Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Jeg lurer på om noen vet hvordan jeg lager film av bilder? Hvilket program kan jeg bruke? Jeg har tenkt å sette sammen en serie med bilder som skal bli til en filmsnutt med musikk til. Hjelp!!! Har lastet ned flere programmer, men har ikke fått noen til å funke som jeg vil..... :-(
Gjest smotti Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeg lurer på om noen vet hvordan jeg lager film av bilder? Hvilket program kan jeg bruke? Jeg har tenkt å sette sammen en serie med bilder som skal bli til en filmsnutt med musikk til. Hjelp!!! Har lastet ned flere programmer, men har ikke fått noen til å funke som jeg vil..... :-( Prøvd microsoft powerpoint?
Snuppa11 Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 MemoriesOnTv har jeg brukt tidligere. Funker veldig bra
Temposonic Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Du kan jo og bruke Windows Movie Maker, som følger med Windows XP
Gjest Gjest_GJest_* Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Photo Story 3 Takk for tipset. Men hvordan spiller jeg av filmen når jeg er ferdig med den?
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 MemoriesOnTv har jeg brukt tidligere. Funker veldig bra Jeg har prøvd dette programmet. Takk for tipset. Men hvordan får jeg til å spille av filmen når jeg har laget den ferdig?
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Noen som vet hvordan jeg legger inn mp3-filer i Photo Story 3? Jeg får nemlig feilmelding hver gang jeg prøver å legge inn en sang.
Gjest Bond Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Selv om jeg er ikke stor Windows-fan ellers, er faktisk Windows Movie Maker et veldig godt program - utrolig enkelt å bruke, bare drag-and-drop med både fotoer og musikk og også å lage tekst er utrolig enkelt. Hvis du ikke vil ha noe avansert og vil få jobben gjort fort, kan jeg godt anbefale Movie Maker.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2008 #11 Skrevet 3. april 2008 Selv om jeg er ikke stor Windows-fan ellers, er faktisk Windows Movie Maker et veldig godt program - utrolig enkelt å bruke, bare drag-and-drop med både fotoer og musikk og også å lage tekst er utrolig enkelt. Hvis du ikke vil ha noe avansert og vil få jobben gjort fort, kan jeg godt anbefale Movie Maker. Jeg har prøvd movie maker, men hver gang jeg er innpå kommer det feilmelding. Jeg skjønner ikke hvorfor det blir sånn!
Lady Lovelylocks Skrevet 3. april 2008 #12 Skrevet 3. april 2008 Takk for tipset. Men hvordan spiller jeg av filmen når jeg er ferdig med den? Jeg har bare sett på filmene uten å lagre dem jeg. Så hvordan man gjør det ellers vet jeg desverre ikke..
Gjest Bond Skrevet 3. april 2008 #13 Skrevet 3. april 2008 Jeg har prøvd movie maker, men hver gang jeg er innpå kommer det feilmelding. Jeg skjønner ikke hvorfor det blir sånn! Hva sier feilmelding? Har du prøvd å søke det på google?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå