Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har operert der her?Jeg vurderer å bestille time til konsultasjon hos dem.

Jeg er er Stor B-cup/liten C nå..169cm.60kg..Noen som har operert som har hatt samme cup som meg her?

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som har operert der her?Jeg vurderer å bestille time til konsultasjon hos dem.

Jeg er er Stor B-cup/liten C nå..169cm.60kg..Noen som har operert som har hatt samme cup som meg her?

Jeg har ikke operert der, men var nylig på konsultasjon der. Fikk et utrolig bra inntrykk.

Han er veldig rolig og reservert og lar det meste være opp til deg. Han spør hva du vil ha og viser deg hva som må gjøres for å få til noe tilnærmet likt det du vil ha (altså om du må ha over eller under muskel, rund eller anatomisk protese).

Men først går han grundig igjennom alle risikoene ved en slik operasjon. Deretter, når dere har bestemt hva du vil ha, går han grundig gjennom fordelene og ulempene ved det (f.eks. at dersom du tar over muskelen kan protesekanten synes, men det gjør mindre vondt etter operasjonen).

Deretter prøver du på forskjellige proteser i en bh som han har liggende, og blir enige om størrelse.

Han var en av mine topp to etter at jeg hadde vært på konsultasjoner, men jeg bestemte meg til slutt til å velge en annen. Men tror absolutt at han er et godt valg!!

Og husk: de anbefaler å gå på 3 forskjellige konsultasjoner før du bestemmer deg. Så får du muligheten til å velge den kirurgen du har best magefølelse for :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...