Gjest stjerneskudd utlogget Skrevet 9. februar 2009 #21 Skrevet 9. februar 2009 Mi på 2 år legger seg 1830, men i det siste skravler hun frem til 19tiden. 19 er ikke tidlig, det er godt for helsa til de små at de får nok søvn!
Tryllepiken Skrevet 9. februar 2009 #22 Skrevet 9. februar 2009 Jeg har en gutt på to år. Han legger selv kl 19.00, en halvtime før storesøter på fire som legger seg 19.30. verken hun eller broren går ikke i barnehage nå. Men da de gjorde det la vi henne gjerne k 19.15 slik at hun skulle være opplagt. Mamma har jo fri fra jobben så de små får kose seg hjemme med meg Disse rutinene fungerer bra hoss oss
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #23 Skrevet 10. februar 2009 Jeg har en sønn på 2,5 år. Vi pleier å gå på badet 18.45-19. Han sover stort sett innen kl 19.30. Han våkner ca kl 6.30-7. Samme her. Vår datter ser barnetv, og så starter kveldsstellet. Stor sett er hun i seng rundt 19, men klokka kan også bli nærmere 19.30. Kommer litt an på hvordan hun har sovet i b.hagen. Synes det var en meget merkelig kommentar fra n barnehageansatt.
Gjest imli Skrevet 10. februar 2009 #24 Skrevet 10. februar 2009 Min 10 mnd gamle gutt legger seg kl 19, og har gjort det siden han var ca 6-7 mnd. Regner med han kommer til å fortsette med det noen år fremover... Trodde de fleste unger la seg rundt den tida, frem til nærmere skolealder i alle fall. Og så er det jo ikke slik at jo mindre ungen sover på dagtid, jo mer sover den om natta. Heller motsatt... Det er lurt å bare drive med rolige aktiviteter om kvelden, ikke prøve å "slite ut" ungen. Mye aktivitet og "herjing", samt lite søvn på dagtid, gjør bare nattesøvnen dårligere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå