Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sliter med tørr vinterhud.

Hvilken krem vil dere anbefale som gir myk og litt glansfull hud.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir tørr på hendende og bruker vaseline intensive care håndkrem sikkert 8 ganger om dagen minst og det hjelper hvis man bruker det hele tiden. Spørs jo litt hvor du er tørr da så det er vel andre kremer til ansikt og armer som man ofte også får tørr vinterhud av. Jeg vil anbefale og bruke en krem uten så mye parfyme og bare smør, smør, smør.Spessielt etter du har dusja så smør med en gang du har tørket deg, da binder du fuktigheten i huden og det funker. Hvis du har badekar så bruk babyolje eller annen fuktighetsgivende olje i badevannet, det hjelper også til å binde fuktighet i huden. Men aller først, før du begynner med dette så bruke en peeling krem og en skrubhanske for å få av døde hudceller først.

Skrevet
Jeg blir tørr på hendende og bruker vaseline intensive care håndkrem sikkert 8 ganger om dagen minst og det hjelper hvis man bruker det hele tiden. Spørs jo litt hvor du er tørr da så det er vel andre kremer til ansikt og armer som man ofte også får tørr vinterhud av. Jeg vil anbefale og bruke en krem uten så mye parfyme og bare smør, smør, smør.Spessielt etter du har dusja så smør med en gang du har tørket deg, da binder du fuktigheten i huden og det funker. Hvis du har badekar så bruk babyolje eller annen fuktighetsgivende olje i badevannet, det hjelper også til å binde fuktighet i huden. Men aller først, før du begynner med dette så bruke en peeling krem og en skrubhanske for å få av døde hudceller først.

Takk:) Det skal jeg gjøre

Skrevet
Olivenolje har hjulpet meg. :)

Smører du det på etter du ha dusja? Lukter det ikke?

Hm.. verdt å prøve:=)

Gjest Gjest
Skrevet
Smører du det på etter du ha dusja? Lukter det ikke?

Hm.. verdt å prøve:=)

Etter jeg har dusjet ja.Synes ikke det er så ille lukt,og det er ikke så mye som skal til.Ellers bruker jeg aloe vera gele.Den er det masse fuktighet i,og det trengs det extra mye av vinterstid.Og drikke vann-Skjønnheten kommer innenfra. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...