Gå til innhold

Husker dere...?


Livets datter

Anbefalte innlegg

Trappetrollene?

Det grønne slimet?

Tjorven-dukken?

Popples?

Commodore 64?

...hvor ble det forresten av Jawbreakers og Refreshers???

Hockey-pulver finnes fremdeles, og samme med Double-dip!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

JAAA! JEG HUSKER POPPLES! Gjett om jeg ønska meg sånne da jeg var lita, da!!! Hadde to stykken av dem, men ikke noen av de store...De var morsomme - lurer på hvor jeg har dem nå, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAA! JEG HUSKER POPPLES!

Venninden min hadde to. Jeg hadde ingen. Jeg kunne dødd av misunnelse!!!

PS: Vi må ikke glemme rottehalen!!!

Jeg sparte og sparte for å få råd til en. Den kostet 59,-.

Jeg leste nylig i min gamle dagbok: "Nå mangler jeg bare 20,- kroner, så er rottehalen min"

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mormor hadde to tjorven dukker..

Og C64'n hjemme var den første datamaskinen jeg programmerte på. (omtrent før jeg kunne lese.) Også hadde den så mange kule spill.

Trappetroll? Hva er det? Er det en sånn spiral som går nedover trappa av seg selv? For det er ikke noe vanskelig å få tak i. Lekt med sånne masse i år jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Nabogutten hadde en Amiga500 eller no' sånt - DET var datamaskin det, tenker jeg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Tjorven-dokker? Det har jeg aldri hørt om...Men vi hadde noe som het "KÅL-ÅKERDOKKER"!!! Er mulig det er det samme, altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjorven-dokker? Det har jeg aldri hørt om...Men vi hadde noe som het "KÅL-ÅKERDOKKER"!!! Er mulig det er det samme' date=' altså...[/quote']

Dem husker jeg, men det er ikke de samme nei. Gå inn her og klikk på Tjorven, så ser du bilde av henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popples? hva var det?

Husker ellers trappetroll og viskelær MED lukt! ..og glansbilder med alve og engle motiver!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popples? hva var det?

Popples var sånne bamser du kunne vrengle slik at det ble en rund ball. Kom i mange "stæsje" farger, bl.a. rosa og turkis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Tjorven-dokker har jeg aldri sett før... :o Takk for linken, LD!

Ingen som husker Keypers? Sånne søte plastfigurer med et "hemmelig rom" inni - med medfølgende nøkkel?

Jeg hadde en snegle som var rosa og lilla, og søsteren min hadde en rosa og hvit harepus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...