Gå til innhold

Hvordan lage film av bilder?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg lurer på om noen vet hvordan jeg lager film av bilder?

Hvilket program kan jeg bruke?

Jeg har tenkt å sette sammen en serie med bilder som skal bli til en filmsnutt med musikk til. Hjelp!!!

Har lastet ned flere programmer, men har ikke fått noen til å funke som jeg vil..... :-(

Videoannonse
Annonse
Gjest smotti
Skrevet
Jeg lurer på om noen vet hvordan jeg lager film av bilder?

Hvilket program kan jeg bruke?

Jeg har tenkt å sette sammen en serie med bilder som skal bli til en filmsnutt med musikk til. Hjelp!!!

Har lastet ned flere programmer, men har ikke fått noen til å funke som jeg vil..... :-(

Prøvd microsoft powerpoint?

Skrevet

Photo Story 3

Skrevet

MemoriesOnTv har jeg brukt tidligere. Funker veldig bra :)

Skrevet

Du kan jo og bruke Windows Movie Maker, som følger med Windows XP

Skrevet

windows movie maker følge med windows...

Gjest Gjest_GJest_*
Skrevet
Photo Story 3

Takk for tipset. Men hvordan spiller jeg av filmen når jeg er ferdig med den?

Gjest Gjest
Skrevet
MemoriesOnTv har jeg brukt tidligere. Funker veldig bra :)

Jeg har prøvd dette programmet. Takk for tipset. Men hvordan får jeg til å spille av filmen når jeg har laget den ferdig?

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som vet hvordan jeg legger inn mp3-filer i Photo Story 3?

Jeg får nemlig feilmelding hver gang jeg prøver å legge inn en sang.

Skrevet

Selv om jeg er ikke stor Windows-fan ellers, er faktisk Windows Movie Maker et veldig godt program - utrolig enkelt å bruke, bare drag-and-drop med både fotoer og musikk og også å lage tekst er utrolig enkelt.

Hvis du ikke vil ha noe avansert og vil få jobben gjort fort, kan jeg godt anbefale Movie Maker.

Gjest Gjest
Skrevet
Selv om jeg er ikke stor Windows-fan ellers, er faktisk Windows Movie Maker et veldig godt program - utrolig enkelt å bruke, bare drag-and-drop med både fotoer og musikk og også å lage tekst er utrolig enkelt.

Hvis du ikke vil ha noe avansert og vil få jobben gjort fort, kan jeg godt anbefale Movie Maker.

Jeg har prøvd movie maker, men hver gang jeg er innpå kommer det feilmelding. Jeg skjønner ikke hvorfor det blir sånn!

Skrevet
Takk for tipset. Men hvordan spiller jeg av filmen når jeg er ferdig med den?

Jeg har bare sett på filmene uten å lagre dem jeg. Så hvordan man gjør det ellers vet jeg desverre ikke..

Skrevet
Jeg har prøvd movie maker, men hver gang jeg er innpå kommer det feilmelding. Jeg skjønner ikke hvorfor det blir sånn!

Hva sier feilmelding? Har du prøvd å søke det på google?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...