Gå til innhold

Hva er nok sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det heter seg jo at "mye vil ha mer, og fanden vil ha fler", og dette stemmer på en prikk i mitt tilfelle. Jo mere sex jeg har, desto mer vil jeg ha. Å tilfredsstille meg er som å fylle en sil (den med de kjempestore hullene). Derfor spør jeg alle dere nødne:

Har dere noen sinne opplevd å få nok?

Etter lang tid hvor dere har vært så kåte at det har rent over konstant, har dere nådd Nirvana? Sett lyset? I den mørke tunnell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok mer som deg, ja... Jeg får ikke nok (eller mye, for den saks skyld), og er det en periode med litt ekstra, får jeg bare lyst på ennå mer:D

Jeg elsker sex med min kjære:D

Skrevet

den helga vi hadde sex 7 ganger.

Da var jeg tilfreds for et par dager.

Men å få nok?

Det skal godt gjøres du....

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, jeg er tilfreds med to ganger om dagen.

Skrevet
den helga vi hadde sex 7 ganger.

Da var jeg tilfreds for et par dager.

Men å få nok?

Det skal godt gjøres du....

Minnes med stor glede den helgen jeg hadde 14 orgasmer... men det er en stund siden, og det er en stund siden knoppene spratt og jeg fikk orgasmer bare noen så litt for lenge på meg...

Skrevet

Kan heller ikke få nok. Meg og sexbuddyen (som er verdens beste *sikle*) min bor litt i fra hverandre så er med hverandre litt sjeldnere enn en gang i uka. Har sex hele kvelden, men det er noe driiiit når man blir så sår:( kunne hatt sex flere døgn i strekk trur jeg hadde det ikke vært for det... råd;)?

Skrevet
Kan heller ikke få nok. Meg og sexbuddyen (som er verdens beste *sikle*) min bor litt i fra hverandre så er med hverandre litt sjeldnere enn en gang i uka. Har sex hele kvelden, men det er noe driiiit når man blir så sår:( kunne hatt sex flere døgn i strekk trur jeg hadde det ikke vært for det... råd;)?

Glidemiddel?

Skrevet

Det er vel nok (for et par dager i alleflall) når en går som en cowboy etter helga... :fnise:

Nei, jeg vet neimen ikke jeg... heller mot av mye vil ha mer jeg også. Er det først godt så er det jo det og da vil man ha mer og mer da. Det kan være nok akkurat der og da, men det skal ikke så mye hvile til før en er klar for mer.

Skrevet
Det er vel nok (for et par dager i alleflall) når en går som en cowboy etter helga... :fnise:

Nei, jeg vet neimen ikke jeg... heller mot av mye vil ha mer jeg også. Er det først godt så er det jo det og da vil man ha mer og mer da. Det kan være nok akkurat der og da, men det skal ikke så mye hvile til før en er klar for mer.

17466????? :overrasket:

Skrevet

Har sett noen med flere innlegg..Hvis det var det du reagerte på..

Jeg blir også mer lysten i perioder hvor vi har mye sex.

Skrevet
Glidemiddel?

Man kan vel ikke ha ubegrenset med sex med glidemiddel uten å bli sår?

Skrevet

Er også på mye vil ha mer. Men er singel, og har ingen "faste" som jeg kan møte når jeg vil, så det ender ofte på bare et par ganger i mnd, siden tilfeldige ikke er helt min greie.

Skrevet

Tilfredsstillelse avler lyst hos meg ihvertfall...

Etter et veldig bra opplegg kan jeg godt sitte i et møte på jobb dagen etter og fantasere litt.

Men... det var mest som nyforelsket det da. Er likevel fortsatt slik at i perioder hvor vi har mer sex har vi mer lyst begge to.

Hender jeg får meg en overraskelse midt på natta, og da våkner jeg av og til om morran og lurer på om vi virkelig hadde det så godt... :) Og det hadde vi som regel.

Gjest Gjest
Skrevet

Hun har betydelig færre innlegg enn deg per dag...

Uansett, jeg får som regel nok.

Skrevet
Hun har betydelig færre innlegg enn deg per dag...

Uansett, jeg får som regel nok.

Det var ment i nesegrus beundring. Jeg tror Suzy er mitt nye idol.

Gjest Sprø etter sex
Skrevet

Hadde sex 37 ganger på en uke og jeg slet ut fyren .haha

Fikk nok av orgamser :sengekos:

Skrevet (endret)

Jeg har vært her en stund :fnise:

(og selv etter å ha hatt helt pause fra KG i nesten to år, så er jeg blant de med flest innlegg her - det er på grensa til å være flaut!)

Endret av Suzy
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg kan heller ikke få for mye av sex, mn mitt problem er at min kjære nøyer seg med lite, kijpt. I starten var d hver dag, noe jeg synes var lite:P Så sank d til 4 ganger i uken, og nå er d en gang. Alt for lite spør du meg. Prøver å forføre, ta på meg sexy undertøy +++, mn blir avvist. Han har en liten fantasi om å ta mg analt, noe som vi har prøvd det et par ganger mn jeg synes det var vondt så ville ikke mer. Men et par ganger når han har avvist meg så har jeg tullet med han å sagt vist vi har sex så skal du få ta mg analt, da er hn helt med.

Hvorfor er han slik, jeg liker å eksprimere å vil ikke påstå at jeg er en kjedelig sexspartner. Men sliter med en ting, får ikke orgasme med han, kan dette ha en innvrikning på at hn ikke vil ha mg lengre?

Gjest Mirina
Skrevet
Man kan vel ikke ha ubegrenset med sex med glidemiddel uten å bli sår?

Nei, men det hjelper.

Ellers må jeg si at det var da voldsomt så kåte alle her var da. Min sexlyst går opp og ned, men i gjennomsnitt vil jeg vel si at annenhver dag er helt kurant. Men det er klart i perioder blir det jo betydelig mer. :sjarmor:

Skrevet

Har aldri opplevd at jeg har fått nok med noen kvinne. Jeg har alltid måtte supplere med sex med meg selv. Jeg kommer sent og må begrense meg.

:rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...