeg får store smerter av å trykke, og har så vondt at jeg går mindre på do under menustrasjon. Er dette normalt? Og er det i tilfelle noen som vet hva det skyldes?
Gjest diddeline Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Vet ikke hva dette kan skyldes, men du burde komme deg til legen for å få det undersøkt! Men jeg vet hvertfall at man skal ikke sitte på do å trykke, la tyngdekraften og kroppen få ordne dette selv! Hvis du sitter å trykker øker faren for hemorider... Drikk masse vann, spis fiberrik mat o.s.v - er sikker på at du vet alt dette fra før.... Lyke til da!!
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Jeg har det også slik. Jeg tror det er fordi livmoren eller noe der inne hovner opp i starten av mensen. Hos meg kommer det seg allerede dag 2.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå