Gå til innhold

VG koker suppe på en tegnestift


Paradokset

Anbefalte innlegg

Forsvarsministeren velger å avlegge siste del av jegerkurs "mens utenriksminister Jonas Gahr Støre befant seg i en krigssone på Serena Hotel i Kabul og to nordmenn kjempet for livet".

Jeg må jo spørre hva man forventer at hun skulle gjort?

Siv Jensen er tidlig ute: "- Jeg reagerer med vantro på at dette skjedde. Man kan ikke sette seg og ta en eksamen, når Norge er utsatt for et terrorangrep. De to ansvarlige statsrådene har jo bare gitt beng, sier en sjokkert Jensen".

Den samme Jensen som for noen år siden gråt krokodilletårer på TV mens hun fortalte det norske folket en svær feit, svart løgn.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-p...hp?artid=523090

Endret av Paradokset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forsto heller ikke problemet. De var tilgjengelige på telefon og slik jeg forstår det ut fra artikkelen, befant de seg hele tiden i regjeringsbygget. Det var jo uansett ikke noe de kunne gjøre med situasjonen i Kabul og hadde det vært behov for deres bistand på noen som helst måte, så var de altså tilgjengelige. En jegerprøveeksamen er da heller ikke noe som tar mange timer.

Og hva er alt dette snakket om å tilberede fugl og steke kjøtt? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg forsto heller ikke problemet.

Det er ikke noe problem. Kun valgkamp i vanlig Frp-ånd. Eller forresten...det er jo et problem i seg selv - Frp altså. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FrPs forsøk på å spille på populisme når nye høyder (eller lavmål, for å være mer nøyaktig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette virker, så er det ikke lavmål. Og hvis det selger aviser, er det heller ikke lavmål. Sånn er verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud....

En vantro og sjokkert Siv Jensen, det var noe nytt gitt...

Skjønner ikke problemstillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Jeg får helt vondt når jeg leser sånne ting. Hva skulle hun gjort? Kastet seg på et fly til Afghanistan og løpt inn med gevær på skulderen? De var tilgjengelige _hele_ tiden.

Siv Jensen har jo nå tydeligvis gått FrP-skolen og lært at det finnes kun 2 moduser, misforstått av alle, og indignert/fornærmet/sjokkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...