chimp Skrevet 8. mai 2003 #1 Skrevet 8. mai 2003 Vil bare på denne måten få informere om at undertegnede har stor respekt for autoritetene som sier at det er FORBUDT!!! å lese dette og hint, og således ikke har falt for fristelsen!
Livets datter Skrevet 8. mai 2003 #2 Skrevet 8. mai 2003 Meget bra, Chimp! Du er ikke som alle andre, du!
chimp Skrevet 8. mai 2003 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2003 Korrekt iakttagelse, d der ja....Konstaterer samtidig at din ordre om IKKE Å LESE DETTE sist jeg sjekket var kommet opp i 161!!! visninger og Tuji's tilsvarende 79!!!! Hva sier dette om holdningene her inne, og respekt for andres.....ja!!! behov for privatliv......kanskje????
tuji Skrevet 8. mai 2003 #4 Skrevet 8. mai 2003 Det er hårreisende. Når jeg sa at ingen skulle lese tråden min, så var det fordi jeg ville ha den i fred. Hmmmpfr. :x
LilleBille Skrevet 8. mai 2003 #5 Skrevet 8. mai 2003 Men hvis vi bare tar en liten titt .. og ikke leser ... er det da ok at vi går inn??? - bare en bitte liten tur???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå