Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Har så veldig til gass i magen som jeg ikke får ut-prøver å presse alt jeg kan,men da føles det som om jeg revner... Gassen er der konstant,men om natten,ja DA kommer det ifølge min mann ut.Blitt så voldsomt at han ligger på sofaen for tiden.Kan noen gi meg et godt råd?Jeg går IKKE til legen.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Det fåes kjøpt anal-slange,som muligens gjør det bedre for din mann natterstid.Denne slangen moteres på,med en slange som leder gassen ut vinduet.
Gjest Gjest2 Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Herregud, håper du tuller... Om den slangen altså! Hva med å spise noe som gir deg så mye luft at det kommer ut litt om dagen og? Erter eller kål f.eks?? Jeg aner ikke, men kunne jo vært verdt ett forsøk?
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Herregud, håper du tuller... Om den slangen altså! Hva med å spise noe som gir deg så mye luft at det kommer ut litt om dagen og? Erter eller kål f.eks?? Jeg aner ikke, men kunne jo vært verdt ett forsøk?
Gjest Tigress Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Bruker du tronge klede? Slutt med det, og sjekk om du er allergisk mot gluten eller laktose.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå