Gjest dansedukka Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Heisann!! Bare lurer på om det er nødvendig med GU for å begynne med prevansjonsmiddel? Jeg har har vert til GU før og vet hva det går i. Er ikke direkte redd for det, men syns at det noen ganger har vært vondt og ubehagelig, så er ikke så veldi lysten på GU, Men hvem er vell egentli det :gjeiper: Har noe på gang med ein type, vi vil ikke ha sex før jeg begynner med prevansjon. Jeg kvir meg sånn for å gå til lege å spør om prevansjon visst jeg må til GU.... Men må jeg, så må jeg. Vet at jeg kan snakke med legen om hva som passer meg best, men siden jeg allikevell skriver innlegg her inne, så lurer jeg på om noen vil dele sine erfaringer med meg. Tenkte mest på implantat eller p sprøyte siden jeg ikke er så god med piller.... Jeg er 23 år, og tenker ikke på barn enda, men en gang i framtiden
Ce'Nedra Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Kan ikke se at det er nødvendig at du skal til GU om du har vært til det før, men det er greit å få tatt blodtrykk og sånt om du ønsker p-sprøyte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå