Gjest Gjest_Kikki_* Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Er jeg slem hvis jeg sier at livet er et overgrep? Jeg synes livet er så vondt akkurat som et overgrep jo. Livet er et overgrep. Det er noen som har påført meg smerte fordi jeg lever. Jeg har blitt født inn i smerten. Livet er en eneste stor smerte. En ubeskriveldig stor smerte. Vondt. fryktelig vondt. Livet er et overgrep fordi det er så vondt som et overgrep jo. Overgrep er jo vondt, og livet er jo vondt. Derfor er livet et overgrep. Er jeg helt rar som synes det?
Gjest Gjest_kikki_* Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Var det et JA til at jeg avr rar? Jeg er rar jeg.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Synes ikke rar er rett ord å bruke.Synes du ikke det er nok med ett innlegg vedr. din angst?
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Er jeg slem hvis jeg sier at livet er et overgrep? Jeg synes livet er så vondt akkurat som et overgrep jo. Livet er et overgrep. Det er noen som har påført meg smerte fordi jeg lever. Jeg har blitt født inn i smerten. Livet er en eneste stor smerte. En ubeskriveldig stor smerte. Vondt. fryktelig vondt. Livet er et overgrep fordi det er så vondt som et overgrep jo. Overgrep er jo vondt, og livet er jo vondt. Derfor er livet et overgrep. Er jeg helt rar som synes det? Om livet ditt er aå vondt, så må du søke hjelp. Ingen skal behøve å gå rundt med en sånn følelse. mange har det vondt,men det er hjelp å få
Gjest Frk Åberg Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Jeg syns ikke du er rar som sier det, men det er veldig trist at du sier det. Jeg antar at du har dine grunner, og at du har opplevd ting, som gjør at livet føles som et overgrep. Men livet kan være så mye mer. Jeg tror at du kan få det bedre enn du har det nå. Har du tenkt på å få en henvisning til psykolog av fastlegen din? Kanskje denne kan hjelpe deg til å hente fram ressurser i deg selv som du kanskje ikke visste at du hadde, og at det kan hjelpe deg til å få det bedre. Om du har vært utsatt for overgrep, kan det også hjelpe å snakke om det. Du er ikke ansvarlig hvis du har vært utsatt for overgrep. Men du har muligheten til selv å gjøre noe for å få det bedre. Kanskje ikke alene, men med hjelp fra noen som kan noe om slike ting.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Det virker som om du ikke har det bra, noe som er trist. Synes du skal snakke med fastlegen din. For meg høres det ut som om du er deprimert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå