Gjest Pet Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Er det noen av dere mer "modne" damene her på KG som kan fortelle om hvordan overgangsalderen artet/arter seg for dere? Hvordan merket dere at den startet? Hva slags plager hadde dere (om noen)? Hvor lenge varte den?
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Jeg har kommet i overgangsalderen, men er i startfasen. Det første jeg merket det på var mensen. Den kommer mer uregelmessig. Av og til hopper den over en gang også. Blødningene er blitt mindre, men jeg kan ha mensen lengre. Nå sist var det rundt 10 dager. De fleste dagene med små blødninger. Av og til våkner jeg av hetetokter og at jeg er dyvåt av svette. Snur bare dyna og puta og sover videre. Opplever aldri det her på dagtid. Er vel 6 - 12 mnd siden forandringene begynte.
Gjest Gjest_mai_* Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 I høst begynte jeg periodevis å svette om natta. Ble søkkvåt. Mensen er helt normal, bortsett fra at jeg blør veldig kraftig i 2 dager, så er det tomt. Slik har det vært siden siste unge kom, ca 5 år siden. Er rundt 40 og har vært hos legen og tatt prøver men legen fant ikke tegn på at det var overgangsalderen som har begynt. Er veldig usikker på hva det er som skjer med kroppen min.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå