Gå til innhold

Blomster


Mirepoix

Anbefalte innlegg

Hei=)

Tenkte jeg skulle besøke graven til bestemor og bestefar en gang neste uke. Har kun vært med bestemor og besøkt graven til bestefar, men dette er kjempe lenge siden, men vil nok kjenne meg igjen når jeg kommer dit..

På grunn av lite kontakt med faren min, har jeg ikke spesielt lyst til å spørre han osv., og er heller ikke vandt til å besøke kirkegårder iogmed at jeg ikke kjenner mange det ville vært naturlig å dra å legge blomster hos, og som har gått bort..

Så hva er egentlig vanlig? og hva slags blomster ville dere tatt med nå? legger man det generelt bare ned, eller "planter" man de?

Følger meg litt dum som spørr, men som sakt har jeg lite forhold til dette;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest _Leela_

I vår familie er det slik at noen har ansvaret for plantinga (som regel de nærmeste som bor i nærheten). Det kan bli litt kaos hvis andre i tillegg begynner å plante og noen vil sikkert reagere på det. Så jeg ville lagt ned f.eks. en eller flere roser på stilk og tent et lys. Et alternativ er jo også en pen bukett i en vase. Hvis graven er ustelt så kan man plante noe, men jeg ville altså sett ann graven og hvis den var pent stelt med så ville jeg ikke begynt å plante noe selv.

Endret av _Leela_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...