Gå til innhold

hjelp -luft i magan og sovestillinger?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei og hjelp?

Jeg har et noe rart problem, og det er luft i magen. Jeg pleier å sove på magen og da er det helt ok. MEN! Dersom jeg snur meg rundt på ryggen så fiser jeg nesten med en gang, og det pågår så lenge jeg befinner meg i denne stillingen!

Har noen her inne tilsvarende problem eller aner hva det kan komme av, for nå blir jeg snart sprø av det!! Særlig når jeg sover sammen med kjæresten.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hei og hjelp?

Jeg har et noe rart problem, og det er luft i magen. Jeg pleier å sove på magen og da er det helt ok. MEN! Dersom jeg snur meg rundt på ryggen så fiser jeg nesten med en gang, og det pågår så lenge jeg befinner meg i denne stillingen!

Har noen her inne tilsvarende problem eller aner hva det kan komme av, for nå blir jeg snart sprø av det!! Særlig når jeg sover sammen med kjæresten.

Sy tennisballer på baksiden av pysjen.Det hjelper.

Skrevet
Sy tennisballer på baksiden av pysjen.Det hjelper.

...njavel. :)

men seriøst, hvordan kan luft bli 'fremkalt' av at jeg sover på rygg?? det er jo ingen steder det presser da, er det det???

har tendenser til å være hypokonder og begynner å lure på om noe er plassert feil, eller ligger feil, inni der.

plaaaaagsomt.

Gjest Gjest
Skrevet
...njavel. :)

men seriøst, hvordan kan luft bli 'fremkalt' av at jeg sover på rygg?? det er jo ingen steder det presser da, er det det???

har tendenser til å være hypokonder og begynner å lure på om noe er plassert feil, eller ligger feil, inni der.

plaaaaagsomt.

Seriøst...

Gjest Gjest
Skrevet

Nettopp.Når du ligger på ryggen kommer luften lettere ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...