Gjest Gjest_Kikki_* Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Jeg blir kvalt. Jeg klarer ikke å puste. Halsen er for trang. Halsen snurper seg sammen. Det er helt umulig å puste med magen min. Angsten knyter seg nede i magen min som en knyttneve. En vond knyttneve. En fæl knyttneve som knyter og knyter og knyter 24 timer i døgnet. Hvert eneste sekund. Hvert eneste sekund. Uff. Vondt. Hva skal jeg gjøre? Jeg klarer ikke mere smerte? Jeg holder ikke ut. Unnskyld meg. Unnskyld meg at jeg er til. Unnskyld meg for at jeg syter og klager sånn. Unnskyld meg for at jeg er til bry. Men jeg har det så vondt inne i meg. Fryktelig vondt inne i meg. En vond uro. En ubeskrivelig vond uro. Jeg føler at livet er et evig langt mareritt. Skal livet være et evig langt mareritt? Skal ikke livet være litt bra noen ganger? Bare noen få sekunder. Men livet mitt er ikke noe bra, ikke noen få sekunder engang. Ingen sekunder er livet mitt bra. Livet er uutholdbart. Unnskyld meg...
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeg blir kvalt. Jeg klarer ikke å puste. Halsen er for trang. Halsen snurper seg sammen. Det er helt umulig å puste med magen min. Angsten knyter seg nede i magen min som en knyttneve. En vond knyttneve. En fæl knyttneve som knyter og knyter og knyter 24 timer i døgnet. Hvert eneste sekund. Hvert eneste sekund. Uff. Vondt. Hva skal jeg gjøre? Jeg klarer ikke mere smerte? Jeg holder ikke ut. Unnskyld meg. Unnskyld meg at jeg er til. Unnskyld meg for at jeg syter og klager sånn. Unnskyld meg for at jeg er til bry. Men jeg har det så vondt inne i meg. Fryktelig vondt inne i meg. En vond uro. En ubeskrivelig vond uro. Jeg føler at livet er et evig langt mareritt. Skal livet være et evig langt mareritt? Skal ikke livet være litt bra noen ganger? Bare noen få sekunder. Men livet mitt er ikke noe bra, ikke noen få sekunder engang. Ingen sekunder er livet mitt bra. Livet er uutholdbart. Unnskyld meg...Ble du værre etter at du oppsøkte psykolog?Jeg skrev i ditt andre innlegg,der jeg spurte hvor lenge du har hatt det sånn,men fikk ikke svar.Dette er jo voldsomt.Vondt å lese.Skulle ønske jeg kunne hjulpet deg.
Gjest Gjest_kikki_* Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Jeg har ikke blitt noe værre etter psykolog nei. jeg har gått til psykolog siden jeg var barn men har ikke blitt noe bedre av det nei. jeg må vissst leve med det sa psykologen. ufff. Jeg har hatt det sånn hele livet mitt. Slitsomt og vondt å ha hatt det sånn så lenge. uff,...
Sarah_83 Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Jeg har ikke blitt noe værre etter psykolog nei. jeg har gått til psykolog siden jeg var barn men har ikke blitt noe bedre av det nei. jeg må vissst leve med det sa psykologen. ufff. Jeg har hatt det sånn hele livet mitt. Slitsomt og vondt å ha hatt det sånn så lenge. uff,... Hva med å prøve en annen psykolog!?! Han/ hun har tydeligvis ikke gjort jobben sin hvis du ikke er blitt noe bedre tenker jeg. Hvis du ikke har blirr bedre så han han/ hun ikke klart å hjelpe deg. Jeg hadde byttet hadde jeg vært deg. Fælt at du skal ha det sånn.
angeleyes Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Hva med å prøve en annen psykolog!?! Han/ hun har tydeligvis ikke gjort jobben sin hvis du ikke er blitt noe bedre tenker jeg. Hvis du ikke har blirr bedre så han han/ hun ikke klart å hjelpe deg. Jeg hadde byttet hadde jeg vært deg. Fælt at du skal ha det sånn. Signerer denne. Det trenger heller ikke være at psykologen ikke har gjort jobben sin, men kanskje dere har den rette kjemien? Det kan i alle fall være lurt og prøve en annen og de om du føler det er bedre. Mange mener at kjemien med behandler er det viktigste for at det skal gå den rette veien. Får vondt av å høre hvordan du har det. Gir deg en
Gjest Gjest_susse_* Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Finn en psykolog/psykiater som driver med kognitiv terapi. De driver ikke å terper på gammelt rusk, men tar utgangspunkt i dine positive sider og alt du kan gjøre fremover. De vil også gi deg konkrete øvelser som du kan bruke når angsten kommer. Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå