Gå til innhold

Bli mann, du også!


Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie

Har du noensinne tenkt på å bli mann? Et liv som mann vil gi deg en rekke fordeler:

Disse grunnene fant jeg i Dagsavisen:

1) Nyt friheten ved å urinere stående, til og med ute i friluft.

2) Du vil antakelig bli høyere, praktisk om du skal på konserter, skal plukke varer fra de øverste hyllene eller rett og slett ønsker å se ned på noen.

3) Din nye mørke stemme egner seg til å bli hørt i store forsamlinger.

4) Du slipper trivielle bekymringer knyttet til oppvask, gulvvask o. l. I stedet vil du ha anledning til å konsentrere deg om de store visjonene. Tenk langsiktig: Bli mann!

5) Drikk så mye du vil: Som mann får du aldri dårlig samvittighet.

6) Som medlem vil du få en rekke fordeler. Livslangt medlemskap i denne eksklusive organisasjonen vil sikre deg høyere lønn, bedre arbeidsbetingelser, raskere karriere og muligheten for organisert utroskap.

7) Du slipper å lese lange romaner, og herunder kommer kostbare medlemskap i alle kjente norske bokklubber. Du vil også være unntatt fra å gråte på film eller i teatret.

icon_cool.gif Med det nye kjønnet følger det en rekke nye egenskaper: Alle tekniske innretninger være som en lek for deg! Det samme gjelder kartlesing, fjellklatring, politikk og matematikk.

9) - Er jeg fet, har jeg valgt den rette kjolen? Dette er spørsmål du har stilt deg for siste gang. Som mann vil du alltid føle deg vakker. Du får frigjort mye tid som ellers brukes på bekymringer, slanking, sminking og klesvalg.

10) Kvinnekampen: En saga blott. Heretter kan du bivåne 8. mars uten å måtte lee en finger. Lær deg å slenge døra i ansiktet på jenter, du vil merke at du liker det!

Menn er framtiden! Bli mann du også!

Vi garanterer pengene tilbake om kjønnet ikke lever opp til forventningene.

- Vi selger deg ikke et nytt kjønn, vi selger deg en opplevelse!

Annonse rykket inn av Mann AS, en organisasjon for svært mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

1. jeg kan tisse når jeg står. det lærte jeg fra gateavisa.

2. jeg er høyere enn mange menn.

3. jeg har en mørk og kraftig stemme som bærer langt.

4. jeg driter i oppvask og gulvvask. jeg har oppvaskmaskin og ingen her i huset er allergisk mot støv. en støvallergiker som kommer på besøk hos meg står i fare for å dø.

5. jeg drikker akkurat så mye jeg vil. hva det har med samvittighet å gjøre vet ikke jeg, men samvittigheten min er svakt utviklet, kanskje derfor jeg ikke skjønner sammenhengen?

6. jeg har tatt en fornuftig utdannelse og har både høy lønn og gode arbeidsbetingelser. jeg jobber som en maur og jeg gjør faktisk rask karriere, basert på innsats, ikke kjønn. og det er jeg stolt av! skal jeg være utro, trenger jeg ingen til å organisere det for meg, klarer det fint på egenhånd. uansett: been there, done that, og ALDRI MER.

7. jeg har gleden av å NYTE lange romaner. bokklubber kan du tørke deg i r### med. film og teater setter ikke igang noen grine-impuls hos meg. det er jo bare juks!

teknisk anlagt fra naturens side, her i huset er det jeg som fikser og ordner. jeg er en jævel på bruksanvisninger og kart, jeg fikser matte og fjellklatring... hvorfor i all verden skulle jeg gidde det? er det noen som insinuerer at jeg ikke har greie på politikk???

10. jeg er ikke feit, og det er jeg som bestemmer om en kjole, bukse, jakke, whatever er riktig. jeg stoler på min egen smak, så hvis det har sluppet inn i klesskapet mitt, er det helt sikkert bra. jeg digger å sminke meg, har aldri slanket meg, og bruker fint lite tid på å bekymre meg. det meste går tross alt bra.

10. ikke at jeg pleier å lee en finger 8 mars, og hva mener du egentlig med å slenge døra i trynet på damer?

11. det er fett å være dame! vi er jo best på alle måter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne tenkt meg å vere mann for en dag eller to. Men jeg tror det er best å vere jente! icon_wink.gif

Jeg er helt enig med anonym;

man treeenger ikke tenke så mye på oppvaksen og støv og sånt.

8.mars er som en vanlig dag for meg! Jeg er likestillt 365 dager i året uansett.

Stemmen min er vertfall ikke pipe lys. Alle som SKAL høre meg, hører meg. Det som ikke hører meg går glipp av noe (ikke egosentrisk ment)

Jeg "slenger døra igjen" forann frekke mennesker. Jeg har guts nok til det! Og jeg kan godt slenge ut en mann eller to som ikke respekterer meg.

Når jeg velger kjole så ser jeg på fargene ikke på formen. Om jeg SER feit ut, tenker jeg bare det er synbedrag!!

Lønn?

Jeg skal velge meg en jobb som jeg trivst i. Lønn får jeg uansett. Man trenger ikke overflødig med ting og tang!

Jeg drikker så mye jeg vil....

Dessuten ser jeg flere drita jenter enn gutter.

Sexysadie;

Det var ikke for å gå i mot deg. Men jeg syntest det er alt for mange som "lar seg" herse med av menn.

(OGSÅ omvendt . I noen tilfeller) 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

he he. sist jeg sjekka, viste det seg at jenter er like bra i matte som gutter. i alle andre fag slår vi dem. og når det gjelder fjellklatring, har jeg da også hørt at kvinnelige klatrere ikke står noe tilbake for mannlige.

snakk om vås. feilinformert machoromantikk kun egna til å forsterke dumme myter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det sååååå godt som jente jeg atte icon_smile.gif

Bortsett fra helvetes uka en gang i måneden,og kanskje de 14 dagene før mensen med menssmerter og ømme pupper.

Og kanskje det hadde vært godt å slippe all den derre barberinga av kjønnshår,hær,dær og litt til hær og der og der igjen.

Og napping av øyenbryn.Også hadde det vært godt å slippe å dra frem føner og kam hver gang man vil se litt ordentlig ut på håret.

Greit greit greit,sett opp meg på lista å da icon_razz.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...