Gå til innhold

Interiør"ekspert" e.l. i Drammen

Fremhevede innlegg

Gjest Ingrid BN
Skrevet

Hei!

Er det noen som har erfaringer/kjenner til noen som besøker folk og veileder dem angående lyssetting, farger og så videre?

Har en leilighet som jeg ikke klarer å få "riktig" lys i, og trenger sårt hjelp!! Skal pusse opp i sommer, og da hadde det vært greit å vite hvor man bør ha lamper etc. Det beste er jo om noen som jobber med interiør og belysning kan komme på besøk og se med egne øyne.

Takk på forhånd. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Er det noen som har erfaringer/kjenner til noen som besøker folk og veileder dem angående lyssetting, farger og så videre?

Har en leilighet som jeg ikke klarer å få "riktig" lys i, og trenger sårt hjelp!! Skal pusse opp i sommer, og da hadde det vært greit å vite hvor man bør ha lamper etc. Det beste er jo om noen som jobber med interiør og belysning kan komme på besøk og se med egne øyne.

Takk på forhånd. :)

Hvis jeg ikke husker feil, så har Høyskolen i Buskerud en egen linje for lysdesign. Du kunne jo prøve å kontakte dem, da får du flere hoder i sving og du slipper sikkert å betale noe. Ellers er jeg dessverre ikke kjent med fagpersoner som driver med dette, men vet at mange VVS og arkitektkontorer har konsolenter som driver med dette så alternativt så kunne du jo ta kontakt med et slikt firma.

Gjest Gjest
Skrevet

Det stemmer at Høgskolen i buskerud har en lysdesignlinje.

Ellers så lurer jeg faktisk på det samme som deg.

Gjest Ingrid BN
Skrevet

Takk for svar! :)

Bare å komme med flere innspill!

Skal ta å sjekke ut den linja på høyskolen - går på den andre høyskolen i bygget der! :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei.

Har handlet noen lamper av Designbelysning som hjalp meg med masse nyttig info.

Lyssetting

Du kan jo høre med de..

Mvh

Mashiko

Gjest Ingrid BN
Skrevet
Hei.

Har handlet noen lamper av Designbelysning som hjalp meg med masse nyttig info.

Lyssetting

Du kan jo høre med de..

Mvh

Mashiko

Hei!

Tusen takk for linken! Her var det utrolig mye spennende! :)

Disse må sjekkes ut nærmere! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...